PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Blue_note



Blue_note
12-01-15, 19:03
Hallo allemaal,

Na een hele tijd meelezen heb ik besloten om mezelf toch eens te gaan aanmelden en actief te gaan deelnemen aan dit mooie forum!

Ik (of eigenlijk we) ben inmiddels 6 keer in Amerika geweest waarvan 4 keer in het prachtige Florida.

Wat heb ik tot op heden allemaal gezien?
Reis 1: Een weekje Orlando en een weekje Sarasota. Vanuit beide plaatsen de gebruikelijke parken, malls etc. bezocht.
Reis 2: Weer een weekje Orlando, om vervolgens Longboat Key te hebben gekozen als uitvalsbasis voor verschillende uitstapjes in de regio.
Reis 3: Een rondje Florida waarbij heel beknopt dit de route was: Orlando - Cocoa Beach - Ft Lauderdale - Miami - Key West - Ft Myers - Bradeton - Clearwater - Tampa - St Augustine - Orlando
Reis 4: Een weekje bijkomen in Orlando na een rondreis in het noorden!

Voor de periode juni-juli zijn de vliegtickets inmiddels alweer geboekt en sluiten we een roadtrip met als startpunt NYC af met 12 dagen Florida. Ik zal mijn schema eens plaatsen in het daarvoor bestemde forum onderdeel!

Wat vind ik het leukste van Florida zag ik als vraag voorbij komen in de sticky in dit onderdeel. Tsja, lastige vraag eigenlijk! Ik vind de diversiteit die Florida te bieden heeft gewoon erg leuk! Eigenlijk is het de enige plaats waar ik heimwee naar heb als ik thuis ben!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de west kant minder vindt dan de oost kant. Dit kan ook komen doordat we de 'verkeerde' zaken bezocht hebben? Het waren voor mij in ieder geval iets teveel natuurparken met een te kleine diversiteit. Maar dit is uiteraard alleen maar mijn (bescheiden) mening!

Elke keer dat ik op het forum kom ervaar ik het als een stukje voorpret voor de volgende reis! Het duurt nog 5 maanden, maar ik ben er nu al iedere dag met veel plezier mee bezig!

Bieg
12-01-15, 19:28
Welkom en veel plezier met de voorpret!!

Ferry77
12-01-15, 19:30
Bleu note

van harte welkom. Ook ik beleef hetzelfde plezier aan dit forum. Zeer informatief

Cindy1969
12-01-15, 19:32
Welkom! Leuk dat je al besmet bent met het Florida virus. Heerlijk dat jullie weer een tripje in het vooruitzicht hebtben!

Blue_note
12-01-15, 19:46
Bedankt allemaal!

Pris32
12-01-15, 21:36
Welkom op het forum

Moolenschotjes
12-01-15, 22:41
Welkom hier op het forum en bij de Florida verslaafden ;)

Wolf2014
13-01-15, 11:42
Welkom en veel plezier met de voorbereidingen. De combinatie voorpret en dit forum is heel herkenbaar!

Blue_note
13-01-15, 13:30
Thanks! Hoop dat ik ook nuttige bijdrages kan gaan leveren die andere weer kunnen helpen!

Anita74
13-01-15, 20:06
Welkom op dit forum! Jullie hebben al aardig wat Florida-ervaring ;). Wij gaan dit jaar 'jullie' reis 4 maken.

Blue_note
13-01-15, 21:01
Welkom op dit forum! Jullie hebben al aardig wat Florida-ervaring ;). Wij gaan dit jaar 'jullie' reis 4 maken.

Als ik jullie blog lees, komt de komende reis aardig in de buurt met de onze dit jaar! Al gaan wij met de auto richting Florida i.p.v met het vliegtuig!

Anita74
13-01-15, 21:23
Ik las in jullie reisschema inderdaad ook New York en Washington. Wat hebben jullie de vorige keer in het noorden gezien?
Wij hebben bewust voor het vliegtuig gekozen, omdat we dan inmiddels al 2 weken aan het rondreizen zijn. Dan zijn we wel toe aan wat meer rust en omdat we vorig jaar zo genoten hebben
in de villa dit jaar dus weer ;).

Blue_note
13-01-15, 21:26
In het kort was de route toen: NYC-Boston-Quebec-Montreal-Ottawa-Toronto-Niagara-Buffalo-Washington-Baltimore-Philadelphia-NYC.

Kan me het vliegtuig goed voorstellen! Echter heb ik altijd al eens een leuke roadtrip willen maken van een lang stuk dus kwam nu wel goed uit. We hebben dit jaar 'maar' een kleine 3 weken dus er zit wellicht wat meer vaart in het programma!