PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Viviane



Viviane
09-01-15, 14:32
Hoi Florida Forummers,

Wij zijn bezig om onze eerste Florida reis te plannen. Deze zal plaats gaan vinden van 25 april t/m 16 mei. Wij zijn Viviane & Marco en onze 2 kinderen van 10 & 13.
De afgelopen jaren hebben we de vakanties meestal in Juan Les Pins doorgebracht. Maar dit jaar wordt alles anders :-)
Naar aanleiding van de reisverslagen van Esther 2013 zijn we extra enthousiast geraakt over Florida en dit forum.
We moeten alles nog boeken en zijn natuurlijk op zoek naar het meeste value for money :-)

We willen het graag relax doen en niet continue onderweg zijn. Daarom dachten we aan het volgende:

1 week de parken, In ieder geval Disney (we hebben een echte Disney fan in ons midden) en Harry Potter.
Als onderkomen zoeken we een villa in de omgeving voor die week.
Vervolgens willen we een weekje doorbrengen rondom Cape Coral. Daar zoeken we dus ook een villa, aan het water met een motorboot.
De laatste week willen we graag doorbrengen in Miami en de Keys. Ik twijfel nog over een korte cruise naar de Bahama's....

Zo dat was het voorstellen, nu ga ik snel op zoek naar tips en andere reisverslagen.

Groetjes

Viviane

Bieg
09-01-15, 15:04
Welkom Viviane,
als je vragen hebt kun je ze hier altijd stellen!
Veel plezier met alle voorbereidingen! Groetjes, Monique

Esther2013
09-01-15, 15:06
Hi Viviane, welkom en bedankt voor het compliment!
Vraag maar raak aan iedereen dan ben je binnen de kortste keren zelf Florida expert ;)
De reisverslagen van o.a Saskia, Biegjes, Moolenschotjes en Sonja zijn ook erg leuk en met kinderen van ongeveer zelfde leeftijd!

Helaas, tot alleen mijn grote verdriet, gaan we dit jaar niet, maar volgend jaar zeker!
Wel in april naar NY, grote wens van mij!
veel plezier!!

Viviane
09-01-15, 15:46
Hoi Esther,

Bedankt voor je reactie en voor de tip van de andere blogs, ga ik meteen opzoeken. Hoe meer voorpret hoe beter!
Alvast veel plezier in NY, daar is ook genoeg te zien en te doen.

Viviane
09-01-15, 15:51
Dank je wel Monique, ik ga meteen in jullie verslagen duiken :-)

Ferry77
09-01-15, 16:38
@viviane. Welkom
Wat je cruise wens betreft... Vanuit port canaveral maakt de rederij disney cruise line mooie reisjes.

Viviane
09-01-15, 17:38
Bedankt voor de tip Ferry, ik ga even kijken.

FloridaVerslaafde
09-01-15, 17:55
Welkom bij de verslaafden.....
Veel plezier met voorbereiden.
Gaan jullie nog een blog bijhouden ?

Groetjes,
Walter :cool:

Pris32
09-01-15, 19:11
Welkom en succes met de voorbereidingen

S@skia
09-01-15, 21:07
Welkom Viviane......dit gaat zeker een super vakantie worden en je bent gewaarschuwd: voor de meeste blijft het niet bij 1 keer hahahahaha. Wij zijn verleden jaar in Cape Coral geweest en gaan dit jaat weer terug, zo mooi daar met al die prachtige eilanden en stranden. Veel plezier met de voorbereidingen en als je vragen hebt stek ze dan gerust ��

Anita74
10-01-15, 10:05
Welkom Viviane! Saskia heeft gelijk hoor, wij zijn vorig jaar voor het eerst naar Florida geweest en gaan dit jaar weer, het is daar zo geweldig! Onze kinderen zijn even oud (12 en 10 jaar) en vonden het ook een supervakantie en waren door het dolle dat we dit jaar weer gaan. We combineren het met een rondje noordoosten.
de cruise naar Bahama's kan ik je zeker aanraden, leuk als je nog nooit een cruise hebt gemaakt en dit sfeertje een beetje wilt proeven. Misschien heb je nog iets aan ons reisverslag.
Veel plezier met de voorbereidingen!

Viviane
10-01-15, 15:53
Hoi Walter,

Bedankt voor het welkom. We gaan denk wel een blog bijhouden...maar eerst maar eens de reis samenstellen en boeken.

Groetjes

Viviane

Viviane
10-01-15, 15:55
Bedankt Pris32

Viviane
10-01-15, 15:57
Bedankt voor het welkom Saskia, benieuwd of we ook bij de verslaafden gaan horen. Aan jullie blogs te lezen zijn jullie al experts, of moet ik schrijven Florida junkies :-)
Erg leuk die blogs

Viviane
10-01-15, 16:00
Hoi Anita,

Jullie blog heb ik met veel plezier gelezen. De cruise klinkt erg leuk. Met name het privé strand van de rederij.
Veel plezier alvast met jullie vakantie dit jaar!

S@skia
10-01-15, 16:13
Bedankt voor het welkom Saskia, benieuwd of we ook bij de verslaafden gaan horen. Aan jullie blogs te lezen zijn jullie al experts, of moet ik schrijven Florida junkies :-)
Erg leuk die blogs

Hahaha ik noem het altijd prettig verslaafd :). Er gaat geen dag voorbij of ik ben met Florida bezig, echt te bizar voor woorden. Het maken van een blog is niet altijd makkelijk en soms twijfel ik wel eens of ik het nog wel zou doen maar na een lange vakantie is het zo verschrikkelijk leuk om alles terug te lezen!! Ik laat mijn blog ook afdrukken in een boek en pak dat regelmatig uit de kast. Geniet van de voorbereidingen!!

Moolenschotjes
12-01-15, 22:48
Welkom Viviane bij de Florida verslaafden ;)
Jullie hebben een super leuk vooruitzicht en gaan het nog druk hebben met het lezen van al die reisblogs die hier gepromoot zijn...

Veel plezier met de voorbereidingen en stel gerust vragen hoor

Groetjes van de Moolenschotjes

Viviane
25-01-15, 17:35
Hoi Molenschotjes,

Bedankt voor het welkom! Ik heb meteen jullie verslag doorgelezen. Heel erg leuk! We hebben meteen wat zaken op ons to do lijstje gezet.

Groetjes terug!