PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen met Tix.nl



cindy74
18-09-14, 16:52
Heeft er al iemand bij hun geboekt ? En zoja wat zijn de ervaringen ? Ik heb een vlucht gezien naar tampa voor 553 euro met united en lufthansa . Wat als je vlucht veranderd , krijg je dan ook een melding of niet ? En wat als de vlucht wordt geanuleerd ?

b767-300er
18-09-14, 18:44
1x geboekt bij hen en geen veranderingen gehad. Betrof een Transavia ticket en Hotel. Gene problemen dus, maar geen ervaringen met annuleringen en andere zaken, sorry

Iris02
19-09-14, 06:27
Vluchten kunnen ook wijzigen als je ze direct bij de maatschappij hebt geboekt. Mijn ervaring is dat je zelf regelmatig moet kijken of je vlucht nog vermeld staat op de website van de maatschappij. Wij hebben het al eerder meegemaakt bv met Air France dat een vlucht werd geannuleerd en dat wij hier achterkwamen zonder dat AF ons hiervan op de hoogte had gesteld.

jarjarbinks
19-09-14, 14:14
Als je je vlucht uiteindelijk bij United of Lufthansa hebt kan je nu hier ook inloggen en stoelen vastleggen en verder gegevens invullen. Ook je email en telefoonnummer. Dus als er iets wijzigt (en dit ligt nooit aan Tix in dit geval) krijg je minimaal een email. Maar je kan zelf ook een paar keer kijken of alles nog zo is zoals geboekt. Vaker zullen de tijden wel wijzigen maar dan ongeveer 5 - 10 minuten. Dit laatste is normaal en gebeurd vaker.

j@cintha
19-09-14, 15:21
Hoi Cindy,
Wij hebben 2 jaar geleden via Tix geboekt. Je krijgt gewoon een melding als je vlucht veranderd.
Zoals jarjarbinks ook aangeeft, zelf af en toe checken kan geen kwaad natuurlijk.
Lekker vooruitzicht he!

natalie
19-09-14, 15:44
Voor welke periode heb jij deze tickets gezien?

Frans1949
19-09-14, 16:43
Ik kijk altijd bij Tix. Maar ook bij vliegwinkel.nl cheaptickets.nl enz enz.
Mijn ervaring is dat als ik weet welke maatschappijen hoe en waar vliegen ik (meestal) dezelfde tickets rechtstreeks bij de desbetreffende maatschappij kan kopen tegen dezelfde prijs.
Denk aan eventuele boekingskosten en die ook meenemen in de calculatie.
Als ik rechtstreeks boek, bijvoorbeeld KLM, Delta of b.v. British Airways dan kan ik meestal onbeperkt stoelen wisselen en de vluchten inzien.
Vluchtveranderingen kan je altijd meemaken en daar blijf ik ook altijd alert op.
Maar alleen al het puzzelen naar een zo goed mogelijk ticket tegen zo goed mogelijke voorwaarden is al een deel van mijn vakantieplezier.
Sterkte en veel geluk. :o

alexmores
19-09-14, 17:51
Heb bij gate1 (zelfde eigenaar) geboekt voor 2015 met BA. Zij waren goedkoper dan rechtstreeks boeken bij BA.
E-tickets zijn in mijn bezit. Gecheckt op de website van BA of ze mijn reservering herkennen. Dit was het geval.

Tot nu toe geen problemen met ze.

cindy74
19-09-14, 22:15
Bedankt voor al jullie reacties ! Ik heb gekeken voor de periode van 4 april tot 17 april .

Lidewy
20-09-14, 20:46
Ik heb geboekt bij tix voor volgende maand en krijg idd een mail als er veranderingen zijn ( nu 2x een mail gekregen en de tijden verschillen ongeveer 5 minuten) Nog 1 maand wachten nu.... ZIN IN!!!!