PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik wil naar florida...goede aanbieding (gevonden)?



bestmayo
17-01-15, 10:59
In 2013 naar Florida geweest en dat was de vakantie van mijn leven.
Wil graag terug en dit jaar laatste jaar dat we buiten de schoolvakanties om kunnen..

Mijn man staat niet te springen om een eind te vliegen en we kijken nu naar ALL inl vakanties naar griekenland.
Maar wat ziet mijn nieuwsgierige ook, 10 dagen Orlando villa's via ARKE voor 2497,-

Komt natuurlijk nog een auto bij en eten maar all in griekenland zitten we zonder auto ook al op 2300,-
Ik zeg doen maar is dit wel een goede aanbieding of kom je in een uitgeleefde villa?? Vliegen met jetair ook wel een beetje te doen?

In 2013 alles zelf los geboekt maar dan zouden we nu omdat de jongste met 2 jaar ook een stoel nu betaald een stuk duurder uit zijn.

Wie helpt mij, mijn man overhalen haha....

gudu
17-01-15, 11:37
dat zou goedkoper moeten kunnen als je los boekt. tickets buiten hoogseizoen rond de 500 euro pp en dan kan zelf op zoek nar een leuke accomodatie . afhankelijk van je wensen zou dat al vanaf ong 300 euro kunnen voor 10 dagen .
of je wacht op een mooie last minute aanbieding van arke naar florida die eigenlijk altijd komt buiten de vakantie. kijk een op weflycheap.nl daar staan ze regelmatig tussen en dan heb je voor ong 400 euro pp een vlucht met auto of soms vlucht met accomodatie .

heb je al gekeken wat een losse vlucht bij arke kost??

even vlug bij arkefly gekeken maar vertrekken op 8 juni en retour op 23 juni levert een totaalprijs op voor jullie 3en van 1274 euro ... dan heb je nog een heel ruim budget over voor accomodatie en auto

Bieg
17-01-15, 14:30
Je kunt ook op Tix.nl kijken. Als je via hun een vlucht en hotel (voor een nachtje) boekt scheelt het honderden euro's op je vliegticket. Persoonlijk zou ik ook kijken wat het allemaal los kost, je hebt dan toch wat meer vrijheid. Als je tips wilt dan stuur je me maar een berichtje. Groetjes en succes!

bestmayo
17-01-15, 18:18
Mmmm ik vond tot nu toe niet zulke goedkope tickets. Zal eens bij arkefly kijken. Niet mijn eerste keus om mee te vliegen maar dat klinkt wel erg goed.
In 2013 alles losgeboekt en ook flink moeten zoeken natuurlijk maar nu vond ik alleen duurdere prijzen.

@gudu;
Ik rekende mij al rijk.....we zijn met zijn 4en dus zitten dan op €1686,-. Ook wel netjes natuurlijk

gudu
17-01-15, 21:00
oohh sorry:( ....las vluchtig dat je kind 2 is dus had 3 personen aangeklikt

bestmayo
18-01-15, 10:10
Mijn jongste inderdaad :-)
Maar goed...bij Arke is de normale klasse niet te doen als je lange benen hebt 10 uur lang. Comfort klasse boeken terug vragen ze 200,- pp voor.
Helaas

maryde
18-01-15, 15:12
Nog maar eens mijn tip vermeld: probeer eens een huis-en auto ruil, doen wij al jaren en scheelt aanzienlijk in de kosten: www.homelink.org (http://www.homelink.org)

Anthon14
18-01-15, 18:43
Met alle risico's die dat met zich mee brengt, ik zou in ieder geval nooit een woningruil doen met wildvreemden.

maryde
19-01-15, 15:53
Risico's loop je overal ... Via die organisatie doen wij dat inmiddels 12 jaar en hebben meer dan 40 keer geruild, nooit problemen, veel email contact vooraf.
In november/december 4 weken Florida geruild, was perfect..