PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Vincent Casier: Orlando - Orlando oktober-november 2015



Vincent Casier
05-12-14, 20:08
Mechelen -> Orlando aankomen (auto oppikken)
Orlando (Shopping mall, best buy, orlando gun club, outlet, gatorland)
Orlando
Universal Studios (Halloween night)
Universal Studios
Universal Studios
Orlando -> Kennedy Space Center -> onderweg slapen
Coopertown Airboat Ride ->Shark Valley visitors centre -> Key Largo
Key Largo -> Key West (onderweg veel stoppen)
Key West (duiken)
Key West -> Miami Beach
Miami Beach (al richting Orlando vertrekken?)
Miami Beach -> Disney World (Disney car center, shuttle regelen)(Mickey's magical christmas, Epcot food and wine festival)
Disney World
Disney World
Disney World
Disney World
Disney World
Disney World
Disney World
Disney World
Disney World (Disney Magical Express) Orlando -> Mechelen
Orlando -> Mechelen


Zoals u ziet zijn wij nogal pretpark gericht, ik vroeg mij af of we beter een dag langer Key West doen ipv Miami?
Opmerkingen zijn welkom!

Sniper
06-12-14, 08:31
Hallo Vincent,

Ben je al eens eerder in Florida geweest? Best een mooi schema met al die pretparken maar er is ruimte voor verbetering:o.
Universal Studio`s and Island of Adventure doe je, indien je op tijd in de parken bent, makkelijk in 2 dagen. Kennedy/Miami/Key Largo is nog een beste rit, trek daar maar een dag voor uit, ik denk niet dat je die dag nog veel zin/tijd hebt om wat te doen. Wat betreft Miami, daar kun je rustig een paar dagen verblijven. Persoonlijk zou ik vanaf Miami via Napels/Fort Myers/ Tampa terugrijden naar Orlando, dat is een hele mooie rit (met overnachting). Disney in 8 dagen is, mijns inziens, wel wat overdreven. Disney zelf (het park) kun je in maximaal 2 dagen zien, daarna Epcot (1 dag, wel vroeg aanwezig zijn!) en MGM Studio`s is ook allemaal in 1 dag te zien. Misschien op weg naar Orlando even langs Busch Gardens bij Tampa en Sea World in Orlando zelf??

Mvg Allard

remon
11-12-14, 09:21
Dag 2 is wel vrij 'druk' , ik zal dat over 2 dagen verdelen

judiths
17-01-15, 21:59
Wij hebben afgelopen oktober ook "alle" pretparken gedaan in Orlando. Supergaaf. Wij zijn 2 dagen in Universal studios geweest, maar achteraf gezien hadden we daar best nog een dagje willen rondbrengen. Waren absoluut geen harry potter fans, maar wow wat is dat allemaal gaaf nagemaakt! De attracties zijn we meerdere keren ingeweest! Ik zie dat je bij MK schrijft over Mickey's Magical Christmas. Is dat dan al? Wij waren in oktober naar Mickeys not so scary halloween party. Ook erg leuk.
KSC is erg goed te doen vanuit Orlando. Ik zou onderweg niet ergens overnachten, maar dat is mijn idee....

judiths
17-01-15, 22:01
o en als je toch zo lang in Orlando bent ;-) Dan zou ik zeker naar Discovery Cove gaan. Echt een paradijsje!

Holandesa
17-01-15, 23:38
Hoi Vincent,

Mag ik aannemen dat jullie met z'n 2 zijn?. Een tip: hou rekening met jetlag in de eerste 2, 3 dagen. Dus, niet te veel plannen op die dagen. Of anders, je zult vroeg wakker zijn, plan dan dingen die je wil zien die vroeg open gaan! Bijv, walmart, Target of Best Buy?