PDA

Bekijk Volledige Versie : dubio



angela67
07-01-15, 13:33
Hallo allemaal, wij gaan in mei naar Florida met twee kinderen 16 en 14. Wij hebben eerst een rondreis en daarna nog 6 dagen in huisje . Nu willen we perse naar universal. Heb rondgekeken voor kaartjes. Er zijn ook combi's te koop universal 2 dagen en 14 dagen busch gardens sea world en een waterpark. Maar we hebben maar 6 dagen. Wat is jullie advies? Alleen maar universal, zodat je tijd overhoud voor shoppen, want ook dat willen we. Helaas kunnen we niet langer gaan.Kijk uit naaar jullie advies

Njit
07-01-15, 14:26
Beide Universal-parken kost je 2 volle dagen. Busch Gardens is ook een dag. Seaworld zijn wij nooit tot laat gebleven. Waterpark is meestal ook maar een halve dag. Dus je zou nog wel wat shop-ruimte overhouden. De meeste Malls/Outlets zijn ook tot 's avonds laat open. Je kan het ook combineren met een hapje eten in een foodcoort of restaurant ter plaatse.

Ik weet niet hoe ervaren pretpark-gangers jullie zijn? Want alles achter elkaar doen is wel intens.

charly
07-01-15, 23:01
Wij hebben afgelopen zomer voor het eerst een bezoek gebracht aan beide Universal parken en hadden daar absoluut geen volle dagen voor nodig. Nu moet ik eerlijk bekennen (wij ouders, dochters 16 en 19 en vriend 21 jaar) hebben ook allemaal niets met de films waar de attracties op zijn gebaseerd. Bush Gardens kost je inderdaad een volle dag en ook bij Seaworld kunnen wij makkelijk een dag vullen.Ben het met Njit eens dat de combinatie met shoppen goed te maken is, maar dan heb je intensieve dagen.

angela67
09-01-15, 10:32
okee we gaan er eens goed over nadenken bedankt

FloridaVerslaafde
10-01-15, 11:25
Ook wij zijn in beide Universal dagen geweest en vinden het heerlijk om op ons gemak door de parken te lopen en te genieten van alles. Alle attracties doen. winkeltjes bekijken, hapje eten, bank zitten en mensen kijken. Wij zijn er echt een volle dag per park mee bezig. Persoonlijk snap ik niet dan mensen, die er misschien maar 1x in hun leven zijn, er als marathon lopers door de parken heen rennen en zo 2 parken in 1 dag doen. Neem de tijd en geniet !

Njit
10-01-15, 12:52
De attracties zijn inderdaad maar een onderdeel van het totaalplaatje. De hele aankleding eromheen is ook zeker de moeite van het bekijken waard.

wehave
10-01-15, 18:46
Wij hebben afgelopen zomer voor het eerst een bezoek gebracht aan beide Universal parken en hadden daar absoluut geen volle dagen voor nodig. Nu moet ik eerlijk bekennen (wij ouders, dochters 16 en 19 en vriend 21 jaar) hebben ook allemaal niets met de films waar de attracties op zijn gebaseerd. Bush Gardens kost je inderdaad een volle dag en ook bij Seaworld kunnen wij makkelijk een dag vullen.Ben het met Njit eens dat de combinatie met shoppen goed te maken is, maar dan heb je intensieve dagen.
Dat is natuurlijk ook erg persoonlijk.
Ik zou niet weten hoe je een hele dag in Seaworld kan zijn.
Terwijl we aan twee dagen Universal nog niet genoeg hadden.

En het ligt ook een beetje hoe druk het in de parken is.

angela67
15-02-15, 11:04
Zou het een idee zijn om kaartjes universal van te voren te kopen en dan zien als we in Florida zijn of we ter plaatse kaartjes kopen als we nog meer pretparken willen zien. Of is dat veel duurder?

cindy74
15-02-15, 13:37
Wij hebben momenteel van universal studios's 2 dagpassen gekocht van hun website zelf , na wat prijs onderzoek kwam deze als goedkoopst uit . Ik denk als je ze ginder koopt je duurder uit bent .

José
15-02-15, 14:50
Wij kopen onze tickets meestal bij het, door vrijwilligers gerunde, Visitors Center aan de International Drive in Orlando. Hebben ook vaak speciale kortingen etc. die in de winkel worden aangegeven kwamen voor ons altijd als goedkoopste uit de bus. http://www.visitorlando.com/plan-your-trip/visitor-center/ Je kunt hier ook terecht voor alle folders en info over restaurants, parken etc. Zeker de moeite van een bezoekje waard!