PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Annabelle01: Kissimmee, Orlando, Miami, Keys



Annabelle01
25-01-15, 18:12
Hallo allemaal

In april ga ik samen met mijn vriend naar Florida! Wat vliegt de tijd zeg, nog maar 75 dagen.
Het is voor mij de eerste keer dat ik naar Amerika toe ga, mijn vriend is eerder in Las Vegas geweest, Florida is dus totaal anders.

Wij hebben een reisschema gemaakt, maar zijn erg benieuwd naar jullie reacties.

Kissimmee --> Key Largo is een bewuste keuze dat op één dag te rijden ivm het zwemmen met dolfijnen in de middag. Mijn vriend heeft in het verleden ook van Las Vegas naar Grand Canyon op één dag heen en weer gereden en weet wat hem te wachten staat :D
Verder verblijven wij gedurende de gehele vakantie bij Legacy Vacation Resort in Kissimmee.




Vrijdag
10-apr
Aankomst (landen 13.00)





Zaterdag
11-apr
Shoppen/Wallmart/zwemmen




Zondag
12-apr
Gatorland






Maandag
13-apr
Relaxen







Dinsdag
14-apr
Seaworld






Woensdag
15-apr
Orlando + Orlando Gun Club




Donderdag
16-apr
Shoppen/Wallmart/zwemmen














Vrijdag
17-apr
Universal Studios






Zaterdag
18-apr
Lake Louisa state park





Zondag
19-apr
Riptide RV Resort and Motel (https://www.booking.com/hotel/us/97680_overseashwy.html?dksc=2&aid=304142&label=postbooking_confemail&et=UmFuZG9tSVYkc2RlIyh9YY8Ebfh0mBpR5ixBcEZvjnPujaP XYeWZP/0sKO8VYpzWhnO3CxbpX+kX03Prh4kL0sTs0lb3R650+5cJlaCi tAkX8M2twVzUZ5pZlZOHXpIPPuQwi/zHILjmpPae8s/uq07cydtjA6sSlNvMQP1iuW4kusF4EdbFdRNKSRa3pW+WIzPuS IklUtvSV5jlQDx54O9N892TO0IH)
2 nachten Key Largo
Met dolfijnen zwemmen! 13:00


Maandag
20-apr
Key West






Dinsdag
21-apr
Miami + weer terug naar Orlando




Woensdag
22-apr
Split Oak Forest






Donderdag
23-apr
Universal Island of Adventure














Vrijdag
24-apr
Shoppen/relaxen/zwemmen




Zaterdag
25-apr
Vertrek (vlucht 18.55)

judiths
26-01-15, 07:46
leuk vooruitzicht. Wij vertrekken ook op 10 april ;-)
Waarom ga je helemaal op Key Largo zwemmen met dolfijnen? Dit kan ook in Orlando - in Discoverycove. Echt een paradijsje. En je hoeft dan niet die hele afstand te rijden....Ok je komt dan niet in de buurt van de keys. Maar dat zou je natuurlijk alsnog kunnen doen, maar zonder de tijdsdruk om op tijd in key largo te komen....
Veel plezier alvast met de voorpret

Digitalman
26-01-15, 08:38
Wij hebben ook op Key Largo met dolfijnen gezwommen. Daar zwem je met de dolfijnen in hun 'natural habitat' ofwel in een baai en heb je volgens mij een betere mens:dolfijn verhouding dan bij DC. Wij zwommen een half uur met twee personen per dolfijn. En als je toch op weg bent naar Key West, kan ik aanraden om bij Theater of the Sea te gaan zwemmen met dolfijnen.

Njit
26-01-15, 09:08
Theater of the Sea is een redelijk commerciële instelling zoals Discovery Cove. Als je dan toch belang hecht aan een 'natural habitat' dan zou ik naar Dolphin Research Center (http://www.dolphins.org/) gaan.

José
26-01-15, 23:02
Theater of the Sea is inderdaad ook een redelijk commerciële instelling, maar toch vind ik het daar vele malen leuker en informeler dan in Discovery Cove. Meer zwermtijd met de dolfijnen (vaak 2 dolfijnen) kleinere groep en zwemvest o.i.d is niet verplicht. Ben één keer in DC geweest en inmiddels drie keer in TOTS. Het is inderdaad een flink stuk rijden vanuit Orlando maar wij combineren dat dan met een bezoek aan key west waar wij dan overnachten, op de terugweg gaan wij dan naar TOTS. Dit is natuurlijk wel heel persoonlijk.

Annabelle01
27-01-15, 19:53
Bedankt voor jullie reacties! :)

Wij willen sowieso graag naar de Keys en van de reacties op de Facebook pagina hadden wij opgemaakt dat het zwemmen met dolfijnen bij Key Largo erg goed was bevallen bij anderen.
Ik ga daar zwemmen bij Dophins Plus, de beoordelingen waren positief. Alles is ook al geregeld daarvoor ;). Ik krijg dan eerst een hele uitgebreide uitleg, waarna ik met de dolfijnen ga zwemmen, dit alles bij elkaar duurt een paar uur.

Wij rijden heen in één keer door naar Key Largo waar ik dus in de middag ga zwemmen met dolfijnen. Daar blijven we die dag dan om de volgende dag naar Key West en weer terug te rijden.
Dan verblijven we nog een nacht en dan gaan we via Miami weer terug naar Orlando. Als ik het zo zeg klinkt het wel als veel kilometers maken, maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen (we zijn nog jong, hihi)

Waar kan ik Theater of the Sea mee vergelijken? Wij gaan namelijk ook naar Sea World...

Annabelle01
27-01-15, 19:56
leuk vooruitzicht. Wij vertrekken ook op 10 april ;-)
Waarom ga je helemaal op Key Largo zwemmen met dolfijnen? Dit kan ook in Orlando - in Discoverycove. Echt een paradijsje. En je hoeft dan niet die hele afstand te rijden....Ok je komt dan niet in de buurt van de keys. Maar dat zou je natuurlijk alsnog kunnen doen, maar zonder de tijdsdruk om op tijd in key largo te komen....
Veel plezier alvast met de voorpret


Wat leuk dat jullie ook op 10 april vertrekken, misschien komen we elkaar wel "tegen", hihi. Vliegen jullie ook om 9 uur? Wij vliegen met Arke....

Dank voor de tip van DS, maar mijn vriend is zo lief geweest om mij het met dolfijnen zwemmen cadeau te geven :o en hij wist dat ik ook graag naar de Keys wil.

Het ligt ook wel een beetje aan mezelf hoor dat wij zo'n flink stuk gaan rijden. Ik ben zelf nog niet echt een hopper, wij hebben de gehele periode ook gewoon 1 hotel + dan 2 extra nachten bij Key Largo :P.

Staat jullie Reisschema ook op het forum?

judiths
27-01-15, 21:03
ja wij vertrekken ook om 9 uur, maar dat is nu met Jetairfly....weet (nog) niet of ik daar wel zo blij mee ben.....We hadden premium comfort geboekt, maar ja dat heeft Jetair niet, dus dat is nu comfort class geworden....Heb ook ons reisschema op het forum gezet http://www.floridaforum.nl/showthread.php?17221-Reisschema-judiths-Florida-april-2015

Wel gaaf hoor zwemmen met dolfijnen!

Annabelle01
29-01-15, 17:03
ja wij vertrekken ook om 9 uur, maar dat is nu met Jetairfly....weet (nog) niet of ik daar wel zo blij mee ben.....We hadden premium comfort geboekt, maar ja dat heeft Jetair niet, dus dat is nu comfort class geworden....Heb ook ons reisschema op het forum gezet http://www.floridaforum.nl/showthread.php?17221-Reisschema-judiths-Florida-april-2015

Wel gaaf hoor zwemmen met dolfijnen!

Echt gaaf! Ik hoop dat het vliegtuig een beetje meevalt voor jullie.
Ik ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden heb nog nooit zo ver gevlogen. ..

Bieg
29-01-15, 21:34
Ik vlieg ook op 10 april, kan nog gezellig worden aan boord ;). Groetjes, Monique

hannie
30-01-15, 13:38
Waarom gaan jullie naar Lake Louisa state Park? Volgens mij is een dagje Kelly Park leuker.

Annabelle01
18-02-15, 13:12
Ik vlieg ook op 10 april, kan nog gezellig worden aan boord ;). Groetjes, Monique

Hihi gezellig, wij zijn te herkennen aan een mega grote lach, grote koffer en handbagage, haha... grapje ;)
Veel plezier alvast Monique.

Annabelle01
18-02-15, 13:15
Waarom gaan jullie naar Lake Louisa state Park? Volgens mij is een dagje Kelly Park leuker.

Wij hebben op google maps gekeken naar parken in de buurt van Kissimmee... meer voor de ontspanning zeg maar.
Wat een onwijs leuk idee van Kelly Park, ik had er nog niet van gehoord en het ligt ook aardig in de buurt, daar gaan we dus zeker naar toe. Dank je wel!!