PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema ronenivonne: NYC-Boston-Orlando (Januari 2014)



ronenivonne
29-10-14, 17:17
Wij zijn alweer aan het aftellen voor onze volgende reis in Januari 2015.
Dit keer wordt het een paar dagen New York in combinatie met Boston en daarna een aantal dagen naar Orlando wat shoppen en naar Universal studio's. En daar bijkomen van de kou denk ik :D
We hebben de reis een paar keer veranderd maar we zijn eruit!!! en ook al de meeste hotels geboekt.

11 Naar hotel nabij Schiphol, en overnachting daar
12 Vlucht richting Newark, met aansluitend een ritje naar Shelton en daar overnachten
13 Shelton - Boston, en dan de stad wat verkennen
14 Boston, Stad bekijken wat zijn we nog niet uit met aansluitend s'avond de NBA wedstrijd Boston Celtics vs Atlanta Hawks
15 Boston - New York
16 New York, sigthseeing
17 New York, sigthseeing
18 New York, sigthseeing
19 Vlucht Newark - Orlando
20 Orlando, waarschijnlijk Manatees bekijken en even naar een outlet
21 Naar Universal Studio's
22 Shoppen in de outlets
23 Ritje van Orlando naar Miami met aansluitend de terug vlucht
24 Aankomst Brussel en dan richting huis

Esther2013
29-10-14, 19:18
Wat leuk dat jullie ook weer gaan. Ga je ook weer bloggen?
Gr Esther

Cindy1969
29-10-14, 19:49
Wat een leuke combi! Heerlijk vooruitzicht hoor!

ronenivonne
29-10-14, 20:06
Wij zijn niet zo'n bloggers, we hebben het eens geprobeerd maar kunnen ons er niet zo voor gaan zitten als de meeste :)
Wij doen het altijd dagelijks via facebook met wat foto's en tekst Als jullie ons graag volgen dan voegen we degene toe op facebook...............

https://www.facebook.com/ron.peeters.129
https://www.facebook.com/ivonne.esters

Bieg
29-10-14, 22:11
Wat een leuk vooruitzicht! Ik wil alleen niet vervelend zijn maar volgens mij gaan jullie in januari 2015 ;)........

ronenivonne
30-10-14, 06:46
Wat een leuk vooruitzicht! Ik wil alleen niet vervelend zijn maar volgens mij gaan jullie in januari 2015 ;)........

:) idd.............anders waren we al terug :) heb het net aangepast