PDA

Bekijk Volledige Versie : [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)



Michael66
20-02-15, 10:12
Een dagje Walt Disney World is best wel een prijzige aangelegenheid. Dat wisten we met z'n allen al. En nu gaat een eendags ticket voor Magic Kingdom de magische grens van 100 dollar over:
Disney World ticket prices set to pass $100 markZegt de Orlando Sentinel (http://www.orlandosentinel.com/business/tourism/os-disney-ticket-prices-100-20150220-story.html).

Zijn en blijven we bereid dit te betalen voor een dagje pretpark?
Of gaan we daardoor eerder meerdere dagen (want meerdaagse tickets zijn per dag goedkoper)?
Of gaan we niet meer en zoeken we alternatieven?

Wat denk jij?

Njit
20-02-15, 10:19
Disney wil gewoon geen dagjes-mensen. En dat maken ze hiermee zeer duidelijk.

Fleurida
20-02-15, 10:43
Wij gaan helemaal niet, er zijn nog zat andere dingen die je kunt doen in Florida.

Nicktim
20-02-15, 11:12
Heel lang geleden in 1994 (ik was toen 11) zijn wij ook naar Florida en Disney geweest. Laatst kwamen we het papieren toegangskaartje voor 1 dag tegen. Prijs (schrik niet...) $ 34,50.
Mijn man en ik gaan dit jaar samen naar Disney. Over prijzen zullen we maar niet te lang nadenken. Heb de kaartjes vorige maand via AT Duitsland gekocht.

Ferry77
20-02-15, 13:54
Wat koste een kaartje voor de prijsverhoging dan ?

Mick
20-02-15, 14:08
Rumors are that ticket prices will go up on Sunday, February 22. The no-expiration option may be discontinued and a Water Park-Hopper add-on may be introduced. We've also heard that one-day Magic Kingdom tickets will increase to $105 and one-day tickets to the other theme parks will be priced at $99.

@Ferry: Magic Kingdom dus $105 (was $99), andere Disney parken $99 (was $94). De recente prijsverhogingen bij attraction tickets direct kwamen door de koersdaling van de euro, maar zullen vermoed ik na de verhoging van de ticketprijzen door Disney nogmaals omhoog gaan.

S@skia
20-02-15, 19:34
Ik was al blij met onze non- experation tickets maar nu nog meer :o, het was even slikken bij aankoop maar we kunnen nog heel wat keren gaan met de tickets die we 3 jaar geleden gekocht hebben. Ik zou in ieder geval nu niet kiezen voor een 1 dags ticket en dat is inderdaad precies wat Disney wil zoals Njit al aangaf.

stephie
22-03-15, 20:12
Ik ben erg geschrokken van de prijs. Peter en ik hechten niet veel waarde aan pretparken. Wij vinden andere dingen in Florida leuk. We zijn wel in diverse parken geweest de afgelopen jaren. Ik vind Disney natuurlijk wel leuk. Blijft toch iets magisch houden.
Maar als we een dagje gaan dit jaar, dan zijn we zeker minimaal 300 dollar kwijt. Tickets, reiskosten, parkeerkosten, eten en drinken etc.
We gaan dus waarschijnlijk niet dit jaar.

FRNCS
28-06-15, 09:01
Ik ben aan het kijken voor tickets voor de diverse parken. Disney staat eigenlijk bovenaan ons lijstje maar voor 1 day of 2 dat base ticket is gewoon niet eens meer leuk! Erg jammer! We wilde eigenlijk en disney en universal doen maar het word denk ik of of, om het qua kosten een beetje leuk te houden!

Niels82
13-03-16, 19:57
Even dit topic maar gebruiken voor een voorgenome prijsstijging gezien Disney toch al zo heel goedkoop is (;)) bron=wdwmagic.com:

ccording to a recent Walt Disney World survey that has been sent out to previous guests, Disney is considering adding a nightly resort fee to its hotels.
The survey mentions a $15 per night resort fee that would include Disney's Magical Express, MagicBands, FastPass+, Resort entertainment, WiFi, Extra Magic Hours, and parking at the resort and parks.
All of these features are currently included with any Walt Disney World Resort hotel stay, but the survey proposes a $15 per night charge to cover these.
The survey goes on to ask how a resort fee would impact the decision to stay at the resort.
Resort Fees are common at other hotels, with the onsite Swan and Dolphin requiring a $25 per night fee, which includes WiFi, 2 bottles of water, long distance phone calls and access to the health club. The offsite Gaylord Palms requires a $20 resort fee, with includes internet and the health and fitness center.

Anthon14
13-03-16, 20:26
Tja, weliswaar was het bij een ander hotel maar het is voor ons reden geweest om de hotels in te wisselen voor een verblijf in een condo. Wij kregen bij ons favoriete hotel buiten $25 resort fee ook nog $15 parkeren erbij.

Maar veel duurdere hotels doen hier aan mee, lokken met lage kamerprijs en dan een resortfee in rekening brengen.

peet
15-03-16, 12:21
De Disney resorts vind ik toch al overprised, dus daar vinden ze me niet.
Behalve een dagje hotels kijken en floats halen :cool: