PDA

Bekijk Volledige Versie : Even Voorstellen: soussepoes (Claudia)



soussepoes
01-12-14, 15:52
Beste medeforummers,

Mijn naam is Claudia en ook wij gaan naar florida met ons gezinnetje!!!!!! In de mei vakantie 2 weken. Ik heb 2 prachtige dochters, 1 van 6 en 1 van 8. Voor hun wordt het de eerste keer met het vliegtuig. Voor mijzelf is het ook al 11 jaar na mijn laatste lange vlucht. Wilde al heel kang naar Amerika maar ik dacht altijd, amerika, daar moet je rondreizen. En dat zie ik met die meiden nog niet zitten. Veel te druk en te veel. Tot mijn schoonzusje vorig jaar naar florida is gegaan en een Villa heeft gehuurd in Orlando. Toen ik die verhalen hoorde werd ik zo enthousiast en helemaal toen ik het fotoboek zag. Dus geld berekend, man gevraagd en daarna zoeken naar alles. En ik hoop op dit forum nog veel te lezen en te genieten van de voorpret.

groetjes Claudia

Wolf2014
01-12-14, 17:39
Welkom en heel veel plezier met de voorbereiding en voorpret!

Pris32
01-12-14, 18:01
Welkom en veel leesplezier. Wij gaan ook voor het eerst in de mei met de kinderen. Ik ben op dit forum al een heel stuk wijzer geworden

Laura
01-12-14, 18:44
Hallo Claudia en Familie, veel plezier met jullie voorbereidingen.

Njit
01-12-14, 19:39
Welkom Claudia en familie. Amerika is leuk voor Roadtrips maar in Florida vinden wij het ook leuk om op 1 plek te blijven. In Orlando kun je je makkelijk twee weken vermaken met alle pretparken, outlets, lekker eten etc etc etc etc etc.

Veel plezier alvast met de voorbereidingen :)

Ferry77
01-12-14, 19:56
Welkom Claudia. Wij gaan ook in de mei vakantie. Onze vlucht is 4 mei met arke. En jullie ?

Cindy1969
01-12-14, 20:01
Welkom Claudia, veel plezier met de voorbereidingen, en veel leesplezier hier :D