PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Laura



Laura
12-11-14, 13:30
Hallo allemaal,

Ik ben besmet, heb mijn man besmet en zelfs mijn kinderen van bijna 2 en bijna 5 zijn besmet...Orlando (zucht). Jaren geleden heb ik met met partner van destijds een rondreis gemaakt door Amerika. Van New York en Washington naar Las Vegas en van Fort Lauderdale en Miami naar de Bahama's. Wat hebben we genoten! Toch is mij de staat Florida mij het meest bijgebleven.
Onze vakantie van 2015 naar Italie stond geboekt maar...ik kwam per ongeluk op dit forum terecht. Met elke post die ik las groeide mijn enthousiasme. Omdat mijn man liever voor veilig gaat durfde ik er bijna niet over te beginnen maar toch maar wat Youtube filmpjes laten zien van pretparken en mooie hotels. Tot mijn grote verbazing waren daar de vliegtickets van Jetair. Alles bij elkaar opgeteld kwam ik op bijna dezelfde reisprijs uit (inclusief daggeld, hotel, huurauto etc) als Italie. Tja dan is de keuze toch snel gemaakt. Italie is cxl en orlando staat geboekt. Enorm veel zin in en helemaal klaar voor alle voorbereidingen :-)

Groetjes Laura

Njit
12-11-14, 13:36
Welkom Laura en familie. Klinkt als een serieuze verslaving. En zeg maar tegen je man dat je ook veeeeel goedkoper kunt shoppen in Florida dan in Italie.
Dus eigenlijk verdien je geld door op vakantie te gaan!

Veel plezier met de voorbereidingen :)

Pris32
12-11-14, 18:09
Wat leuk dat de kinderen ook zo enthousiast zijn.
Veel lees en schrijfplezier op dit forum.

Wolf2014
12-11-14, 18:21
Zo, dat is toch even wat anders:rolleyes:
Maar wel begrijpelijk. Ik wilde eigenlijk ook niet naar Florida, mij om laten praten en volgend jaar ook maar weer. Dus ik begrijp het helemaal! Veel plezier met de voorbereidingen en welkom op het forum.

Cindy1969
12-11-14, 19:48
Goede keuze gemaakt :D
Hierna allemaal verslaafd vrees ik haha.
Welkom op dit forum, en veel plezier met de voorpret.

S@skia
12-11-14, 21:34
Tja dat virus he Laura hahaha......je bent op de juiste plek bij allemaal prettig verslaafde Florida gangers. Veel plezier met de verdere voorbereidingen.

Laura
12-11-14, 22:35
Dank jullie wel allemaal. Leuk dat iedereen zo positief is.

Anita74
13-11-14, 07:20
Welkom! Ook wij zijn verslaafd sinds afgelopen zomer. Erg hè?
En ook wij zijn jaren naar Italië geweest en als je dan eens gaat rekenen....
Succes met de voorbereidingen!

karin smits
13-11-14, 20:38
Herkenbaar verhaal Laura, bij ons precies hetzelfde. Afgelopen jaar een vakantie in Frankrijk die, omdat het huurhuis duur is, net zo veel kost als een vakantie Florida. Wij zijn er 2 keer eerder geweest en nog niet alles goed gezien. En met het financiele optel sommetje gaan we deze zomer weer.. Joepie.. En dit forum vind ik geweldig, zoveel info en enthousiastme.. Heerlijke voorpret..

mio_natasja
24-12-14, 18:06
Dus ook vliegtickets geboekt bij jetairfly,zal mij benieuwen Hoe het ons bevalt vanuit Brussel, hopelijk bevalt het jullie ook

Laura
25-12-14, 11:02
Inderdaad mio_natasja. Voor het eerst vanuit Brussel. Onze ervaringen met de belgen zijn dat ze veel vriendelijker zijn en dat Amsterdam er nog wel iets van kan leren wat betreft klantvriendelijkheid. Wij komen uit Dordrecht dus maakt het niet veel uit qua afstand welk vliegveld wij nemen. Jetair was voor ons een stuk goedkoper dus dan is de keuze snel gemaakt. Ben nog wel van plan om Economy Plus bij te boeken, net even iets meer ruimte (al denk ik dat onze kinderen toch niet veel op hun stoeltjes zullen zitten ;-)

Esther2013
25-12-14, 12:44
Hi Laura, wij wonen in Papendrecht en wij vliegen al jaren vanaf Brussel of Duesseldorf, dat is prima te doen!
Meestal boeken we wel een airporthotel vooraf zodat we onze vakantie verlengen met 1 dag en daar al zijn op de dag van vertrek. Heel veel plezier met de voorpret, gr Esther

Laura
25-12-14, 15:10
Leuk Esther2013, we zijn bijna buren hihi. Ga maar eens even een beginnetje maken met het lezen van jullie reisverslagen voordat we beginnen met gourmetten ;-)

Jullie staan met 1 voet in Rome! Wat een heerlijk vooruitzicht. 3 jaar geleden heb ik een muntje in de Trevi gegooid en een jaar later zaten we er weer. Werkt bijkbaar echt, dus niet vergeten ;-) Heel veel plezier en pizza/ijs (namnam)pret.