PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Fenna: Orlando April-Mei



Fenna
19-02-15, 18:10
Eind april vertrek ik met mijn ouders, zus en haar vriend naar Orlando voor 10 dagen vakantie. Mijn ouders nemen ons mee ter gelegenheid van hun 25 jarig jubileum. We zijn echte Amerika liefhebbers en hebben al vele rondreizen gemaakt de afgelopen jaren.

Een paar jaar geleden zijn we al een week in Orlando geweest. We hebben toen Seaworld, Island of adventure, Epcot en Kennedy Space center bezocht. We gaan maar een lange week omdat mijn zus en ik niet te lang weg kunnen blijven van de universiteit en het weer ons vorige keer in augustus erg tegen viel (Te warm en te veel regen). We zullen verblijven in een villa in de buurt van Disney.

De planning als volgt:

26 april - Zo: Aankomst
Ma: Animal Kingdom
Di:
Wo: Universal studios/Island of adventure
Do:
Vr: Magic Kingdom (Eten @ The Plaza restaurant in Disney)
Za:
Zo:
Ma: Vertrekken

De pretparken heb ik proberen te plannen dmv crowd kalenders.
Daarnaast willen we nog een avondje naar downtoon disney en wil mijn vader graag de uitgebreide tour doen bij kennedy space centre.
Natuurlijk staat ook de premium outlet en een mall op de planning

Ik heb enkele vragen voor jullie!
- Enige tips voor de planning?
- Hoe zit het met de drukte in deze periode? De ene crowd kalender zegt 5/10 qua drukte en de andere slow
- Is er een leuke activiteit/verrassing in Orlando die we voor mijn ouders kunnen plannen ter gelegenheid van hun jubileum?
- Is de uitgebreide tour bij kennedy space centre de moeite het waard als je er al een keer geweest bent?
- Zijn universal studios en island of adventure in 1 dag te doen met/zonder express pass?
- Is er in de omgeving van kissimmee een sportsbar waar ze NHL (Ijshockey wedstrijden) uitzenden? Ik wil graag mn team supporten in de playoffs :)
- Welke mall is beter? Mall at Millenia of Flordia Mall?
- Kan je ergens in de buurt paardrijden?

Alvast heel erg bedankt!