PDA

Bekijk Volledige Versie : Travelcounssellors



Ritchie
13-10-14, 20:41
Wie heeft er ervaring met : http://www.travelcounsellors.nl/

Ik kreeg een tip van iemand, dat er op een ander forum een topic over was, dus ben benieuwd of iemand deze kent.

Wen
13-10-14, 21:26
Ik heb ervaring met travelcounsellors, en goede ervaring zelfs..
Ik heb er nu voor de tweede keer geboekt.. Groetjes

Ritchie
13-10-14, 22:45
Vertel je ervaringen

nicolea
14-10-14, 07:38
Travelcounsellers zijn reisburomedewerkers die niet meer vanuit een `stenen` kantoor werken, maar voor zichzelf, mobiel, en dus ook eventueel aan huis komen. Omdat ze niet meer voor een baas werken, maar voor zichzelf, lopen ze meestal net dat stapje harder om voor jou een superdeal te vinden! Het zoekwerk nemen ze ou dus uit handen, en ja....dat is soms gemakkelijk, maar uiteraard betaal je daarvoor!

YBodur
14-10-14, 20:10
Dat klopt inderdaad helemaal. Ik ben zelf naast Orlando en Florida Fan ook Travel Counsellor. De enige aanvulling die ik heb is dat het je niets extra's kost! Je betaald administratiekosten bij boeking maar dat moet je ook bij een "stenen" reisbureau of als je via internet boekt.


Mod. Ta2 Gerrit; commerciële links zijn niet toegestaan, en dus verwijderd

Anthon14
14-10-14, 21:48
Wel grappig dat je dan zelf je tickets boekt bij Arkefly ,althans dat lasik in een ander topic.

YBodur
14-10-14, 22:15
Ik snap dit bericht niet helemaal. Arkefly is ook gewoon via het reisbureau te boeken hoor.
Waarom is het dan zo grappig dat ik zelf Arkefly boek?? Tuurlijk heb ik een prijsvergelijk gedaan maar dit was voor ons de beste optie.

nicolea
15-10-14, 07:36
Anthon......Arke fly is inderdaad zowel rechtstreeks als via travelcounsellers, als via het reisburo (en niet alleen het Arke Reisburo) te boeken.....de tijd dat je op het reisburo alleen pakketreizen kon boeken is al heeeeeel lang voorbij ;-).

Wen
16-10-14, 21:33
De service was goed, alles werd goed geregeld in 2011. Ze kwam aan huis om de tickets en andere papieren af te geven inclusief een verassingspakketje voor onze zoon. De prijs was toen een stuk lager dan bij D-reizen, dus heb er niet langer over getwijfeld om bij hun te boeken.
Ik heb dit jaar nog bij andere organisaties gecheckt welke hier ook bekend zijn en veel gebruikt worden. Maar ben toch op het vertrouwde teruggevallen. Wel een andere counsellor, omdat de vorige gestopt is. Tot nu toe nog goede ervaring! Ik zal na de reis mijn verdere ervaring dele. Groetjes..

PENPE
17-10-14, 22:57
Omdat ze niet meer voor een baas werken, maar voor zichzelf, lopen ze meestal net dat stapje harder om voor jou een superdeal te vinden!
Ze werken dan niet voor een 'baas' maar zijn/hebben toch wel middels een contract een verplichting aangegaan, zoals blijkt uit deze zinsnede uit de FAQ van de website van Travel Counsellors :

"..het contract kent een ondergrens van €180.000 omzet per jaar. In de praktijk blijkt dat veel Travel Counsellors aanzienlijk meer omzetten.."

Begin dit jaar heb ik me overigens, omdat ik veel weet van/over Florida, ook georiënteerd om dit te gaan doen (vandaar dat ik op een ander forum een topic had gestart), want dat leek mij wel leuk, maar door o.a. bovenstaande heb ik toen besloten om dit toch maar niet te gaan doen. Het lijkt ipv een hobby dan toch wel op werken...

knaapje
18-10-14, 00:13
........inclusief een verassingspakketje voor onze zoon..........

Hopelijk was het toch wel een veRRassingspakketje en niet wat je schrijft. ;)

Wen
18-10-14, 00:38
Mijn excuses😉, ik zal de volgende keer beter op mijn spelling letten.. Dit moet natuurlijk een verrassings pakketje zijn..


........inclusief een verassingspakketje voor onze zoon..........

Hopelijk was het toch wel een veRRassingspakketje en niet wat je schrijft. ;)

PENPE
06-04-15, 15:27
Zijn er inmiddels al nieuwe ervaringen met travel-counsellors ?

Ritchie
06-04-15, 15:46
Jazeker, hebben destijds prettig contact gehad met een travel-counsellor, echter bleek nadat ik een offerte heb gehad, een concurent (lees: niet travel-counsellor) goedkoper te zijn, en dat was americanestates

hannie
07-04-15, 14:22
@penpe, ik denk wat Fl betreft dat jijzelf de beste travel counsellor bent!
Vanwaar je belangstelling als ik vragen mag?

PENPE
10-04-15, 08:51
@penpe, ik denk wat Fl betreft dat jijzelf de beste travel counsellor bent!
Vanwaar je belangstelling als ik vragen mag? Nou, dank je wel voor het compliment !!

.... enne, ben toch wel benieuwd wat jij denkt ;-)

hannie
10-04-15, 14:14
Geen idee dus!