PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: hotel/appartement met luchthaven shuttle service en pendeldienst parken



dirande
28-09-14, 23:46
Hallo,

Wij komen op zaterdag aan en gaan maandag de camper ophalen. Op zondag willen wij een (Disney) park bezoeken.
Daarom ben ik op zoek naar een hotel dat een goede goedkope of gratis schuttle service heeft vanaf de luchthaven, maar ook een betaalbare pendeldienst vanaf het hotel, of is het openbaar vervoer een optie?

Wie heeft ervaring?
Groetjes,
Dirande

Mushu
29-09-14, 11:13
Alle Disney resorts bieden dit aan. De Magical express vanaf (en naar) MCO en bus, boot of monorail naar de parken.

corrus
29-09-14, 12:20
Maar ze willen niet naar Disney. :rolleyes:

knaapje
29-09-14, 14:14
Waar lees je dat?

corrus
29-09-14, 14:25
Ah.. shoot!! Ik las we willen niet naat Disney!!! (excuses)

Hans van Demen
29-09-14, 18:44
Op welke luchthaven kom je aan ? De bus naar de Disney resort rijd vanaf MCO.

Was er geen mogelijkheid om de camper op zaterdag op te halen ?

dirande
29-09-14, 22:40
Hallo,

Wij komen op zaterdag aan en gaan maandag de camper ophalen. Op zondag willen wij een (Disney) park bezoeken.
Daarom ben ik op zoek naar een hotel dat een goede goedkope of gratis schuttle service heeft vanaf de luchthaven, maar ook een betaalbare pendeldienst vanaf het hotel, of is het openbaar vervoer een optie?

Wie heeft ervaring?
Groetjes,
Dirande

marjolijne
30-09-14, 09:04
Ik denk dat een auto huren uiteindelijk de goedkoopste optie is

Ebelix
30-09-14, 13:43
Ik denk dat je dan voor een hotel bij Disney moet gaan. Dit stelt Mushu ook voor. Je hebt dan alleen taxi kosten naar het verhuur station van de camper.