PDA

Bekijk Volledige Versie : Kerstmis / Oud en nieuw op de Keys



Treesanne
27-10-14, 11:59
Wat zijn de aanraders voor kerstmis op de Keys.
We denken dan aan eten,shows en ander vermaak.

hannie
28-10-14, 10:17
Ik heb eigenlijk nog nooit iets gelezen over kerst op de Keys. Volgens mij gaan er ook bijna of geen forummers in die tijd naar de Keys.

Fitzroy
28-10-14, 18:21
Wij zijn wel eens met Kerst op de Keys geweest en het viel ons erg tegen. Zowel de sfeer als het eten. Uit eten op 1e Kerstdag was een ware opgave, alles was gesloten. Uiteindelijk gewoon bij TGIF beland en geen bijzonder menu zoals we dat hier kennen.

Treesanne
28-10-14, 19:39
Bedankt voor jullie antwoorden. Dit was eigenlijk een beetje waar we bang voor waren.
Ondertussen is de keus op WDW gevallen met een kerstdiner bij Victoria en Albert's. Dat is in ieder geval wel sfeervol.:up:

corrus
28-10-14, 22:08
Heb je kinderen bij je??

Mushu
28-10-14, 22:21
Bedankt voor jullie antwoorden. Dit was eigenlijk een beetje waar we bang voor waren.
Ondertussen is de keus op WDW gevallen met een kerstdiner bij Victoria en Albert's. Dat is in ieder geval wel sfeervol.:up:

Zo dat is niet verkeerd (maar wel duur)! Ben heel benieuwd hoe jullie het vinden en zeker met kerst.

hannie
29-10-14, 15:39
Heb je het eigenlijk over kerst 2014? Ik vraag dit omdat je dit soort etentjes bij WDW heel vroeg moet reserveren want zit meestal snel vol.

Treesanne
29-10-14, 17:51
@ corrus.
Nee geen kinderen en we kennen de leeftijdsregel. Eerlijk gezegd is het ook vrij saai voor kids en zeker onder de tien.

@ Mushu.
Het is niet onze eerste keer dus over de prijs is er geen discussie. Alleen moeten en nu jasje, dasje lange rok en high heels mee de oceaan over.

@ hannie.
Nee het is voor volgend jaar kerst(We zijn net terug.) Je moet er dan wel bovenop zitten om een tafel te veroveren maar het loont zich de moeite.
Apart stoeltje voor je handtas, kasjmier omslagdoek voor de koude schouders en ontzettend lieve bediening. Echt lieve behulpzame mensen die allemaal op leeftijd zijn en er al jaren werken.

Mushu
29-10-14, 20:14
@ corrus.
Nee geen kinderen en we kennen de leeftijdsregel. Eerlijk gezegd is het ook vrij saai voor kids en zeker onder de tien.

@ Mushu.
Het is niet onze eerste keer dus over de prijs is er geen discussie. Alleen moeten en nu jasje, dasje lange rok en high heels mee de oceaan over.

@ hannie.
Nee het is voor volgend jaar kerst(We zijn net terug.) Je moet er dan wel bovenop zitten om een tafel te veroveren maar het loont zich de moeite.
Apart stoeltje voor je handtas, kasjmier omslagdoek voor de koude schouders en ontzettend lieve bediening. Echt lieve behulpzame mensen die allemaal op leeftijd zijn en er al jaren werken.

O, dat klinkt goed. Ik zet 'm zeker op mijn lijstje voor een volgend bezoek! Volgend jaar ga ik (weer) een Disney cruise doen en dan moeten de hakjes en lange jurk ook weer mee. Alleen is het nu een cruise van 14 dagen dus ik maak me best zorgen hoe ik dat allemaal in mijn koffer ga krijgen. Is toch handiger om gewoon een strandvakantie te houden, korte broek, bikini en klaar! :D