Swets
21-02-15, 22:37
.. en over ruim 2 maanden gaan wij (man, dochter van 11, zoon van 8, dochter van 7 en ik) voor het eerst naar Florida. Hier al veel (mee)gelezen en tips opgeslagen ;)
Iedereen is aan het aftellen en zit volop in de voorpret :) Voor de kinderen wordt het ook de eerste keer dat ze gaan vliegen, dubbel spannend voor hen dus.
Globaal is ons schema:
vertrek op koningsdag met BA (overstap London) naar Orlando
Autohuur (premium car, mijn man hoopt dat de Chrysler 300 er staat voor hem) via AlamoBrit
7 nachten Orlando
2 nachten Florida City
1 nacht Marathon
1 nacht Key West
Terugvlucht vanaf Key West met BA (overstap Miami en London).
Pretpark-tickets via Undercover Tourist en afgelopen week nog op de valreep ticket voor Orlando Eye voor 4 mei besteld (die dag reizen we naar Florida City, maar de kans in de Eye wilden we niet laten lopen).
Vol programma en na de meivakantie zitten de kinderen waarschijnlijk te slapen in de schoolbanken ;) Maar (hopelijk) wel een geweldige ervaring rijker :)
Iedereen is aan het aftellen en zit volop in de voorpret :) Voor de kinderen wordt het ook de eerste keer dat ze gaan vliegen, dubbel spannend voor hen dus.
Globaal is ons schema:
vertrek op koningsdag met BA (overstap London) naar Orlando
Autohuur (premium car, mijn man hoopt dat de Chrysler 300 er staat voor hem) via AlamoBrit
7 nachten Orlando
2 nachten Florida City
1 nacht Marathon
1 nacht Key West
Terugvlucht vanaf Key West met BA (overstap Miami en London).
Pretpark-tickets via Undercover Tourist en afgelopen week nog op de valreep ticket voor Orlando Eye voor 4 mei besteld (die dag reizen we naar Florida City, maar de kans in de Eye wilden we niet laten lopen).
Vol programma en na de meivakantie zitten de kinderen waarschijnlijk te slapen in de schoolbanken ;) Maar (hopelijk) wel een geweldige ervaring rijker :)