PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Peterpan1988: Miami -> Miami 15 sept - 5 okt 2015 (huwelijksreis)



PeterPan1988
12-12-14, 11:26
Hey allemaal,

Ik had graag wat advies wat betreft ons reisschema voor de huwelijksreis naar Florida. Wij vertrekken op 15 september 2015 en keren terug op 5 oktober 2015.

15 sept: Brussel -> Miami -> Huurauto oppikken

16 sept: Miami verkennen

17 sept: Miami uitzwaaien en vertrekken naar Key West

18 sept: Key West dagje verkennen

19 sept: Key West verlaten -> Fort Myers Beach

20 sept: Fort Myers Beach

21 sept: Fort Myers Beach -> Sarasota -> Tampa

22 sept: Tampa -> Crystal River

23 sept: Crystal River-> St Augustine

24 sept: St Augustine verkennen

25 sept: St Augustine -> Orlando (SeaWorld of andere activiteit)

26 sept: Orlando SeaWorld(?)

27 sept: Orlando -> Disney World

27 sept - 3 oktober : Disney World (reeds geboekt. Hier kan ik dus niet vanaf wijken)

3 okt: Disney World -> Fort Lauderdale

4 okt: Fort Lauderdale verkennen

5 okt: Fort Lauderdale -> Miami -> Brussel

Enige opmerkingen? Is er iets dat meer de moeite is te bezoeken?
We zijn geen echte puur natuurfans, maar het mag wel eens aan bod komen.

Digitalman
12-12-14, 12:35
Ik zou adviseren om iets meer tijd in de Keys te besteden. Bovendien is de rijdag van Key West naar Ft Myers wel een hele lange. Je hebt dan nog maar weinig tijd om de Everglades te bezoeken. Ik zou een stop op bijv. Key Largo of Islamorada aanraden om a. de reis te onderbreken en zo meer tijd te hebben om de Everglades te bezoeken en b. meer tijd te hebben om de sfeer van de Keys te ervaren. Op Key Largo jun je John Pennekamp bezoeken en bijv. gaan snorkelen. Dit dagje zou ik dan van de 8 dagen Orlando.

Esther2013
12-12-14, 17:16
Ik ben het eens met bovenstaande, Key West - Ft Myers is een flinke tippel, tik maar eens in in Bv Google Maps.
Ook zou ik na 23 sept nog ea omdraaien anders ga je Kris kras door Florida:
Dus na Crystal River - Orlando - St Augustine - Ft Lauderdale. Kijk maar eens op de kaart, lijkt me handiger zo.
succes!

PeterPan1988
13-12-14, 23:45
Bedankt voor de opmerkingen ivm Key West - Ft Myers

Wat betreft kriskras door Florida.. Tjah er zit niets anders op. Ik heb vanwege een actie DisneyWorld moeten vastleggen vanaf 27 sept tot 3 okt. (en is reeds geboekt). Daar kan ik onmogelijk vanaf wijken (staat aangegeven in het reisschema)

Ik denk dat we dan SeaWorld zullen laten vallen of is Tampa niet echt de moeite waard?