PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Gunther Florida September 2015



Gunther84
18-11-14, 14:01
Wij gaan van 5/9 tot 22/9 naar Florida en ons schema ziet er ongeveer als volgt uit:

5/9 aankomst Miami om direct door te rijden naar Key Largo

3 nachten Key largo, Hilton key largo resort
- bezoeken van de key's, john pennekamp reef

1 nacht Fort Myers, Best Western plus Fort myers
- Bezoek aan de Everglades

1 nacht Clearwater Beach, Magnuson hotel
- Bezoek aan Tampa Busch Garden

5 nachten Orlando, Ramada Plaza Resort
- Bezoek aan Universal studio's, Seaworld, Disney

1 nacht Cocoa Beach, Hampton inn
- Bezoek aan Cape Canaveral

5 nachten Miami, Riu plaza Miami Beach
- Miami ontdekken


Iemand nog leuke opmerkingen of suggesties?

Esther2013
18-11-14, 21:44
Ziet er helemaal leuk uit!
Misschien 1 of 2 nachten korter in Miami en 1 of 2 nachten langer in Orlando als je voornemens bent verschillende parken te bezoeken. Er is nl nog zoveel meer in Orlando.......

Gunther84
02-09-15, 11:34
Zaterdag is het dan zover! (eindelijk) :)

Thrypa
02-09-15, 17:25
Ziet er top uit! Wij vetrekken 11/9 weer :D, ook tot 22/9 dus misschien zitten we op dezelfde vlucht ;)

Ik zou inderdaad wat minder nachten miami hebben genomen (maar mijn vriend en ik zijn geen city-trippers) en een extra nacht keys!
Beetje jammer wel dat je 3 nachten in hetzelfde hotel blijft, je kan eventueel largo/west/islamorada ofzo doen om het wat te verdelen en niet te veel te moeten rijden.
Ga je naar Key West? Als je in Key largo bent, zeker de moeite!!

Gunther84
03-09-15, 17:01
Wij hebben inderdaad nog een nacht Miami geschrapt :) Key West staat ook op onze planning. Vliegen jullie met Jetair?

Thrypa
05-09-15, 17:03
Ah jammer, wij gaan met Arke ;) Goed idee om Key West erbij te nemen!

Nog een tip: het is Orlando Dinning month, kan je echt super deals mee doen en fantastisch eten. Wij zijn vorig jaar naar Spencers in het Hilton geweest, super lekker!

sunnyilly
27-09-15, 11:15
Hoi Gunther84!
Hoe was de reis? En specifiek hoe beviel het Hilton Key Largo resort? Wij zijn van plan om daar ook twee of drie nachten te boeken in december met onze kleine meid. Thanx!