PDA

Bekijk Volledige Versie : tickets parken aanschaffen



we_ndy
22-01-15, 20:44
Wij gaan eind april naar Florida, zijn hier nog nooit eerder geweest en vragen ons af wat wijsheid is; tickets voor Discovery Cove, SeaWorld, Aquatica en Busch Gardens hier in NL al bestellen via reisbureau of AE of ter plekke in Florida kopen?? Graag jullie adviezen!

Anthon14
22-01-15, 20:58
Het is meestal voordeliger ze al vooraf te kopen en goed eventuele acties in de gaten houden, op het forum zijn er verschillende topics al over geschreven. Ik zou even de zoek functie gebruiken en dan even de topics doorlezen en dan is het een kwestie van vergelijken wat voor jullie de goedkoopste optie is.

julieke
22-01-15, 21:46
Kijk eens op attraction-ticketsdirect.de

Vind ik persoonlijk het handigste en qua prijs zijn ze ook voordelig. Je krijgt er ook steeds wat gratis vouchers bij , vorige keer hadden we er een gratis Kids Eat Free card bij. Dat heeft ons toch wat geld uitgespaard bij verschillende restaurantbezoekjes.

julieke
22-01-15, 21:47
Ik zie net dat jullie Discovery Cove willen doen.

Als je naar Discovery Cove gaat, heb je er gratis 2 weken inkom voor Seaworld of Aquatica bij. Ik dacht dat je er zelfs een optie kon bijvoegen zodat je er ook mee naar Bush Gardens kan. Op de site van Discovery Cove staat daar meer uitleg over. Toen wij er met dolfijnen gingen zwemmen , hebben wij via die site geboekt.

Ik heb net even voor jullie gekeken op de website van DC.
Voor slechts $25 dollar extra ( per persoon) kan je naar alle parken die jullie willen bezoeken gedurende 14 dagen rond je reservatie.

De dolphin swim is wel erg duur precies in de paasvakantie... Maar het is wel de moeite! :o

moonlight91
23-01-15, 11:19
discovery cove moet je (volgens mij) online boeken
het park laat een 1000 bezoekers per dag binnen, en dat gaat via reserveringen,zonder kom je niet binnen
wij boeken in iedergeval altijd via de website van DC zelf , je krijgt dan Seaworld erbij, en voor 25$ extra BG

Elliekeuh
06-02-15, 09:45
Wij gaan in september naar Florida en ik zou graag naar universal gaan.
Nu heb ik gehoord en ook al gezien dat militairen korting krijgen op hun tickets (praktisch overal)
Zou dit dan ook het geval zijn voor mensen die in functie van defensie werken?