PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: melusine



melusine
03-05-06, 00:57
Hallo,

ik ben Laurette, 29 jaar, en ik woon samen met mijn vriend in Breda.
10 juni 2006 vertrekken wij naar Miami voor een tweeweekse rondreis door Florida. Het is onze eerste reis naar de VS.

Vlucht, autohuur en hotels zijn inmiddels geboekt. Wat we overdag gaan doen ligt nog enigszins open (een paar dingen staan wel vast). Tips zijn altijd welkom!

Ons reisschema:
Zaterdag 10 juni vertrek met Martinair naar Miami - huurauto ophalen. 2 overnachtingen in Miami, rustig wennen aan het tijdsverschil en Miami verkennen.
Maandag 12 juni langs de oostkust rijden naar Titusville, hier ook 2 overnachtingen. Dinsdag 13 juni hebben we een bezoek aan Kennedy Space Center gepland.
Woensdag 14 juni gaan we naar Orlando, hier hebben we 4 overnachtingen geboekt. Voorlopige planning in elk geval Disney Magic Kingdom en Epcot en Seaworld.
Zondag 18 juni rijden we naar Clearwater, hier slapen we 2 nachten. Geen specifieke planning, doel is vooral relaxen na alle attractieparken.
Dinsdag 20 juni door naar Naples, weer 2 overnachtingen. Woensdag 21 juni is gereserveerd voor de Everglades.
Donderdag 22 juni rijden we naar Key West, hier blijven we een nacht.
Vrijdag 23 juni rustig aan naar Miami. Hier nog een laatste overnachting en dan vliegen we zaterdag 24 juni weer terug naar huis, waar we zondag 25 juni aankomen.

Groeten Laurette

Michael66
03-05-06, 03:11
Wow, dat wordt een relaxte vakantie!! In tegenstelling tot heel veel andere florida-gangers nemen jullie lekker de tijd om te reizen, uit te rusten, acclimatiseren.

Maar vergeet niet om ook nog te shoppen, je zult versteld staan van de lage prijzen voor o.a. sportschoenen, merkkleding e.d.

Veel plezier!!