PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Chili: Orlando - Orlando, april-mei 2015



chili
16-02-15, 16:22
Na even heel druk te zijn geweest, komt Florida nu toch wel al heel erg dichtbij! Opeens allemaal stress! Wat moet er nog geregeld worden en wat wordt ons definitief reisschema?
Hieronder ons reisschema. We twijfelen nog tussen Miami en Fort Lauderdale. Wat raden jullie aan? Miami lijkt me heel leuk, maar ik heb een soort van beeld (misschien wel heel onterecht) dat het eng is om daar auto te rijden en aangezien ik de enige ben met een rijbewijs, moet ik wel rijden. We horen graag jullie op- en aanmerkingen! :) Alvast bedankt!

10 april: aankomst Orlando
10 april - 22 april: villa in Orlando
22 april - 23 april: Fort Lauderdale of Miami?
23 april - 25 april: Key West
25 april - 26 april: Key Largo
26 april - 27 april: Naples
27 april - 29 april: Fort Meyers
29 april - 30 april: Osprey
30 april - 5 mei: St. Pete Beach
5 mei - 6 mei: Orlando
6 mei: vertrek naar Amsterdam

remon
16-02-15, 21:22
Zowel Miami als Ft. Lauderdale zijn leuk , ik vind ft. Lauderdale een rustige versie van Miami.
Ik zie dat je daar maar één nacht gaat blijven , dan zou ik voor Ft. Lauderdale gaan , de hotels zijn over het algemeen wat goedkoper daar.
Ik vind het sowieso een druk schema , je rijdt van hot naar her zonder echt de tijd te nemen om even wat te doen in één van die plaatsen.
Maar ja dat is mijn mening natuurlijk :) , ik weet ook niet precies wat jullie allemaal willen gaan doen daar.

chili
17-02-15, 14:57
Hé ook uit Purmerend! Grappig :D

Ja, nu ik zo terug kijk ziet het er inderdaad wel druk uit.. Misschien dat we Naples dan schrappen en een extra nachtje bij Ft. Meyers eraan plakken.

Stel we kiezen voor Ft. Lauderdale.. is het dan wel de moeite om bijvoorbeeld onderweg naar Key West door Miami heen te rijden?

remon
18-02-15, 09:14
Niet echt de moeite denk ik , dan moet je via de I95 , ik denk dat je niet veel meer ziet dan een paar hoge flats en zo , plus je bent veel langer onderweg.
Vergeet niet dat als je geen tussenstop maakt van Ft. Lauderdale naar Key west , dat je bijna 4 uur onderweg bent.
Dus ik zou het niet doen , gewoon de snelst mogelijke route nemen.