PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema martijn.84: Februari 2015 - 1 week



martijn.84
29-01-15, 09:19
Beste medeforummers,

Vanwege omstandigheden wouden wij een weekje weg met zon-strand-shopping en wat activiteiten. Het moet echt relaxed zijn.

Wij hebben 1 week en landen en vertrekken vanaf Miami. Wij reeds al meerdere keren in Florida geweest dus alle hoogtepunten hebben we al gezien.

We hebben nu onderstaand schema in gedachten; de vlucht en auto zijn geregeld; de rest kan nog aangepast worden.

Dag 1: Aankomst Miami (halverwege de middag) - autorit naar Boca Rotan
Dag 2: Shopping - Sawgrass Mill + iets in de omgeving bezoeken / bij echt mooi weer naar het strand (overnachting Boca Rotan)
Dag 3: Autorit naar Orlando (slapen omgeving DW) + Premium Outlet
Dag 4: Bezoek aan DW Magic Kingdom (slapen omgeving DW) / Downtown Disney in de avond.
Dag 5: Bezoek KSC ( overnachting in de buurt bv Cocoa Beach)
Dag 6: Autorit naar omgeving Miami
Dag 7: Shopping + iets in de omgeving bezoeken / bij echt mooi weer naar het strand. (overnachting Miami)
Dag 8: Miami + vlucht in de avond terug.

Maargoed hier zitten de experts, wellicht dat we wat missen of over het hoofd zien. Dus ben benieuwd naar jullie mening.

Bedankt

Blue_note
29-01-15, 15:43
Je zit relatief veel in de auto voor de korte periode. Ik zou dan eerder kiezen om me te concentreren op Miami en omgeving en eventueel de keys.

moonlight91
29-01-15, 15:57
ook wij gaan een weekje in februari, maar zou in die week zeker niet zoveel in de auto willen zitten ..
wij zitten 7 nachten in Orlando, met diverse dagtrips op rij afstand van 40 min tot 1.5u max.
ik zou idd meer in de buurt van Miami blijven, dan haal je toch mee uit je vakantie denk ik