PDA

Bekijk Volledige Versie : Alle redenen om WEL naar florida te gaan.



Ferry77
08-02-15, 10:01
Beste forumleden.

ik ben dit nieuwe onderwerp gestart naar aanleiding van het andere genoemde onderwerp "29 redenen om NIET naar florida te gaan"

graag hoor ik van iedereen die er al geweest is waarom jij WEL terug naar florida zal gaan , waarom en wat je mooie ervaringen waren in deze staat.

ik kijk er naar uit jullie leuke recensies te lezen.
zou het zeker leuk vinden als jullie bij een reactie een link zetten van jullie blog indien jullie die hebben.

gr Ferry

Fleurida
08-02-15, 10:18
Je krijgt heimwee als je weer terug in Nederland bent:cool:
www.dilligaf.nl

YBodur
08-02-15, 10:24
Mooie ervaringen, te veel om op te noemen...
Maar wat ik wel heel bijzonder vond was het strand van Fort de Soto waar we heerlijk in het zonnetje zaten te genieten van de dolfijnen die vlak langs de kust zwommen!

maryde
08-02-15, 10:34
Om in december in Florida te zijn, vond ik geweldig. Kerst slaat toe op een manier die ik erg leuk vond en dan de temperatuur: bij Orlando rond 20 graden, bij Tampa 25!

S@skia
08-02-15, 12:49
Het weer, de luxe van de villa's, lekker eten, super shoppen, prachtige natuur, droom stranden, vriendelijke behandeling, de parken......en zo veel meer :o

damian08
08-02-15, 19:14
Het is voor mij een gevoel van thuiskomen, we voelen ons op ons plek.. er is natuur, mooie witte stranden, mensen zijn vriendelijk, volop keus aan eten/ drinken , de pretparken , een villa met eigen zwembad , en natuurlijk lekker veel shoppen voor weinig...We Love Florida!

Ferry77
08-02-15, 20:05
Leuk ok al die verhalen en reisverslagen te lezen. Dank jullie wel.

Michael66
09-02-15, 11:02
Deze:

http://www.capturingmagicalmemories.com/wp-content/uploads/2014/02/bb1.jpg

ietie
09-02-15, 11:38
Voor ons is florida thuis komen zodra ik buiten de terminal sta en de warmte mij 'omarmd" voel ik mij de gelukkigste mens op aarde....

Ferry77
09-02-15, 12:59
Klinkt goed. Iemand ook wel een in de maand mei geweest ? Hoe was het weer toen ?

gudu
09-02-15, 13:15
het is ons home away from home. het voelt als een warme deken , als thuiskomen op de plek waar je hart ligt. het leven zonder besef van tijd en zorgen. gelukkigste mens op aarde gevoel inderdaad

in mei 2011 hadden we 17 dagen tussen de 36 en 38 graden ... heerlijk!!!!

Ferry77
09-02-15, 18:36
Wij gaan 4 mei voor het eerst naar florida. Ontzettend leuk om jullie verhalen , ervaringen te lezen

koenkamphuys
09-02-15, 21:52
Wij zijn natuurlijk bevoorrecht... wij komen thuis in Florida. Het is maar een paar weken in het jaar maar het voelt veel meer thuis dan hier in Nederland. In ons huis daar zakt mijn bloeddruk spontaan met 20 punten. In ons huis daar zien we elke week wel een spectaculaire sunset of sunrise. Kan ik een hele dag tuinieren zonder me te vervelen. Kan ik niet genoeg krijgen van een rondje door de tuin (inspecteren van de landgoederen noemen we dat). Kan ik blijven genieten van de tropische plensbuien in de zomer of de zomerse warmte in de winter.

Vergeet Disney, vergeet de drukte van Orlando of Miami. Als we drukte nodig hebben zoeken we het wel op. In Sebring zijn we thuis. Alle reden om wel naar Florida te gaan.

En oja, het gras moet nog worden gemaaid. Erg hè. :cool:

Ferry77
10-02-15, 10:17
@koenkamphuys

heeelijk hoor !!

iemand anders nog suggestie's