PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: JacqyE



JacqyE
12-11-14, 15:00
Hoi, ik ben Jacqy, moeder van een gezin met drie kids (13 ,14 ,19).

Sinds een klein jaar lees ik soms op de achtergrond even mee op het dit leuke Forum. In 2011 heb ik samen met mijn man en 3 kids ( toen 16, 10 en 11 jaar) ruim drie weken vakantie gevierd in de US. Toen eerst naar NYC voor een verblijf van 6 dagen en vervolgens voor een rondreis van twee weken naar Florida gevlogen. Fantastisch!

Nu na drie jaar hebben we besloten om april/ mei 2015 weer naar de US te gaan, nu alleen naar Florida. De tickets zijn al gekocht bij British Airways (4/ €2480), we vliegen van Amsterdam naar Londen en vervolgens naar Tampa. Onze reis start en eindigt in Tampa.

Njit
12-11-14, 15:49
Welkom Jacqy en gezin. Leuke vooruitzichten hebben jullie. Veel voorpret alvast :)

Pris32
12-11-14, 18:05
Welkom! veel lees en schrijfplezier

Wolf2014
12-11-14, 18:22
Veel plezier met de voorbereidingen en met dit forum, welkom.

Esther2013
12-11-14, 18:31
Welkom en veel plezier met de voorbereidingen!
ga je ook een blog bijhouden?

Cindy1969
12-11-14, 19:46
Welkom, heerlijk vooruitzicht, veel plezier met de voorpret!

JacqyE
12-11-14, 21:49
Dank jullie allemaal, wat een warm welkom:) Voor wat betreft het bijhouden van een blog...... Esther misschien wil jij mij vertellen hoeveel tijd je er kwijt mee bent. Ik zie dat je er al meerdere hebt gemaakt en ook nog eens heel erg mooi! Het lijkt mij namelijk heel veel werk, anderzijds is het ook leuk voor de familie, vrienden in NL en natuurlijk het forum om mee te lezen.

Esther2013
12-11-14, 21:59
Laat ik voorop stellen dat de achterblijvende familie en vrienden het geweldig vinden om over onze schouders mee te lezen en het is zo leuk om regelmatig terug te lezen later...
Afhankelijk vd internet snelheid en het aantal foto's die je die dag wilt uploaden ben ik denk ik ruim een uur 's avonds bezig en soms overdag al een stukje schrijven....
Het maken via Blogger bv is vrij eenvoudig, kant en klare indeling.
succes!!

JacqyE
12-11-14, 22:25
@Ik ga er van het weekend eens naar kijken. En inderdaad als ik het zo inschat zou het zomaar kunnen zijn dat wij veel family & vrienden fans hebben die ons gaan volgen.... nu doen we namelijk vaak even via Facebook een update.

Anita74
13-11-14, 07:15
Welkom!! Gaat een leuke reis worden. Succes met de voorbereidingen.

JacqyE
22-11-14, 23:22
Welkom!! Gaat een leuke reis worden. Succes met de voorbereidingen.


Dank je wel Anita74 en voor wat betreft de voorbereiding.....ik doe mij best om er een mooie reis van te maken :)

Laura
23-11-14, 11:37
Hai Jacqy! Wat een leuk vooruitzicht en wat gaaf dat jullie tieners met jullie mee willen. Ik hoop dat mijn kinderen later onze vakanties ook nog spannend genoeg vinden en liever voor een familievakantie kiezen dan bijvoorbeeld Lloret de Mar :-(( Heel veel plezier met alle voorbereidingen.