PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Sniper: Florida februari 2015



Sniper
02-11-14, 14:11
Hallo Floridafielen,

Allereerst wilden we naar New York, vlak na de Kerst t/m begin Januari 2015. Helaas durven we dat niet aan vanwege ons bedrijf, dichtgaan in die periode is niet zo verstandig vrees is. We hebben net (halverwege dit jaar) alle personeelsleden ontslagen dus we staan er alleen voor. Met alle respect maar wat een opluchting, eindelijk van alle kopzorgen en een heleboel "gezeik"af, NOOIT meer vast personeel :mad: !!

Nu zitten we weer stiekem te denken aan een lekkere ouderwetse vakantie naar Florida. We kunnen ook wel eens ergens anders heen gaan (zoals de Canarische Eilanden) maar dat is toch echt appels met peren vergelijken:p.

Toen ik echter keek bij Arkefly zag ik dat het e.a. veranderd is...en niet in ons voordeel helaas. De vertrek en aankomst tijden zijn veel ongustiger alsmede de tussenlandingen. Schijnbaar vliegt nu de Belgische variant van Arke op Florida?!

Afijn, we willen toch heen, vertrek ergens omstreeks de 21ste februari t/m omstreeks 9 maart. Bestemming Miami, hotel(s) in Fort Lauderdale of ergens op de Key`s....

Het word waarschijnlijk wel een low-budget vakantie, dus wat kleine activiteiten (propellerboot Everglades en wat dagtochtjes), voor de rest genieten van de zon en het strand.

Misschien ook een ander vertrekpunt dan aankomstpunt (Sandford/Miami), maar dat weten we nog niet zeker allemaal.

Wordt dus vervolgd.

Groetjes

Frans1949
02-11-14, 17:52
Hoi Sniper, ik ben benieuwd naar je vervolg.
Ook is mij niet duidelijk wat je bedoelt met "De vertrek en aankomst tijden zijn veel ongunstiger alsmede de tussenlandingen."
Mijn vrouw gaat eind jan voor drie weken terug naar Nederland en een vriend van mij komt hier haar plaats innemen en ik vond juist de vertrek en aankomsttijden zo gunstig.
We horen het wel in het vervolg.
Ik raad je wel aan voor de juiste info wat betreft de vlucht hier te gaan kijken
http://www.vliegschemas.nl/

Sniper
02-11-14, 20:16
hallo Frans,

Wel, een vertrektijd van 7:00 uur is niet echt fijn als je "helemaal" in Groningen woont, dan moet je midden in de nacht weg. Maar goed, dat overleven we ook wel weer:)
Terug om 23:20 uur is weer wel beter, dan heb je de hele dag nog. Aan de andere kant moet je om 11 uur meestal het hotel al uit......

Groet

Sniper
03-11-14, 20:24
Bah, reizen zijn plotseling weer 235 euro duurder geworden in totaal, van de ene op de ander dag. Da`s weer typisch Arke:mad:

Ebelix
05-11-14, 20:32
Alles gelijk boeken en betalen wanneer de prijs je aan staat. Dan kan de prijs nooit meer omhoog.

Sniper
10-11-14, 17:08
Ziezo, vliegtrip geboekt, 23 februari vertrek en 9 maart weer terug. We hebben er zin in!!!! Ik kon het niet laten lopen voor 467 p.p. We vliegen met Jetair (Arke).

Nu nog even de hotels boeken en de huurauto uiteraard (+ alle andere ontelbare zaken;-)

Groet.

Cindy1969
10-11-14, 19:55
Goeie deal, nu lekker aftellen en voorpret :D

Sniper
16-11-14, 12:21
Nu hebben we het idee opgevat om een mini cruise te maken naar de Bahama`s. Ik heb hier wat over gelezen op deze site alleen ik word er niet echt wijzer van. Kan iemand me vertellen hoe of wat?

Groet

Sniper
16-11-14, 12:37
Ik vond dit : http://www.discoverycruiseline.com/

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet niet goed hoe je bij deze maatschappij moet boeken, hun site is wat onduidelijk (of ik ben wat warrig, dan kan ook;-)

Groet

Sniper
26-11-14, 12:05
Zo, een voorlopig (!) reisschema:

23 februari aankomst Miami 14:00 uur, naar een hotel in Fort Lauderdale
24 februari relaxen
25 februari ...
26 februari ...
27 februari tour Everglades
28 februari uitchecken, naar Key West, overnachting onderweg terug Motel
01 maart inchecken hotel Miami beach
02 maart ...
03 maart relaxen
04 maart Thriller Boattour
05 maart Mall
06 maart uitchecken, inschepen naar de Bahama`s (vertrek 16:00 uur) met Carnival Cruises Miami
07 maart aankomst Bahama`s 10 uur s'ochtends
08 maart vertrek 7 uur s'ochtends
09 maart aankomst Miami 8:00 s'ochtends, vertrek Amsterdam 23:20 uur.

Op alle stippellijntjes moeten we nog wat verzinnen.:cool:(of niet...)

Sniper
25-12-14, 13:36
Hmm, de cruise doen we geloof ik maar niet, lijkt me eerlijk gezegd voor de kinderen wat te saai:cool: zelf lijkt ons wel wat maar ja....

Het schema komt er dus anders uit te zien. Zelf wil ik eigenlijk gelijk wel bij aankomst naar Napels rijden maar wellicht is dat wat te ver...Kan ook zomaar zijn dat we alsnog naar Orlando rijden ipv Miami. Word dus vervolgt:)

Sniper
04-01-15, 21:02
Dit word `m dus:cool:

23 februari aankomst Miami 14:00 uur, naar hotel in Fort Lauderdale (0,5 uur)





24 februari relaxen en naar het strand













25 februari Trip Miami Thriller Boat ride en South Beach









26 februari Trip Miami Dolphin Mall, Lock and Load + Site Seeing (Hoho tour)





27 februari uitchecken, naar Fort Myers in Hotel ( onderweg Air boat Tour Everglades) (2,5 uur)



28 februari relaxen en naar het strand













01 maart boot tour naar Key West (vanaf Fort Myers Beach)









02 maart relaxen en naar het strand













03 maart uitchecken en naar Clear Water Beach (2.5 uur)









04 maart relaxen en naar het strand













05 maart Trip Busch Gardens















06 maart relaxen en naar het strand













07 maart uitchecken, naar Orlando (2 uur). Daarna Sea World en naar hotel ‘s avonds





08 maart naar Cape kennedy (1 uur)













09 maart terug naar Miami, vertrek ‘s avonds. (3,5 uur)

Pris32
05-01-15, 08:08
Ziet er goed uit, het gaat voor jullie nu lekker opschieten

Sniper
05-01-15, 16:05
Thanx, ja ik droom er al stiekem van:cool:, kunnen inderdaad aftellen.

Sniper
19-02-15, 07:44
We hebben er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!

Minneke
19-02-15, 19:38
Wij vliegen met Jetairfly van Brussel (11.45 u) naar Miami (16.00 u) op 14 maart ek. Wij rijden dan meteen door naar Naples (170 km).

Sniper
28-03-15, 12:37
Bah, alweer meer dan een maand terug....:p

Wolf2014
28-03-15, 14:40
Tsja, aftellen duurt vaak langer dan de vakantie zelf. Is het geworden wat je verwacht had?

Sniper
29-03-15, 09:35
Tsja, aftellen duurt vaak langer dan de vakantie zelf. Is het geworden wat je verwacht had?

Ja, het was weer zéééér de moeite waard, dank je. Volgende keer gaan wel, indien de gezondheid en het geld het toelaten, maar eens even naar de west kust van de US. Weer eens wat anders.

Ps mijn post klopt trouwens niet, we zijn net 17 dagen terug....voelt wel als een maand trouwens. Hoe ik daar nu weer bij kom?!

Grtz Allard