PDA

Bekijk Volledige Versie : Natures Edge, Lake Wales



RMB
24-10-04, 13:26
Wie heeft er ervaring met Natures Edge bij Lake Wales, dit is een nieuw project van Leante. Is er iemand die hier geweest is? Hoe is de omgeving en hoe zijn de villa's daar? Het ligt ongeveer 45 min van MCO

Rosanne
18-01-05, 03:16
kijk s op www.leante.nl

RMB
18-01-05, 22:55
Wij zijn in November zelf even wezen kijken en weten ondertussen hoe het er daar uit ziet..

Daniel
19-01-05, 00:08
En? Hoe zijn je bevindingen?

RMB
19-01-05, 23:20
Het zag er daar heel goed uit. Het is een golf baan met diverse villa's er om heen. Aan een kant van de weg heb je een bestaand gedeelte en aan de andere kant is Leante een kompleet nieuw park aan het ontwikkelen.
Je kunt het verglijken met lakeside in Inverness maar dan veel dichter bij Orlando. We zijn via de 27 gereden en vanaf de kruising I4 en 27 was het ong.35 min rijden. De terugweg zijn we via Kissimmee gereden en waren we ook in 35 a 40 min op de John Young .

arnoldus
30-08-06, 01:54
Op zich is het een mooie locatie. Wellicht is het verstandiger om niet met Leante in zee te gaan. Men gaat nogal creatief om met afspraken ! Wees op je hoede !!

RMB
30-08-06, 20:13
Mijn ervaring met Leante is dat ze de laatste 5 jaar hun beloften altijd nagekomen zijn. Mischien zijn je verwachtingen te hoog, als je als Nederlander in Amerika komt kun je niet verwachten dat iedereen zich aan ons nederlanders aanpast. Op je hoede zijn is altijd goed, het gaat tenslotte om geld!!

johan
28-03-08, 05:10
Met Leante in zee gaan is het stomste wat je kunt doen de naam is trouwens veranderd in Easy villa dus mensen let goed op.Ik wou dat ik van tevoren tegen deze oplichtings praktijken was gewaarschuwd.
Lopen op dit moment verschillende rechtzaken tegen deze persoon.
Beloofd van alles maar komt zijn afspraken niet na.

FMB
29-11-09, 12:53
Dinsdagavond 1 december 2009 om 21 uur worden de hiervoor gestelde vragen en opmerkingen belicht in een programma van de TROS.
Daarna is het nog een jaar lang te vinden op de site van TROS Opgelicht?!

Voor mensen, die in deze tijd, waar de deals erg lucratief lijken toch even de moeite waard om naar te kijken.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Gelukkig zijn er voldoende bonafide bedrijven die wel voor een mooie deal kunnen zorgen.