PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Suus: Jort & Suus - Anniversary Holiday DLRA, 20 t/m 28 oktober 2015



Suus
10-12-14, 15:35
Na lang wikken en wegen en veel kriebels hebben wij toch besloten om volgend jaar weer de oversteek te maken.
Dit keer niet naar Florida, maar weer een keer naar Californië!

We vertrekken op 20 oktober 2015 om 7.15uur met American Airlines via Londen voor 7 dagen naar Los Angeles/Anaheim, om te genieten van een paar dagen in de magie, Disneyland Resort.
Om op 28 oktober 2015 in de avond weer terug te keren op Nederlandse bodem.

Een korte(re) reis, maar met maar 1 doel, onze 10e huwelijksverjaardag vieren in ons favoriete park wat ook zijn eigen 60-jarige (diamanten) feestje viert!

Wil je ons volgen tijdens de voorbereidingen en de reis? Dat kan via http://suuslaban.blogspot.com/
Leuk! Meld je aan, en zodra er een nieuwe post verschijnt wordt je automatisch op de hoogte gebracht!
Op deze weblog zullen dan ook nog andere avonturen verschijnen! :cool:

Mushu
10-12-14, 21:34
Goed besluit om te gaan, altijd luisteren naar je vakantie-kriebels :)! Ik ga volgend jaar ook naar California. Voor mij is dat de eerste keer Disneyland dus dat werd wel eens tijd (na heel veel WDW bezoeken). Ben benieuwd of er nog speciale dingen zijn ivm het 60-jarige feestje. Als het goed is start het feest half mei en ik ben er vanaf 16 mei (de twee weken er voor brengen we door op de Disney Wonder door het Panama Kanaal). Jullie zijn er dus al vaker geweest, nog tips? Ik ga jullie blog in ieder geval volgen.

Tans4USA
11-12-14, 09:53
Goede reden ;) veel plezier met de voorpret.