PDA

Bekijk Volledige Versie : Auto huren 2015-2016



Harold
17-12-14, 15:59
Hoihoi,

ik ben zo vrij om een 'autohuur 2015' topic aan te maken, was namelijk al bezig een bericht te schrijven in 'autohuur 2014', maar het gaat over 2015.


Wij gaan dus in februari 10 dagen. de afgelopen keren heb ik gehuurd via uscarhire.com. maar dat is alweer 3 jaar geleden.
ik ben de reis aan het samenstellen en zoek uiteraard naar de goedkoopste aanbieder.
Elders op het forum zag ik zojuist Alamo.co.uk/Brits voorbijkomen. Zij zijn idd veruit het goedkoopst. Zo goedkoop dat het een beetje verdacht lijkt...

Iemand ervaring met Alamo brits?


full size suv 10 dagen:

USA reisen Euro 600 (Premium pakket)
Uscarhire Euro 501 (gold inclusive)
Alamo brits Pond 321 / Euro 400 (pakket niet genoemd, maar lijkt gelijkwaardig aan premium/gold)

trails
17-12-14, 16:11
Wij boeken altijd bij alamo.co.uk/brits
Totaal niet verdacht. Dit is gewoon het Britse kantoor van Alamo en de korting "Brits" is vanwege de deal die ze hebben met de makers van de Orlando Guide for Brits. Dus eigenlijk een korting voor de lezers van deze gids (zeer de moeite waard trouwens).
Je krijgt de auto met een volle tank en levert hem ook weer vol in.

Njit
17-12-14, 16:11
Niks verdachts aan hoor. Zijn gewoon prima aanbiedingen. Vele Forumleden zijn je reeds voor gegaan ;)
Het Brits pakket is bijna identiek aan Gold. Er zit alleen geen tank benzine bij. Wel extra bestuurders.

mblokland
17-12-14, 18:41
Geboekt bij: http://www.alamo.co.uk/brits
d.d: 10-10-2014
Periode: 11-7-2015 t/m 06-08-2015 (26 dagen)
Plaats: Miami airport
Totaalprijs: $1025 of 641 pond, $39 per dag (incl. volle tank benzine)
Type auto: Dodge Grand Caravan(or similar)

Alamo save time gebruikt en extra chauffeur toegevoegd (gratis bij Brits), ticket geprint waardoor je direct naar de garage kunt (http://www.thedibb.co.uk/forums/showthread.php?t=844053)!

Cindy1969
17-12-14, 20:50
Ook ik moet nog een auto voor februari, voor 9 dagen. En ik ga ook hier boeken, komend weekend even doen. Hou al maanden de sites in de gaten, maar niets
kan tegen deze prijs op. Huur zelf overigens een Economy (ben alleen dus ruimte zat).

FloridaBE
17-12-14, 21:49
Als je via 'brits' een auto huurt, hoef je dan geen coupon ofzo uit die guide te laten zien? Ik heb bij alamo.nl gekeken en daar zou ik voor een week (gold), incl. Navigatie, € 263 kwijt zijn. Bij de 'brits' € 198. Dat is dus wel de moeite waard. Het pakket komt dus overeen met Gold, op de volle tank na. Maar wat houdt die volle tank in? De eerste keer tanken gratis of bijvoorbeeld half vol inleveren.

fransje
17-12-14, 22:54
ik vind ze absoluut niet goedkoop. Ben al weken aan het rondkijken, ook op alamo.co.uk/brits omdat iedereen hier het erover heeft, maar kom telkens uit op ongeveer 1360 euro voor een standaard SUV, periode 31 maart t/m 28 april.......

Ta2 Gerrit
17-12-14, 23:02
Heb je inmiddels wel een goedkoper adres gevonden dan ?
Want wij komen toch steeds weer bij "brits" uit als we al onze wensen naast elkaar leggen.

Njit
17-12-14, 23:29
Als je via 'brits' een auto huurt, hoef je dan geen coupon ofzo uit die guide te laten zien?

Nee, vraagt niemand naar..

groennom
18-12-14, 00:03
ik vind ze absoluut niet goedkoop. Ben al weken aan het rondkijken, ook op alamo.co.uk/brits omdat iedereen hier het erover heeft, maar kom telkens uit op ongeveer 1360 euro voor een standaard SUV, periode 31 maart t/m 28 april.......

Ook ik heb voor de zomer een goedkoper alternatief, 3 weken Denver Premium SUV via Hertz.nl (met ANWB lidmaatschapskaart). Scheelt een paar honderd euro (zie post in een ander topic). Denk wel dat je erg goed naar je eigen situatie moet kijken: Welk stad, welke periode en welk type auto. Voor deze combinatie moet je diverse sites afgaan en dan een keuze maken. Er is volgens mij niet perse 1 site die het beste is (zoals uit mijn situatie blijkt is Hertz voordeliger dan Alamo Brits).

Njit
18-12-14, 00:13
Waar vul je je ANWB nummer in bij Hertz.nl ?

Edit zelf al gevonden op https://www.hertz.nl/anwb/ :)

6foot6
18-12-14, 01:46
Maar wat houdt die volle tank in? De eerste keer tanken gratis of bijvoorbeeld half vol inleveren.

Alle auto's worden volgetankt* afgeleverd en dan zijn er drie mogelijkheden
1.vol weer inleveren
2.Inleveren en achteraf betalen voor het bijvullen,dit is erg duur
3.vooraf betalen en zo leeg mogelijk inleveren, dit kan door fully inclusif, gold of premium oid te kiezen bij het huurproces of dat bij de balie aan te geven.
Keuze 1 is niet altijd beschikbaar

* Ik heb het sterke vermoeden dat volgetankt niet geheel juist is,het bovenste streepje van de benzinemeter is meestal gauw verdwenen. Tot nu toe was ik altijd te moe omdat meteen te gaan kontroleren.

hannie
18-12-14, 10:02
Ik heb net ff met de link van Njit geprobeerd en is voor ons 200 euro goedkoper dan bij National(Emerald club) en Alamo brits!
Gaat bij ons wel over Californie, maar dat maakt verder niet uit.
Zit alleen geen extra driver bij volgens mij. Heb wel eens gelezen dat je dat gratis krijgt als Herz member. Ga ik nog ff uitzoeken.

FloridaBE
18-12-14, 10:36
Alle auto's worden volgetankt* afgeleverd en dan zijn er drie mogelijkheden
1.vol weer inleveren
2.Inleveren en achteraf betalen voor het bijvullen,dit is erg duur
3.vooraf betalen en zo leeg mogelijk inleveren, dit kan door fully inclusif, gold of premium oid te kiezen bij het huurproces of dat bij de balie aan te geven.
Keuze 1 is niet altijd beschikbaar

Is keuze 1 niet altijd beschikbaar, omdat er niet overal een benzinepomp in de buurt zit? Dat moet ik dan ook nog eens even opzoeken, of bij het ophaalpunt in Walt Disney World (Car Care Center) een pomp zit. Wij verblijven 17 dagen op het Disney-terrein, dus dit is voor ons de makkelijkste optie om een auto te huren voor Universal en een aantal malls. We nemen waarschijnlijk ook maar een week een auto. Verder zag ik dat bij "brits" 5 dagen en 7 dagen hetzelfde geprijsd is.

FloridaBE
18-12-14, 10:40
En betalen jullie altijd vooraf of ter plaatse? Het scheelt ongeveer 2 euro, als ik ter plaatse betaal.

FloridaBE
18-12-14, 10:43
Nu zie ik dit in de voorwaarden staan "You may be requested to present your copy of the Brit Guide in order to qualify for your rental at time of pick up." Maar ja, daar moet ik dan op gokken. Als er nooit om een coupon gevraagd wordt, zal het wel goed komen.

Njit
18-12-14, 11:36
Die voorwaarde stond er tot voor kort volgens mij niet op. Op de Voucher die je ontvangt staat als Contract ID BRITS.
Maar men heeft me er in al die jaren nog nooit naar gevraagd.

FloridaBE
18-12-14, 11:39
Dan houd ik het nog even in de gaten. Of gewoon een gokje wagen. Hooguit moet ik wat bijbetalen.

Njit
18-12-14, 11:44
Zou me er niet druk over maken :) Het staat namelijk niet op je Voucher dat je dat boek mee moet nemen.
En aangezien ik mijn auto maanden van te voren boek ben ik dat gewoon spontaan vergeten.

Mick
18-12-14, 12:22
Die Brit Guide is in Nederland bij bol.com te bestellen voor 20,99: http://www.bol.com/nl/p/a-brit-guide-to-orlando-walt-disney-world/9200000028810947/
Geen must zo te horen, maar wel leuk voor de voorpret en misschien wat minder stress bij het afhalen. ;-)

kobe_08be
18-12-14, 15:47
Hey ik ben ook aan het zoeken voor een auto te huren van 19 september tot 9 oktober. We zijn met 2 volwassenen en 1 kind van 2. Ik ben aan het twijfelen tussen een fullsize en een minivan 7personen. We blijven altijd op de zelfde plaats, maar hebben wel 3 grote koffers en 3 handbagage bij. Vorige keer hadden we een fullsize besteld maar hebben we een minivan gekregen. Vond dat toen wel handig omdat we toen vaak rondreisde.

hannie
18-12-14, 16:40
Dat is wel een heel verschil tussen een fullsize en een minivan!
Je kunt ook nog aan een SUV denken.
Maar als je een minivan prettig vind en de kosten OK, dan zou ik zeggen doen!

kobe_08be
18-12-14, 16:57
ja ik had de SUV zien staan, maar prijsverschil tussen minivan en SUV was zeer beperkt. De kost van minivan is niet te hoog, maar met dat prijsverschil kan je ook nog andere dingen doen natuurlijk. Weet alleen niet goed of al onze koffers in een fullsize gaat geraken

hannie
18-12-14, 17:28
Je kunt idd gratis lid worden van het Herz gold plus rewards programma. Dan zou een 2e bestuurder gratis zijn.
Ik heb mij net aangemeld en nu staat in de bevestigings mail dat ik de 1e keer als ik een auto huur naar de balie moet om rijbewijs en creditcard te tonen.
Dit omdat ze deze gegevens nodig hebben om het lidmaatschap te activeren. Ik heb deze gegevens ook al online in moeten vullen.
Weet iemand of dan wel de 2e bestuurder gratis is bij een 1e huur?

julieke
18-12-14, 19:18
Ik vond alamo-brits voor onze periode ook niet goedkoop. Wij gaan ook in de paasvakantie dus prijzen zullen sowieso wel hoger liggen.

Wij hebben nu via eautohuur.be/nl geboekt. voor 17 dagen 592 euro , minivan.
Bij alamo brits zouden we 693 pond betalen wat nu overeenkomt met 880 euro ongeveer!!

Maar goed, we hebben nu wel ' Budget Rent a car, heb hier geen ervaringen mee maar door het grote prijsverschil kon ik het niet laten om bij hun te boeken.

hannie
18-12-14, 20:58
Ik heb ook ff gekeken op: eautohuur.be/nl en kom idd nog goedkoper uit dan met de link van Herz/ANWB van Njit.
690euro voor een standaard SUV van Herz 20 dagen in hoogseizoen in californie. Niet gek dacht ik zo!

fransje
18-12-14, 22:44
Heb je inmiddels wel een goedkoper adres gevonden dan ?
Want wij komen toch steeds weer bij "brits" uit als we al onze wensen naast elkaar leggen.

Ta2Gerrit; het goedkoopste wat ik heb gezien is bij Budget voor ongeveer 750 euro. Ik wacht nog even af, heb de tijd nog, maar had al gelezen hier en op ander forum dat veel autoprijzen hoger liggen. En april is zowieso duurder, ook met hotels heb ik gemerkt.

Ta2 Gerrit
19-12-14, 00:50
Is keuze 1 niet altijd beschikbaar, omdat er niet overal een benzinepomp in de buurt zit? Dat moet ik dan ook nog eens even opzoeken, of bij het ophaalpunt in Walt Disney World (Car Care Center) een pomp zit. Wij verblijven 17 dagen op het Disney-terrein, dus dit is voor ons de makkelijkste optie om een auto te huren voor Universal en een aantal malls. We nemen waarschijnlijk ook maar een week een auto. Verder zag ik dat bij "brits" 5 dagen en 7 dagen hetzelfde geprijsd is.

Bij Disney CCC zelf zit geen pomp, maar er om heen (wel op Disney grond en op de US192) zitten er zat. Wij leveren hem de laatste jaren ook altijd "vol" af op MCO en tanken gewoon aan de 192. Dat je er dan nog een mijl of wat mee rijdt is aan de stand van de meter echt niet te zien. Voorheen namen we vaak het Goldpakket, dus inclusief brandstof en was het de sport om de laatste meters op benzinedampen te rijden ;), maar zoals het nu gaat is het beter.
Een auto per dag, of vijf dagen, huren is in verhouding duurder dan voor een hele week. Dat is bij alle verhuurders het geval, zeg maar een soort kwantumkorting.

niels40
19-12-14, 09:47
Ik ben zelf op zoek naar een Mid size SUV voor de periode van 15 juli - 6 augustus 2015.
Ik kom nu het voordeligst uit bij Expedia.nl (€ 574) daarna bij www.carrentals.com (€ 616) en ook bij www.drive-usa.de (€ 654) is de prijs gunstig.

fransje
19-12-14, 11:52
Heb daarnet weer een proefboeking gemaakt bij o.a. Hertz (ben ik gold member) via mijn Flying blue. kom ik voor 28 dagen uit op 1484 euro voor een SUV. Waar ligt dat dure nou aan? Omdat ik vertrek vanuit Tampa? De duurdere maand april?
Budget is wat ik eerder al zei nog wel betaalbaar met bedragen tussen 750-800 euro alleen die kan ik via Flying blue niet boeken omdat ik dan de melding krijg dat ik maar tot 27 dagen mag boeken. Maar voor 28 dagen een SUV voor dat bedrag vind ik heel netjes vind ik. Of is dat nog te hoog? Hebben nog niet eerder een SUV gereden maar omdat het een flinke rondreis wordt willen we enig comfort aan boord. En wat Ta2Gerrit een poosje geleden ergens zei: je ziet veel meer omdat je hoger zit.
Sixt is ook goedkoop, maar dat is geen optie omdat we een rondreis door het zuidoosten gaan maken en aangezien Sixt (nog) niet overal zit mag je alleen maar in florida en de aangrenzende staten rijden.
Alamo, de britse versie en zelfs de duitse boekingsites zijn allemaal duur momenteel. En vooral dus in april. Springbreak prijzen? of is dat alleen met de hotels?

hannie
19-12-14, 12:06
Op eautohuur.nl kom ik voor jou uit op 852 euro. SUV 28 dagen Tampa-Tampa

fransje
19-12-14, 12:31
Klopt Hannie, ik heb die ook gezien. Is een aanbieding van Budget. Het goedkoopste wat ik van hun tegenkwam is 746 euro.

Holandesa
29-12-14, 09:33
Ik had een midsize SUV geboekt via Drive-USA (meeting point). Nu kom ik bij een paar andere goedkoper uit. Bij Alamo.co.uk/brits is een standard SUV (een klas hoger dan wat ik geboekt had) goedkoper dan een midsize suv. Dat vond ik heel apart. Komt dit vaak voor? Is dit een soort aanbieding?

Ik overweeg mijn boeking te annuleren en de standard SUV te boeken via Alamo/brits. Het scheelt ongeveer 100 euro's...

niels40
29-12-14, 13:41
Voor welke periode kijk jij precies Holandesa?
Ik kom namelijk bij Drive-USA.de goedkoper uit voor de periode (16-7-'15 t/m 6-8-'15) dat ik een midsize SUV zoek.

Holandesa
29-12-14, 14:15
van 25 april t/m 14 mei...

Wicked Florida
30-12-14, 23:26
We hebben een auto gehuurd voor 23 dagen in Maart via de britse tak van Alamo. Het gaat om een mid SUV voor €515,- Zelfde auto en voorwaarden via Alamo Nederland €1097, via Duitsland €1055,-

Harold
02-01-15, 23:56
Zojuist een auto uit de full size suv klasse geboekt.

waar wij eerder wilden kiezen voor alamo brits, hebben wij uiteindelijk toch (weer) voor uscarhire gekozen.
waarom?

de prijs die ik bij alamo brits zag was voor een pick up en delivery in Miami. €413
het was ook eerst de bedoeling naar en van Miami te vliegen.

We doen echter heen Orlando en terug Miami.
de prijzen liggen dan ineens een stuk hoger, bijna 2,5 x zo hoog: €1001!!
deze prijs geldt overigens ook voor een pick up en delivery in Orlando..

bij uscarhire nu €501 betaald met een gold inclusive pakket. Inc de eerste tank 'gratis'


Ik ben erg benieuwd, waarom is de prijs nu 2,5x lager bij een pick up en delivery in Miami?

iemand enig idee?

Holandesa
03-01-15, 11:12
Over auto's gesproken...

Wij hebben een auto gehuurd, maar dit is zonder 'road assistance' - toch heb ik begrepen dat als je een ANWB international card hebt, dat deze service is gedekt, dus hoef je dat niet erbij te boeken bij de auto verhuurder. Als je naar de kosten kijkt, kost de service 7$ per dag bij de verhuurder- In ons geval bijna 140$ (= 116 euro's). De upgrade van onze Europa naar International kost 30euro's per jaar - dat scheelt dus 86 euro's..

gudu
03-01-15, 14:45
@Harold;
dat is vreemd want via alamo brits is het voor mij juist goedkoper dan uscarhire .
via brits van 3 juli t/m 10 aug op miami int 800 euro ong voor een midsize ( geen suv) . via uscarhire925 euro . ik heb het net weer gecheckt

ik ben al tijden aan het zoeken maar brits komt er steeds het goedkoopste uit. heb je niet per ongeluk een fout gemaakt in de maand oid ?? of er kan een tijdelijk bug ergens in het systeem hebben gezeten of een tijdelijk actie zoals je ook wel ziet bij vliegtickets
ik heb verstand van suv's omdat ik altijd een gewone auto huur dus kijk ook nooit naar die prijzen

Harold
04-01-15, 01:40
Ik heb het tig keer gecheckt, maar uscarhire kwam er steeds als goedkoopste uit.

uiteindelijk is uscarhire (mco-mia) €88 duurder dan de €413 die ik in eerste instantie bij alamo brits (mia-mia)zag
maar uscarhire geeft de eerste tank 'gratis'
al met al zal het niet veel schelen.

het zal wel per aanbieder per auto klasse verschillen

126031
04-01-15, 16:55
Ik heb het idee dat de huurpijzen dit jaar iets hoger zijn dan vorig jaar of heb ik het mis?
Ik ben op zoek naar een midsize suv voor de periode 10 juli tot en met 2 augustus, ophaallokatie MCO. Vorig jaar heb ik 4 weken voor vertrek in bijna dezelfde periode (Miami) 475 euro betaald (geen tank benzine en ook geen extra bestuurder). nu kom ik niet lager dan 675-700. Bij Alamo.co.uk/brits kom ik ook rond dit bedrag uit maar dan met een gratis tank.

hannie
04-01-15, 17:21
Het klopt dat de tarieven voor 2015 een stuk hoger liggen.

JariLitmanen
08-01-15, 14:22
Ik zoek een auto voor 6 volwassenen met 6 koffers en wat handbagage, geen idee welke auto ik moet nemen.
Het is voor (nog niet zeker) 5 april tm 20 april - Miami.
Iemand tips?

gudu
08-01-15, 15:16
een minivan lijkt me maar ik ben geen expert als klein huishouden

JariLitmanen
08-01-15, 20:36
Suburban lijkt me schitterend maar wel duur, misschien minivan 8 seater?

Harold
08-01-15, 22:01
Uit eigen ervaring kan ik de 8 seater minivan zeker aanbevelen!
die hebben wij al een paar x gehuurd, we kregen steeds een Toyota Sienna mee.

op t oog leek ie kleiner dan de Chrysler Voyager, maar hij was flink ruimer.
oa omdat de kofferbak vrij 'diep/laag' is. Je bagage kun je dus kwijt vanaf ongeveer je kniehoogte tot aan t dak.
binnen 8 zitplaatsen, maar kun je de middelste stoelen naar beneden klappen naar een armsteun bijv.

de laatste x dat wij de sienna hadden was in 2009! Het zou dus zomaar kunnen zijn dat bovenstaande niet meer bestaat. Haha

Als wij deze huren betekent het dat mijn schoonouders mee reizen; met zn 7en zijn we dan.

ik ben benieuwd naar je ervaring, ongeacht de auto.
Succes met kiezen

JariLitmanen
09-01-15, 18:22
Dank voor je reactie Harold.
De Toyota Sienna en de Suburban ontlopen elkaar niet veel van prijs zie ik, maar ik zie ze niet bij elke verhuurder staan.
Misschien iemand tips waar ik een van deze wagens het beste kan huren?

mhagman
09-01-15, 20:53
Op http://www.alamo.co.uk/brits momenteel de volgende actie
Brit's Guide readers. As a leading leisure car rental company to the USA, we've teamed up with Brit's Guide to offer you 10% off our great value prices - for any car type! Plus you can enjoy free additional drivers on all rentals, which could save you over £50 per person on a 2 week rental!Our Fully Inclusive rates cover everything you'll need for peace of mind, so just relax and enjoy the ride. Brit's Guide Reader rates include: Unlimited Mileage, Collision Damage Waiver, Liability Protection (LP) ($1 million liability coverage), State/local taxes, State/local surcharges, Airport fees, 10% Discount and free additional drivers met de volgende tekst: You may be requested to present your copy of the Brit Guide in order to qualify for your rental at time of pick up. Iemand enig idee of hier echt naar gevraagd wordt?

Wicked Florida
12-01-15, 00:39
Zojuist een auto uit de full size suv klasse geboekt.

waar wij eerder wilden kiezen voor alamo brits, hebben wij uiteindelijk toch (weer) voor uscarhire gekozen.
waarom?

de prijs die ik bij alamo brits zag was voor een pick up en delivery in Miami. €413
het was ook eerst de bedoeling naar en van Miami te vliegen.

We doen echter heen Orlando en terug Miami.
de prijzen liggen dan ineens een stuk hoger, bijna 2,5 x zo hoog: €1001!!
deze prijs geldt overigens ook voor een pick up en delivery in Orlando..

bij uscarhire nu €501 betaald met een gold inclusive pakket. Inc de eerste tank 'gratis'


Ik ben erg benieuwd, waarom is de prijs nu 2,5x lager bij een pick up en delivery in Miami?

iemand enig idee?


Wat gek, wij doen dat ook, halen in Orlando, en brengen in Miami bij Alamo Brit, gelukkig geen enkele prijsverhoging :) Zo zie je maar weer, regelmatig vergelijken en toe slaan voor een prijs die je aan staat loont, en kan je honderden €€€€ schelen :)

Njit
12-01-15, 14:11
Maakt het wel erg ondoorzichtig naar mijn mening. http://www.uscarhire.com/ komt ook wel gunstig uit qua prijzen.

gudu
12-01-15, 15:26
Maakt het wel erg ondoorzichtig naar mijn mening. http://www.uscarhire.com/ komt ook wel gunstig uit qua prijzen.

tja die is toch echt 150 euro ond duurder via alamo dan via brits . blijkt dat iedere situatie verschilt

Njit
12-01-15, 15:40
Klopt helemaal hoor. Periode, soort auto, stand van de maan. Het zijn allemaal zaken die de prijs beïnvloeden.

Blue_note
12-01-15, 20:27
We gaan dit jaar de auto huren in New York (JFK) en gaan hem uiteindelijk inleveren in Miami (airport).
Ik zit dus helaas altijd met drop-off kosten.
Ik heb al tig combinaties uitgezocht, maar de goedkoopste optie die ik gevonden heb is via usa-reisen.de met als rental company National.
Inclusief drop-off fee kom ik uit op €1248,- voor een Full Size SUV (ik ken het verhaal van de Emerald isle, maar wil perse een Full Size SUV) We beginnen pas met huren als we uit NY vertrekken dus dit is de prijs voor 16 dagen.
Iemand een tip waar ik hem nog wat goedkoper kan vinden?
Al geprobeerd:


Site
Maatschappij


usa-reise.de
Alamo


usa-reise.de
National


ebookers.nl
Meerdere



alamo.nl
Alamo


alamo.co.uk
Alamo


rentalcars.com
Meerdere



Expedia.nl
National


drive-usa.de
National


drive-usa.de
Alamo


momondo.nl
Alamo



Bij deze bovenstaande kom ik dus niet onder de €1248,-

Blue_note
12-01-15, 20:40
Thanks! Alamo/brits had ik al geprobeerd!
Maar met de Budget code ben ik inderdaad goedkoper uit! €48,- om precies te zijn! Bedankt!

Fitzroy
12-01-15, 21:26
Ik ben met Budget echt veel duurder uit, en bij mij zit er geen SLI bij standaard, ook niet als ik Netherlands doe. Dit is wel in Las Vegas.

cindy74
12-01-15, 21:40
Inderdaad en ik snap er niks van hoe het komt dat in vegas er wel taxen en fees bijkomen . Maar bij usareisen zit het tarief voor mij ook goed dit jaar

Moolenschotjes
13-01-15, 00:08
Ik lees even mee hier want wij hebben dezelfde uitdaging als Blue_Note.
Dit jaar zijn de AutoHuur kosten echt extreme hoog... afgelopen keren hadden wij de auto altijd al geboekt voor midden Januari en tegen veel betere prijzen dan die wij nu zien.

Het zal vast en zeker te maken hebben met de sterke dollar koers.
Dat is erg jammer want het gaat er naar uitzien dat de dollar nog sterker gaat worden tov euro :-(

Hopelijk komt er nog iets beters voorbij dan de 60 Euro per dag die we nu zien voor een Full Size SUV.
Vorige zomer betaalden we voor een 7-persoons mini-van 33 Euro voor eenzelfde periode van 28 dagen.

Njit
13-01-15, 00:14
Ik heb net een Fullsize SUV geboekt in Californië voor 40 euro per dag bij USCARHIRE.COM (28 dagen, 1124 euro). Maar ben ook goedkoper gewend. Deze boeking is gratis te annuleren dus mocht er iets beters voorbij komen dan is het zo weer omgeboekt.

Blue_note
13-01-15, 14:32
Ik zit nu op €56.75 per dag voor alleen de huur. Daar komt dan wel de drop-off fee nog bij! Tot nu toe is die bij Budget het laagste, maar dan gaat de huurprijs per dag weer omhoog. Het is dus vrijwel gelijk.

Viviane
13-01-15, 15:18
Ik heb zojuist via Expedia bij Sixt een " Luxe SUV" Cadillac SRX of vergelijkbaar geboekt. Ophalen MIA 24 april 17:30 en inleveren MIA 16 mei 20:00.
Kosten EUR 943,21. Omgerekend EUR 42,- per dag. 1 bestuurder.
Ben wel benieuwd hoe het met de verzekering gaat....Volgens Expedia bevestigingsmail moet ik eigen risico nog ter plekke afkopen, volgens dame van Sixt was eigen risico standaard nul in de VS en was het standaardmail tekst van Expedia.

EDIT: Zie nu dat het bij Sixt zelf vrijwel hetzelfde kost, dan ga ik dat maar doen, lijkt me makkelijker om alles bij 1 partij te hebben

mblokland
13-01-15, 21:28
Bij Avis zijn de prijzen redelijk http://www.avis.co.uk/ met als kortingscode H811101

Ta2 Gerrit
13-01-15, 22:18
Wij zijn afgelopen weekend toch maar weer voor brits gegaan (voor Oktober). Zij bleven bij de goedkoopste hangen en vanwege de goede ervaringen neigden we al naar hen. De code van Budget werkte bij ons ook niet echt, maar de doorslag was een plotselinge prijsdaling, zei het wel bij een Standard SUV en niet bij de door ons vaak gehuurde Fullsize.

Maar de laatste vakantie hadden we een Ford Explorer (dankzij Alamo-MIA vukup) en die beviel ook prima. En de Standard SUV was nu vreemd genoeg zelfs goedkoper dan de MId-Size, dus hebben we maar snel de knoop doorgehakt. Misschien weer een glitch (nogmaals bedankt, National :cool:), maar we hebben hem.

Blue_note
17-01-15, 11:02
Ik ben van plan de auto via usa-reisen de gaan boeken.

Alleen bij de drop off fee staat dit: a one-way fee of US-$ 399 plus local taxes and fees will apply.
Waar moet ik dan rekening mee houden?

Njit
17-01-15, 18:15
over die $399 betaal je nog tax. Dus nog iets van 6-10%.

Blue_note
18-01-15, 14:47
Thanks. Ging me even over het percentage inderdaad.

Heb hem maar geboekt. Full Size SUV FFAR, 15 dagen van NYC naar MIA voor €908,- exclusief drop off fee.
Geboekt via usa-reisen.de via National (zij hebben de laagste drop-off kosten).

Iemand dit al eens gehad bij usa-reisen ?


Thank you for choosing us as your travel agent. We are happy to assist you with your rental needs.
- "National Fullsize SUV Super-Saver-PLUS JFK - MIA"
was not immediately confirmed by the applicable tour operator. We have made a binding reservation request for this booking.

As soon as we receive an answer from the tour operator, we will contact you!

We anticipate a response in the next 3 to 4 Business Days.

Anthon14
18-01-15, 19:41
Ja, dan is er blijkbaar nu geen beschikbaarheid of een probleem met de connectie met de autoverhuurder. Meestal heb je binnen een paar dagen bericht dat het in orde is dus even afwachten.

Blue_note
18-01-15, 21:37
Heb ook wel vaker gehoord dat een Full Size SUV in NYC niet huurbaar is.

Iris02
19-01-15, 08:43
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken maar ik kom voor de periode waarin wij gaan (juli/augustus 15 dagen) voor een Minivan toch steeds weer terug bij Hertz Gold (ANWB korting), namelijk 543 euro. Goedkoper heb ik het nog nergens gezien, wel duurder !

Njit
19-01-15, 09:23
Gratis te annuleren?

angelique100
19-01-15, 10:15
@Iris, heb je al eens gekeken bij uscarhire.com voor een minivan, pakket Zilver is daar voor ons de meest voordelige voor 23 dagen minvan juli/aug. (wel voor LAS en LAX)

Blue_note
19-01-15, 14:17
Bij mij is de huur auto inmiddels goedgekeurd!

Iris02
19-01-15, 18:27
@Angelique100 De site geeft aan dat er in de periode dat wij gaan geen auto's verkrijgbaar zijn (Fort Myers). Ik kan het dus niet checken (overigens hebben wij bij Hertz Gold ook een extra bestuurder erbij, wat we anders er separaat bij moeten boeken).
Maar bedankt voor de tip :D

mblokland
19-01-15, 20:12
Via http://www.virginholidays.co.uk/travel-extras/car-hire kom ik nu een stuk goedkoper uit dan via alamo/brits (voor de grote auto's dan, midsize suvs en groter), terwijl de autos gewoon via alamo zijn.

JariLitmanen
20-01-15, 00:34
Helaas geen Suburban bij virginholidays, prijzen zien er goed uit.

Wij zij op zoek naar een Suburban (of gelijkwaardig) in ieder geval een wagen voor 6 volwassenen en 6 grote koffers. van 5/4 tm 20/4 van FLL naar MCO.
Tot nu toe gevonden:

Sixt.nl - 996 Euro :
incl. ongelimiteerde km's, Dekking tegen schade en diefstal (0 eigen risico), Aanv. aanspr. vez., Rental Surchage, Energy Surchage, xtra bestuurder & Personen ongevallen dekking
(is dit allemaal voldoende?)

Budget.com (+U11200 0 code) - Euro 992:
incl. Supplemental Liability, Emergency Sickness Program (bijgeboekt), Loss Damage Waiver, Pers. Accident & Effects (bijgeboekt)& Concession Recovery.
(is dit ook voldoende?)

Iemand nog goede tips?

angelique100
20-01-15, 11:35
Ik heb even snel bij de bekende (grote) verhuurders gekeken maar zo snel geen beschikbaarheid gevonden.
Ik zag dat je een aantal dingen extra hebt aangevinkt bij Budget maar zitten deze zaken niet bij je reisverzekering, ik kan me niet herinneren dit zelf ooit extra te hebben afgesloten.
Zorg wel altijd als je op een .com site huurt dat je aanvinkt dat je uit NL komt.

JariLitmanen
20-01-15, 16:27
Ik heb inderdaad als NL'er gekeken Angelique, dank voor je reactie.
Ik heb inderdaad alles aangevinkt (zekere voor het onzekere, was me niet helemaal duidelijk), maar als ik Emergency Sickness Program en Pers. Accident & Effects eraf haal wordt het helemaal interessant.
823,80 euro, als ik dan doorklik krijg ik dit. Your card will be Charged : $823,80 EUR. Dat is wel vreemd $ & Euro, mag ook in $, nog goedkoper. :D.
Zit nu in dubio wel of niet doen......

Blue_note
20-01-15, 17:33
Iemand hier ervaring met de Full Size SUV keuze op JFK bij National? Ik lees overal verhalen dat ze die bijna nooit hebben, en er geen keuze is. Zou liever geen Grand Cherokee rijden bijvoorbeeld. Maar als er maar 1 staat wordt het lastig.

angelique100
20-01-15, 17:55
Dit krijg je waarschijnlijk op de Budget website? Heb hier al gelezen dat sommige zelfs nog gulden prijzen krijgen (prijzen opvragen via ipad) maar het zijn gewoon euros..

Digitalman
20-01-15, 17:59
Inderdaad, ik krijg via ipad prijzen in DFL, ouwerwetse florijnen. Ik wilde het al door 2,20371 delen...

Ta2 Gerrit
21-01-15, 15:22
Iemand hier ervaring met de Full Size SUV keuze op JFK bij National? Ik lees overal verhalen dat ze die bijna nooit hebben, en er geen keuze is. Zou liever geen Grand Cherokee rijden bijvoorbeeld. Maar als er maar 1 staat wordt het lastig.

Op sommige airports is de keuze aan Fullsize SUV's inderdaad beperkt, gewoon omdat ze daar weinig tot niet verhuurd worden en dan gooien ze die maar uit het assortiment ter plaatse. Op JFK waren ze blij dat wij er één retourneerden, hadden ze weer wat ;) Op ABQ New Mexico was het helemaal uit den boze bij National/Alamo, nul komma niks. En voor Premium SUV's (Suburban/Yukon) hoef je dan al helemaal niet te kijken.

Een Grand Cherokee is trouwens een Standard Size SUV.

Viviane
12-02-15, 10:34
Ik heb zojuist mijn reservering bij Sixt.nl omgezet, er is daar momenteel korting op autohuur in VS.

Locatie: Miami Airport
Periode: 24 april t/m 16 mei 2015
Auto: Ford Explorer / Chevrolet Traverse (SFAR)
Kosten: USD 654,45 inclusief alle verzekeringen behalve inzittenden verzekering

Moest wel direct betalen maar was beste prijs die ik in tijden heb gezien.

126031
12-02-15, 11:53
@Viviane, zou je ook de verhuurder willen noemen waar momenteel korting is?

Viviane
12-02-15, 12:47
Dat is bij Sixt.nl

dreamer
12-02-15, 13:14
@Viviane, bedankt om het te laten weten!
Voor ons geen optie want ze hebben blijkbaar geen kantoor in Orlando Sanford Airport :-(

cindy74
12-02-15, 13:38
Ook geen in key west :(

Roos1979
12-02-15, 13:55
Als je via www.skyscanner.nl zoekt, vind je daar een banner die je nog eens 15% extra korting geeft... Let er wel op dat de gratis tweede bestuurder er dan niet bij zit. Maar als je dat toch niet wil is het mooi extra meegenomen.
Wij hebben een SFAR, Miami Airport, periode 8 juli t/m 31 juli, kosten USD 737

Revos
12-02-15, 14:48
Ik zie geen banner op skyscanner helaas....

Roos1979
12-02-15, 14:58
Ik heb net nog gekeken en hij staat er nog.... Je moet eerst bij skyscanner het zoekveld invullen met wat je wil hebben. Nadat de resultaten geladen zijn, staat hij er naast!

Revos
12-02-15, 14:58
Toch gelukt! Dank voor je tip. Auto (SUV SFAR) geregeld in juli voor 21 dagen $ 673. Scherpste prijs tot op heden.

Viviane
12-02-15, 15:21
Als je via www.skyscanner.nl (http://www.skyscanner.nl) zoekt, vind je daar een banner die je nog eens 15% extra korting geeft... Let er wel op dat de gratis tweede bestuurder er dan niet bij zit. Maar als je dat toch niet wil is het mooi extra meegenomen.
Wij hebben een SFAR, Miami Airport, periode 8 juli t/m 31 juli, kosten USD 737

Ik heb nog even gekeken via die skyscanner banner (na alle cookies verwijderd te hebben ;-), helaas geen 15% korting op mijn tarief. Ik kwam zo'n EUR 40,- duurder uit.
Maar inderdaad, de afgelopen weken was het via die banner veruit het voordeligst boeken bij Sixt.

FloridaVerslaafde
15-02-15, 11:25
Ook wij huren altijd via de "brits" pagina van Alamo. Zo ook nu weer. Zag alleen dat de aanbieding een beetje is uitgekleed. Voorheen zaten er altijd 3 gratis extra bestuurders bij en nu maar 1. Maakt in ons geval niet zoveel uit want we zijn maar met z'n tweeën. Ze blijven voor ons in ieder geval nog steeds de goedkoopste.

:cool:

twinmom1995
15-02-15, 15:12
Kunnen wij als Nederlanders een auto huren via Virginholidays?

Lon
16-02-15, 22:11
Heeft iemand hier ervaring met huren van een auto via Kilroy. Wij zitten helaas vast aan de under age fee :( en na onderzoek blijkt Kilroy wel een goede prijs te bieden maar kan weinig ervaringen vinden.

Angeliquevdven
09-03-15, 00:36
Iemand ervaring met netflights.com?
Voor een Economy car bij Alamo , Pick up & return: Sheraton Studio City (international Drive )
27-4-2015 t/m 04-05-2015 ben ik slechts £105.85 kwijt, dit is omgerekend 145,55 EUR.
Op de website staat:
Fully inclusive including:

Unlimited Mileage
Collision Damage Waiver
Loss Damage Waiver
Theft Protection Insurance
Local & State Taxes
Supplemental Liability Ins.
Airport Surcharge
Zero Excess

Edit: ben namelijk ook benieuwd of inderdaad het allemaal all in is, ik kan niets gek vinden in de voorwaarde?

Edit: Ik had Alamo een e-mail gestuurd met de vraag of het inderdaad all in is en dit kreeg ik als antwoord:

If the reservation package you purchase includes the CDW and SLI, you will not be required to purchase the optional coverage again.

There is also the Roadside Service Protection and Personal Accident Insurance which are optional features that can be purchased at the rental counter.

Dus de prijs is helemaal niet duur als daar ook nog eens CDW & SLI bij in zit.

mijnie
31-03-15, 13:58
Ook wij huren altijd via de "brits" pagina van Alamo. Zo ook nu weer. Zag alleen dat de aanbieding een beetje is uitgekleed. Voorheen zaten er altijd 3 gratis extra bestuurders bij en nu maar 1. Maakt in ons geval niet zoveel uit want we zijn maar met z'n tweeën. Ze blijven voor ons in ieder geval nog steeds de goedkoopste.

:cool:


Ik zag in jouw verslagen dat jullie al vaker een "paard" of andere musclecar gehuurd hebben :D, wij hadden vorig jaar op Hawaii ook een Mustang, weet nog dat ik al mijn koopjes van het outlet erin gepropt kreeg, maar heb verdrongen hoe dat zit met koffers. Krijg je 2 grote koffers en een handbagage koffer in een mustang cabrio gepropt?

Blue_note
31-03-15, 16:29
Ligt natuurlijk een beetje aan het formaat koffer, maar dat gaat je (bijna) niet lukken.
Je moet dan de achterbank gaan gebruiken. Ik zou een cabrio niet gebruiken voor een roadtrip. Als het alleen het ritje luchthaven-hotel is, is het geen probleem, maar 2-3-4 weken in een cabrio plus bagage is niet ideaal. Sowieso is een cabrio in het hoogseizoen geen pretje vind ik.

Ik zou dan in ieder geval niet voor een Camaro gaan, want die heeft een nog wat kleinere (onhandigere) kofferbak trouwens.

corrus
31-03-15, 19:57
Krijg je 2 grote koffers en een handbagage koffer in een mustang cabrio gepropt?
Nee... Tenminste niet in de kofferbak, op het kleine achterbankje kun je wel 2 koffers kwijt.
Maar mooi staat het niet.

mijnie
01-04-15, 10:26
Ok bedankt! ik vond vorig jaar dat de kofferbak verrassend ruim was. ik ga niet klooien met koffers op de achterbak, daar heb ik echt een broertje dood aan. Denk dat het dan een midsize SUV wordt.

jammer, vind dat gevoel zo fijn als je het gas in trapt en je dan je stoel in geduwd wordt :D

UnusualKid
01-04-15, 10:43
Welk type wagen raden jullie aan voor met twee, inclusief 2-3 koffers? Een SUV is me te groot...

Blue_note
01-04-15, 11:06
jammer, vind dat gevoel zo fijn als je het gas in trapt en je dan je stoel in geduwd wordt :D

De motorisering is sowieso altijd afwachten. Maar een Dodge Charger bijvoorbeeld, is weer een slag groter qua kofferruimte. En met een beetje motor komt die ook wel van z'n plaats. Ik ben zelf gewoon gek op een Full Size SUV, ook al reizen we maar met 2. Qua vermogen op papier is het prima, maar een echte snelheidsbeleving heb je niet in mijn ogen. Dat is bij de standaard en compact SUV's niet anders. Is in Amerika ook niet nodig toch ;)

mijnie
01-04-15, 11:51
Mijn man kreeg vorig jaar bijna een hartverzakking toen mijn loden voet het pedaal van de mustang raakte haha! Voelde me echt even Hawaii 5-0.

Ik vind de fullsize SUV ook zo leuk, maar vond het prijverschil toch wel significant dit jaar tussen de midsize en fullsize. Misschien proberen ter plaatste een upgrade te ritselen.

Ta2 Gerrit
01-04-15, 12:54
De motorisering is sowieso altijd afwachten. Maar een Dodge Charger bijvoorbeeld, is weer een slag groter qua kofferruimte. En met een beetje motor komt die ook wel van z'n plaats. Ik ben zelf gewoon gek op een Full Size SUV, ook al reizen we maar met 2. Qua vermogen op papier is het prima, maar een echte snelheidsbeleving heb je niet in mijn ogen. Dat is bij de standaard en compact SUV's niet anders. Is in Amerika ook niet nodig toch ;)

Zet hem de volgende keer maar eens in de M(anual), dan trekt die 5.7 ltr ook de klinkers uit de straat hoor :cool:



Welk type wagen raden jullie aan voor met twee, inclusief 2-3 koffers? Een SUV is me te groot...

Zou ik toch eens een midsize SUV proberen, niet onbenullig groot, wel fijne hoge zit voor sightseeing en aardige kofferruimte.

Blue_note
01-04-15, 13:16
Hij is ook rap! Bedoel de V8 versie van een Chevy Tahoe 2015 heeft 360 pk, 519 Nm en 0-100 in 7.1 seconden. Alleen de snelheidsbeleving heb je niet zo vind ik.
Dat heb je in een (dikke) Mustang meer (of nog beter een Corvette :D)! De Tahoe is meer op luxe gericht en je merkt minder van de versnelling. Maar inderdaad, met dat koppel trek je de klinkers ook de straat uit ja :D.

Elliekeuh
03-04-15, 12:32
Hallo,

wij gaan dit jaar met 4 naar Florida om er een rondreis te maken. Wat zouden jullie aanraden van auto? Alle hulp is welkom om een beslissing te maken :-)

Ta2 Gerrit
03-04-15, 12:53
Fullsize SUV of Minivan. Wij hebben beide gebruikt en, behalve de looks :D, beviel de minivan eigenlijk het beste bij de rondreizen met 4. Qua zitruimte, maar zeker ook voor de bagage.
Het beste beviel eigenlijk de Chrysler Town & Country, zusje van de Dodge, maar dan met 2 stoelen achterin i.p.v. een bank. Beide hebben Stow & Go (verborgen bagagevakken) en de laatste (3e) rij zitplaatsen verdwijnen in de bodem, ook prima voor extra bagageruimte. Maar de stoelen gaven de doorslag naar de Chrysler.

marjolijne
03-04-15, 15:52
Een minivan is idd duurder in de verhuur.
Maar de minivan biedt veel meer ruimte.
Vaak passen er maar 3 a 4 koffers in de achterbak van een midsize suv.
Als je bijvoorbeeld een koelbox hebt kan je deze niet meer kwijt.

P9ol
30-04-15, 11:21
Iemand enig idee hoe ik hier als nederlander kan boeken:
http://www.virginholidays.co.uk/travel-extras/car-hire
Geeft echt een hele goede prijs voor een minivan

aggie
02-05-15, 14:17
Niet! Is echt alleen voor Engelsen, kun je ook zien als je het boekingsproces start. Probeer het maar eens, het is jammer, maar helaas...:confused:

marjolijne
19-05-15, 15:09
Ik ben weer eens aan het zoeken geslagen voor een huurauto.
Maar ik heb een vraagje, voor de kleine lettertjes lezers hier op het forum:D

Als ik een minivan wil huren (26-9 t/m 5-10) bij usareisen.de dan betaal ik voor het alles bij elkaar pakket (meest uitgebreid) 451 euro.
Als ik de kleine letters lees zijn hun (tegenwoordig??) van cardelmar.

Maar als ik bij cardelmar.nl kijk naar het alles bij elkaar pakket, betaal ik 378 euro.
Ziet iemand het verschil.

Ik heb bij beide het maximale pakket, plus een volle tank met extra bestuurders (we zijn met zijn 6en, dus kunnen er dan 4 rijden).

Kan iemand verschillen vinden?

ps er wordt ook wifi in de auto aangeboden voor $19.99 per dag, iemand hier ervaring mee?

Fleurida
20-05-15, 20:00
Hallo Marjoleine, je kunt beter een mifi kopen. Staat info over op deze pagina uit het forum.
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?6816-Internet-Wifi-in-Florida/page35&highlight=WiFi

Elliekeuh
28-05-15, 15:13
Heeft er iemand ervaring met het huren van een auto via Hotwire.
Zij hebben een mooi tarief voor de periode dat wij gaan, maar je weet niet op voorhand bij welke verhuurmaatschappij je je auto huurt.
Vroeg mij af hoe het zit met verzekeringen enz.

knaapje
28-05-15, 15:55
Een algemeen advies:
Huur geen auto via een USA site, maar uitsluitend via een Europese site die gericht is op Europese toeristen.
Je loopt groot risico, dat je verzekeringen onvoldoende zijn of dat je veel moet bijbetalen op USA sites.
Een voorbeeld van zo'n site is:
http://www.usareisen.de/

Spot niet met verzekeringen in de USA, als je niet goed verzekerd bent kan dat je een heleboel trammelant opleveren.
Ook niemand, die niet op het huurcontract staat "even" laten rijden.

Dirk
28-05-15, 17:34
Hallo
Ik zie een goede aanbieding bij Auto Europa voor het huren van een auto in oktober 2015. Wat ik niet goed begrijp is of alle normale verzekeringen erbij zitten die je in de USA nodig hebt. Het onderstaande haal ik van hun site.



Ongelimiteerde Kilometers.
Eigen risico bij schade (C.D.W.): USD 0.00.

Eigen risico bij diefstal: USD 0.00.

Aansprakelijkheidsverzekering: Inbegrepen in alle prijzen.
Aanspr. verz. dekking: Maximum van ongeveer USD 1,000,000.00 per ongeval.

volgens mij ontbreken er div verzekeringen en belastingen zoals AirPort fee enz
wat is jullie idee hierover

knaapje
28-05-15, 21:22
Als ik via de site bij een prijsopgave de algemene voorwaarden opvraag staat alles erbij genoemd wat wel en niet in de prijs zit..

Minneke
23-09-15, 13:01
Heeft er iemand ervaring met het huren van een wagen bij deze maatschappij in Miami ?

Ebelix
23-09-15, 13:14
Geen ervaring maar het is een lokale speler en dan moet je vaak nog de verzekeringen optellen bij de huursom.

Stinsa
24-06-16, 22:05
Mocht hier al een topic over zijn, verwijs me dan AUB daarna (ik kon het namelijk niet vinden) maar mijn vraag is zijn er mensen die tips hebben indien je een auto voor 10 weken of zelfs nog iets langer wil huren in Florida?
Alvast bedankt!

elstars
25-06-16, 09:49
Wij kennen mensen die altijd voor zo'n 12 weken naar Florida gaan, maar zij kunnen de auto niet voor zo'n lange tijd huren en moeten 2 contracten afsluiten. Na ongeveer 6 weken loop het ene contract af, leveren ze de auto in en halen een nieuwe op.

Anthon14
25-06-16, 15:55
Ook zou je eens lekker kunnen afwisselen van auto door kortere huurperiodes te nemen en dan ook van klasse auto te wisselen. Wij hebben zelf afgelopen vakantie een aantal dagen een cabrio extra gehuurd en de andere auto bij het appartement laten staan en hebben een paar dagen met de cabrio rondgereden. Heerlijke ervaring.

Het verhaal van meerdere contracten bij langere periodes daar kom je zo en zo niet onder uit omdat de verhuurmaatschappijen die lange termijnen niet toestaat.

Stinsa
26-06-16, 12:13
Bedankt voor jullie reacties, de duur lijkt echter geen probleem. Ik heb een aantal quotes opgevraagd en bv voor 2000 euro voor die periode huren we een midsize SUV van Alamo. En daarbij wordt geen melding gemaakt dat het contract tussentijds vernieuwd moet worden.

Giacomo
19-08-16, 22:22
Omdat ik er hier op het forum zo direct niks kan over vinden even mijn vraag.

Is er een verhuurmaatschappij waar ik mijn wagen aan de haven kan ophalen en terugbrengen?

Dank bij voorbaat :o:o:o

grtjs Daisy

koenkamphuys
22-08-16, 21:35
Google is your friend...

Ik heb alleen even op "Hertz locations Miami" gegoogled. Lukt je vast ook no wel met Alamo, Dollar, Thrifty, Budget, National...

http://www.koenkamphuijs.nl/florida/forum/hertz.jpg

Hertz Rent a Car
1633 N Bayshore Dr
+1 877-654-4637
Open tot 23:59
Hopelijk dichtbij genoeg?

Jessica0309
23-08-16, 09:17
Hoi allemaal,

inmiddels heb ik een aardig idee wat we kwijt zijn voor vliegtickets juli/augustus 2017. Maar eigenlijk heb ik nog geen idee wat autohuur voor 4 weken in deze periode gaat kosten. Wij willen een grote (voor ons vieren) en een kleine (voor 2 personen) huren omdat wij zowel gezamenlijk als ook apart op pad zullen gaan.
kunnen jullie mij een indicatie van bedrag geven waarop ik moet rekenen voor de autohuur?

marcelis10
23-08-16, 09:44
Je kunt het beste de diverse autoverhuurbedrijven raadplegen. Er zit veel prijsverschil in. Wij betalen voor een Suv in mei/juni €651, dat is € 31 per dag. Dit is inclusief extra bestuurder en volle tank benzine. Als je dat niet nodig hebt is het ongeveer € 100 goedkoper. Er zit veel prijsverschil in de diverse maatschappijen dus goed zoeken. Normaal boeken wij altijd bij rentalcars, dat was altijd de goedkoopste. Nu was autoeurope het goedkoopst en het schilde heel veel. We kunnen altijd nog gratis annuleren dus ik houd ook nog steeds alle sites in de gaten. Succes met zoeken.

Jessica0309
23-08-16, 11:32
Dank je! Ik zal de diverse sites raadplegen!