PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Inge1981



Inge1981
17-01-15, 11:54
Goedemorgen allemaal,

Na veel te hebben meegelezen en ook al een aantal vragen te hebben gesteld vind ik het nu toch tijd om mij even voor te stellen. Echtgenoot, dochter van bijna vijf en ik vertrekken half maart voor de tweede keer naar Florida. Vorig jaar zijn we ook geweest in maart, toen hebben we een week doorgebracht in een villa op Sandy Ridge (Davenport), daarna zijn we via de westkust (twee nachten in Marriott Sanibel Harbour Resort and Spa) afgezakt naar de Keys, waar we een kleine week in het Hawk's Cay Resort hebben gezeten. Omdat onze dochter eind maart (als we in Florida zijn) vijf wordt en het daarna - vanwege de leerplicht - uit is met de pret in maart hebben we besloten dit jaar toch nog maar te gaan. We verblijven weer op drie verschillende plekken. Het eerste verblijf is in Coral Cay Resort (Kissimmee), hier zijn we zes nachten. Daarna gaan we naar Crystal River, waar we hopelijk de manatees nog kunnen zien. We verblijven twee nachten in het hotel Plantation Inn on Crystal River (iemand ervaringen mee?), daarna gaan we nog een week naar een villa in Fort Myers. In die omgeving zijn we vorig jaar maar heel kort geweest, maar het smaakte wel naar meer. De Keys slaan we dus noodgedwongen over. We vliegen met Jetairfly, oorspronkelijk geboekt bij Arke, maar de vlucht is overgenomen.

Vorig jaar zijn we twee dagen in Magic Kingdom geweest en een dag naar Animal Kingdom. Dit jaar willen we juist een dag naar Epcot en een dag naar Hollywood Studios. Verder in ieder geval weer een airboat ride (dat was zo gaaf) en een bezoekje aan Mount Dora. Voor de week in Fort Myers hebben we nog geen plannen.

Nog een dag of 56.... :) We hebben er zin in.

Esther2013
17-01-15, 13:35
Hi Inge, wat een heerlijk vooruitzicht! Veel plezier met de voorpret!

Cindy1969
17-01-15, 16:49
Alsnog welkom! En wat een heerlijk vooruitzicht, lekker aftellen maar :D