PDA

Bekijk Volledige Versie : Dagtripjes Cape Coral



Marloes87
23-10-14, 09:50
Op 9 november vertrek ik samen met een vriendin voor 14 dagen naar Florida. Voor het eerst naar Amerika! We vliegen vanaf Düsseldorf met Delta via Atlanta naar Fort Myers. Onze uitvalsbasis is Cape Coral (bij mijn vader).

We zijn nieuwsgierig naar leuke dagtripjes vanaf Cape Coral! Natuurlijk qua shoppen, maar ook een leuk strand of bezienswaardigheden.

S@skia
23-10-14, 23:40
We zijn afgelooen vakantie 2 weken in Cape Coral geweest. Als je zin hebt kun je ons blog eens lezen voor tips. Sanibel en Captiva zijn natuurlijk een must en uiteraard Fort Meyers Beach. Voor malls zul je iets verder moeten rijden maar dat maakt natuurlijk niets uit als je lekker kunt shoppen hahahaha. Wij hebben in ieder geval zo genoten van villa en omgeving dat we dit jaar weer terug gaan.......

nicolea
24-10-14, 08:46
Sabibel&Cativa inderdaad.....je kan zelfs naar de Everglades vonden wij ook niet zo ver. Miromar outlets! Gezellig! Have Fun!

Ilse_
24-10-14, 12:22
Ik lees hier even mee. We zitten volgend jaar ook 1 week in Cape Coral.

elstars
24-10-14, 16:04
Het Edison Museum vonden wij heel leuk: http://www.edisonfordwinterestates.org

Ilse_
20-06-15, 19:06
Zijn er nog tips verder voor Cape Coral.....??? we zitten er maar een weekje maar toch .....

S@skia
20-06-15, 23:55
Fort Meyers, Lovers Key State Park, Naples en veel niets doen......helemaal niets ( als dat gaat lukken hahahaha).

Minneke
21-06-15, 12:39
Cape Coral is al een 5-tal jaren onze verblijfplaats met Kerst en Nieuwjaar. Hier enkele tips:
- fietsen op Sanibel
- Met Captiva Cruises een boottocht naar .... kies zelf www.captivacruises.com/
- Dagtocht naar Key West met de Key West Express www.seakeywestexpress.com/: ongeveer 3 uren varen en je bent op Key West. Daar kan je een 4-tal uurtjes rondlopen voor de boot terug vertrekt naar Fort Meyers ...
- Bezoek outlet Miromar: www.miromaroutlets.com/
- Fort Meyers Beach
- lekker eten bij Rumrunners in Cape Coral aan de haven .... rumrunnersrestaurant.com/
- ....

Ilse_
21-06-15, 17:59
Thnx voor jullie tips, we gaan vanavond eens alles napluizen voor ons weekje in Cape Coral....... ja ook dat niks doen gaan we zeker inplannen hihi.
Van ons mooie huis daar genieten