PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Claudia maart/april 2015 Orlando / Ocala National Forest



Claudia Isonline
05-10-14, 13:06
Hallo

Wij willen volgend jaar met een kind van 4 naar Florida vliegen en een beetje een ander pad kiezen dan gebruikelijk omdat ik al eens in Miami/ Everglades ben geweest en het me tegenviel. Daarnaast vind ik de trip anders ook te lang rijden.

Ons reisschema ziet er nu zo uit:
Een paar dagen Orlando
1 dag Cocoa Beach ( misschien heen en weer rijden van uit Orlando)
1 a 2 dagen Ocala National Forest
1 a 2 dagen St. Augustine
1 a 2 dagen Crystel River
2 stranddagen bv St Pete Beach
2 dagen Orlando en dan weer terug naar Nederland

Onze vraag is wat de ervaringen zijn met het Ocala National Forest.
Is het de moeite waard om daar heen te gaan en een paar dagen te blijven.
Is trouwens Amalia Island de moeite waard om nog een stuk door te rijden?

Dank voor het meedenken alvast!!!

Ebelix
05-10-14, 13:35
Dit is wel een onlogische route. Kan je niet beter een circle maken met eerst de oostkust en dan de west kust om daarna te eindigen in Orlando.

Mijn schoonouders zijn bij Ocala Forest geweest en vonden het tegenvallen

Claudia Isonline
05-10-14, 13:40
Dit is wel een onlogische route. Kan je niet beter een circle maken met eerst de oostkust en dan de west kust om daarna te eindigen in Orlando.

Mijn schoonouders zijn bij Ocala Forest geweest en vonden het tegenvallen


Bedankt voor je reactie!

Wat bedoel je precies met de cirkel maken?
We willen graag in Orlando beginnen en eindigen om niet in één keer een overdosis pretpark te krijgen maar eerlijk is eerlijk, we willen er wel een paar zien dus beter splitsen we wat!

Ebelix
06-10-14, 00:23
Met een circle maken bedoel ik dat je met de klok of tegen de klok in een rondje maakt.

Als je start punt Orlando is kies je ervoor om bijvoorbeeld eerst naar Cocoa beach rijdt. Langs de kust naar Daytona en St Augustine. Florida doorsteken naar Ocala. Vervolgens naar Crystel river om door te gaan naar St Pete beach en JE reis te eindigen in Orlando. Dit bedoel ik met een rondje.

De eilanden aan de Golf van Mexico zijn absoluut de moeite waard om te bezoeken. Mooie witte stranden.