PDA

Bekijk Volledige Versie : reisschema kobe_08be: september-oktober 2015



kobe_08be
03-12-14, 21:49
Hey

Ik ga in september - oktober 2015 samen met men vriendin en onze dochter van dan 2 jaar voor 20 dagen naar florida.
Heeft er soms iemand ervaring met 1 van deze condo's? villas at regal palms resort (900euro voor 15 dagen), windsor hills (837), bahama bay resort (877) of venectian bay ( 780). Iemand ervaring met 1 van deze? of voorkeur?

19 sept landen 14.20 in miami, misschien even langs holocaust memorial en daarna naar hotel in homestead

20 sept bahia honda state park en later naar theater of the seas (dit laatste is dit nog de moeite als je naar seaworld gaat?)
overnachten in fort lauderdale

21 sept sawgrass mills, captiva en mirromar outlets hotel fort mysers

22 sept fort de soto, siesta key hotel clearwater beach

23 sept little tooth en clearwateraquarium

24 sept bush gardens (we gaan vooral voor de dieren en shows, achtbanen daar heb ik al gedaan), of is dan de lowry zoo intresanter?)
villa in orlando

25 sept rusten, inkopen

26 sept magic kingdom

27 sept kelly park of blue spring state park, daarna brevard zoo (of is deze zoo niet de moeite?)

28 sept epcot

29 sept discovery cove (twijfel er nog over na, is dit wel de moeite met een kind van 2? zouden niet zwemmen met dolfijnen)

30 sept sea world

1 okt disney studios

2 okt st augustine

3 okt als we discovery cove doen, gaan we miss naar aquatica (of kunnen we daar niks gaan doen me een kind van 2?)

4 okt animal kingdom

5 okt legoland

6 okt ellie schiller homessa spring

7 okt sea world

8 okt magik kingdom

9 okt naar huis om 16.50

wat vinden jullie hiervan? Hebben jullie nog tips of opmerkingen die deze vakantie tot nog een fijnere vakantie kunnen maken.
alvast bedankt

Johan en Dorien

Esther2013
03-12-14, 22:06
Hi, heb je de overnachtingsplaatsen al eens ingetoetst in Google Maps?
En dan gekeken hoeveel tijd je ter plekke hebt om iets te doen?
Van Miami naar Bahia is een paar uur rijden en terug naar Ft Lauderdale ook weer.....met een kind van 2....
In Orlando vind ik het programma ook heel druk, ik zou wat meer rustpunten inbouwen.

succes!

cant51
04-12-14, 07:05
Hou wel de afstanden die je moet rijden in de gaten want de tijd die je dan kan doorbrengen op de plaats van bestemming is dan kort en dat zou jammer zijn !, wij zijn ook vorige jaar met de hele familie geweest en daar was ook een kind van 2 bij en een druk programma super goed te doen met haar, zij viel als ze moe was lekker in slaap in de kinderwagen en was daarna weer fris en fruitig :-). Maar het zal ook van het kind afhangen hoe die op drukte reageert.

Een kind van 5 is iets lastiger die gaat niet meer in de kinderwagen en wordt moe in de parken daar is dan ook door de ouders een rustiger programma mee gedaan en veel zwem plezier bij het huis.
Veel plezier met plannen.

kobe_08be
04-12-14, 13:50
bedankt voor de reactie. Een druk programma is voor onze dochter geen probleem. Gaan nu ook geregeld 3 dagen naar disney van smorgens vroeg tot savonds laat. ik zal de afstanden nog eens bezien.
Bahia honda is idd wel effe rijden. john pennekamp is misschien ook leuk. Valt dit te vergelijken met elkaar? Het is in ieder geval minder lang rijden

hannie
04-12-14, 15:01
Mijn eerste indruk is ook dat het heel veel is wat jullie willen doen.
Wij hebben een aantal keren op Windsor Hills een condo en ook wel eens een villa gehuurd. Vind het een top resort met een hele gunstige ligging.
20 sept.- Ik zou Bahia Honda schrappen en alleen Theatre of the seas doen.
21 sept: Sawgrass en Miromar lijkt me ook teveel van het goede. Sawgrass is de grootste outlet van Amerika en daar kan je gerust de hele dag rondlopen als je zou willen.
27 sept: Ik zou voor Kelly Park gaan is prachtig. Blue springs is ook mooi maar jullie zijn te vroeg voor de manatees, die zijn er in de winter.
29 sept: Discovery cove is vrij aan de prijs en ik denk dat een 2 jarige zich net zo vermaakt in Aquatica.

kobe_08be
04-12-14, 22:02
Ja een condo kiezen vind ik niet gemakkelijk. of zou ik theater of the seas ook schrappen? en een dag langer aan de westkust doorbrengen? Is het dan niet een beetje van hetzelfde met seaworld? en clearwater aquarium is ookal iets dat ongeveer zelfde is?

Holandesa
04-12-14, 22:40
Ik ben bij Windsor Hills in een villa geweest. Dit is een top resort met de beste ligging naar de Disney Parken. De condo's daar zien er top uit! Je bent ook zo bij de zwembad van het resort en alle voorzieningen. Over de andere opties kan ik weinig over vertellen, helaas! Verder vind ik te veel parken bezoeken achter elkaar in jullie planning. Het weer in september kan ook nog heel vochtig en warm zijn. Daar word je erg moe van. Hou hier rekening mee! Hierdoor zou jouw ervaring anders zijn dan Disney Parijs. In dit geval, is er niks beter dan een beetje bijkomen en relaxen bij een zwembad! ;-)

kobe_08be
05-12-14, 15:54
ik weet het dat een druk programma is, maar zo een hele dag aan het zwembad is niets voor ons. Een paar uur Ok maar langer niet. 2 jaar geleden zijn we ook geweest en hebben we zelfs meer parken gedaan (ook die van universal) op een kortere tijd. We hadden er toen niet veel probleem mee. Heb het al minder druk gemaakt dan toen omdat onze dochter nu meegaat. Maar zo de uitstappen naar ellie shiller of st augustine kunnen we nog wel schrappen als we te moe zijn. Maar de parken wil ik zeker doen. Is ook de reden waarom we naar florida gaan.

Het bezoekje aan theater of the seas ga ik schrappen denk ik zodat we een dag langer hebben aan de westkust. Iemand een tip wat er nog leuk is om te bezoeken of plaatsje om te verblijven aan de westkust?

Als we voor een resort kiezen waar ze veel waterpret hebben voor kinderen, gaan we miss niet naar aquatica.

Als je niet zwemt met dolfijnen is discovery cove echt de moeite? of is dit dan als een ander strand met natuur rond? het prijsverschil tussen 2 dagen seaworld en discovery cove waar het bij zit, is natuurlijk niet zo groot.

alvast bedankt voor de reacties