Bekijk Volledige Versie : Reisverslag S@skia: Miami-Orlando-Cape Coral-Miami, 3 t/m 25 augustus 2015
Ook wij gaan tot onze grote vreugde de oversteek weer maken. Ik ga weer een blog bijhouden en zou het leuk vinden als jullie weer gaan volgen:
http://gadetatflorida2015.blogspot.nl/
Groetjes,
Saskia :cool::o
Esther2013
11-01-15, 15:05
Tuuuuuuuurlijk!! Kan ik lekker lezen als ik zit te verpieteren op het Franse strand!
Yay, toch wel? Ik ga snel lezen :D
Leuk hoor! We gaan jullie ook weer volgen!!
Natuurlijk gaan wij dit volgen, zijn wij net zelf weer terug dus kunnen wij even nagenieten.
Ik heb me meteen weer aangemeld en ga jullie zeker volgen. Ook wij zijn er van 1 aug tm 26 aug. hihi.
Leuk, ook ik ga weer volgen!
Erg, he,? Die Florida-virus! Je kunt toch niet wegblijven! Ik ga het natuurlijk weer volgen! :o
Wij hadden het al gehoord, ga je natuurlijk weer volgen!
Leuk! Leuk! Uiteraard volgen we jullie weer :-)
Moolenschotjes
12-01-15, 18:10
En we gaan weer gezellig meelezen Saskia... Altijd benieuwd naar de belevenissen van de Gadetjes ;-)
Misschien treffen we elkaar weer want er zit een kleine overlapping in de periode dat jullie gaan.
Eindelijk weer een update geplaatst op mijn blog......ennuh we zitten onder de 100 dagen grens, nog 96 te gaan!!
Van al die leuke blogs ieder morgen gaat het toch kriebelen.......maandag nog 2 weken. Tijd voor een update op mijn blog dus.....
Eindelijk.....overmorgen (wat klinkt dat al snel :)) mogen we vertrekken!! Laatste update voor vertrek staat klaar en de volgende zal waarschijnlijk vanuit Miami zijn...
Goede reis en fijne vakantie!
Inmiddels zijn we al weer een paar dagen aan het genieten van Florida.....de blogupdates staan er ook weer.