PDA

Bekijk Volledige Versie : miami/kendall



ietie
30-09-14, 11:40
Wij hebben voor onze trip naar miami voor 3 dagen een apartement gehuurd .
Volgens de beschrijving ligt het apartement/hotel complex op loop afstand van de wijk litlle Havana.
Door het lezen van reisverslagen en recensies ben ik toch wat gaan twijfelen over de veiligheid van de omgeving
waarin het apartementen complex zich bevind.
Wat zijn jullie ervaringen met dit gedeelte van miami,?
Onze tweede keus is een apartement in kendall , totaal andere omgeving , misschien beter/gezelliger ???
Ik heb voor ons eerste apartement een soort borg moeten betalen (1 st overnachting) , ik mag wel kosteloos annuleren, ik neem aan de borg terug gestort word op mijn cc als een soort tegoed.?

Ebelix
30-09-14, 13:40
Ook Kendall is niet een erg veilige omgeving. Je kan beter kijken in de buurt van Coconut Grove, Coral Gables, Miami Beach, North Miami Beach voor een apartment in een betere en gezellige omgeving.

Hans van Demen
30-09-14, 14:23
Buiten de veiligheid, wat in alle grote steden in de buitenwijken , afwachten is, komt bij mij de vraag op; wat wil je daar 3 dagen doen ?

Little Havana is een pleintje met wat koffiecorners en een paar winkels , verder is er niet veel te doen. Wil je bv naar Beach dan is het zeker een half uur met de bus, ga je met de auto is het misschien iets korter, als je buiten de spits gaat. Parkeren is geen probleem in Miami een paar dollar per uur en je staat midden op de boulevard.

ietie
02-10-14, 12:14
Wij hebben ons hotel in little Havana geannuleerd .
Onze keus is nu gevallen op het hampton inn fort lauderdale/ hollywood.

Moolenschotjes
02-10-14, 12:23
Een hotel of appartement kiezen buiten Miami (central) is wellicht een goede optie om de verblijf kosten te drukken.
Ft Lauderdale/Hollywood/Sunrise is dan een goede keuze. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je wilt gaan doen in Miami en er van verwacht.

Afgelopen zomer hebben wij ook iets buiten Miami gezeten en is ons prima bevallen.
Het is goed te doen om hier met de auto naar toe te rijden (buiten de spitsuren) en ook parkeren aan de Blvd is geen probleem.
In de avond kan het wat lastig zijn.