PDA

Bekijk Volledige Versie : Meeting Point rent a car?



Holandesa
08-12-14, 16:53
Hallo,

Via Drive-USA.de - zie ik veel aanbiedingen van Meeting Point Rent a car.
Ik heb gezocht op het forum, maar kon geen topic vinden over dit bedrijf.

Heeft iemand er al ervaring met dit Rental bedrijf?

Holandesa
10-12-14, 16:00
Op een andere site heb ik gelezen dat Meeting Point is te vergelijken met Priceline & hotwire voor hotels, maar dan voor huurauto's via Drive-USA.de brooker.
Nadat de auto geboekt is via Meeting Point - krijg je de bevestiging via de mail en de 'voucher' met de naam van de rental company.

Na veel zoeken en vergelijken met o.a alamo.co.uk/brits, uscarhire, national, hertz en Drive-usa.de zelf, heb ik toch besloten de aanbieding van Meeting Point (Drive-USA.de) te proberen. Ik kon al snel raden dat het ging om Alamo of National.

Ik heb een SUV midsize geboekt. De prijs is 715€ voor 19 dagen ( 37,60€ per dag) met Super-inklusif pakket ( 1 tank + 2 additional drivers). Dat was goedkoper dan het Goed pakket en het apart boeken van een extra driver. Ophalen --> Miami airport - afleveren - Orlando airport.

Nadat ik geboekt heb, heb ik de voucher per mail binnengekregen en wat bleek? Ik mag de auto ophalen bij Alamo. :o

Dezelfde auto boeken via dezelfde website bij Alamo is 735€. (dus 20€ besparing door het boeken via Meeting Point) --bij National is dezelfde optie 768€.

Wat niet inclusief is - Roadside assistance (7$ per dag) - maar is dit nodig als je de Super-Inklusif optie hebt?

(bij de Super-Inklusif 'Loss/Collision Damage Waiver without a deductible including glass, tire and undercarriage damage' is inclusief)

sunnyrojo
15-12-14, 21:47
Heb er niet eerder van gehoord,
Wij huren meestal via Alamo Brits en met wat wij willen is Alamo Brits ruim 200 euro goedkoper met alle verzekeringen en 2 bestuurders extra, welke standaard zijn.
Alleen ook geen Roadside Assistance maar deze hebben wij er eigenlijk nooit bij gehad.