PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Rubke



Rubke
05-05-06, 15:02
Hallo Florida gangers, ik zal me even voorstellen ik ben Rob uit het oosten des land. Ik ben 24 jaar oud en mijn band met Florida moet nog veel meer groeien aangezien ik samen met 3 andere een trip ga maken in September-Oktober 2006.

Wel kreeg ik een band met de States toen ik vorig jaar februari een studietrip heb gemaakt naar de west kust en daar Los Angeles en San Francisco heb bezocht. Dat was mij zo goed bevallen dat ik dacht, die andere kan moet ik ook maar eens gaan zien, aangezien daar zoveel te zien valt.

Verder nog even wat info over mezelf, nadat ik mijn studie vorig jaar heb afgerond heb ik de stoute schoenen aangetrokken om een eigen bedrijf te gaan beginnen en sindsdien heb ik een internet bedrijf dat zich bezig houdt in de telecom branche.

Wat ik verder nog best wel gaaf vind van florida is een aantal dagen in themeparks rondhangen die volgens mij vele malen mooier zijn dan hier in Europa.

Eric
05-05-06, 16:23
Hallo Rob,
Welkom op het forum, ik hoop dat je veel leesplezier hier hebt.
Kom nog vaak langs, en als je vragen hebt, kom dan maar op zou ik zeggen.
Eric

Rubke
05-05-06, 17:01
Bedankt, ik heb hier dan ook al veel mooie dingen gelezen die wij allemaal kunnen gaan doen, super!!

Nog even wat over de reis die wij gaan maken. Eerst hebben we 1 week in Kissimee een villa gehuurd en daarna gaan we een week in een hotel in miami beach. We hebben gedurende de 2 weken dat we daar zijn een auto gehuurd.

Iemand ervaring met Hotel Casablanca?