PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Suus188: Rondreis florida, juli/aug 2015



suus188
08-09-14, 14:51
Ik ben wat vroeg maar het reisschema is er!

25-07 vertrek vanuit Dusseldorf met Air Berlin naar Fort Meyers(dan naar villa in Clermont)
26-07 t/m 31/07 in Clermont
01-08 hotel in st Augustine
02-08 hotel in Port Canaveral (Counntry Inn, 2 nachten)
04-08 hotel in Miami (Country Inn)
05-08 hotel in key west (best western key ambassador resort, 2 nachten)
07-08 terug naar Miami + inschepen cruiseschip Carnival Ecstacy
08-08 dag op Nassau
09-08 zeedag
10-08 ontschepen en naar villa in Bradenton
11-08 t/m 15/08 Bradenton
15-08 naar huis

De eerste week zitten we in de villa dus dat wordt waarschijnlijk naar uv studios en island of adventure en wet n wild(goede aanbieding gezien), waarschijnlijk om en om en de andere dag dus relaxen of shoppen:)
tweede week is een kleine rondreis waarbij we bij de eerste hotel wissel langs Daytona beach gaan, uiteraard Kennedy space center willen zien
onderweg na de cruise richting Bradenton gaan we langs de everglades
de derde week is uiteraard weer shoppen en relaxen en ws ook nog dingen bezichtigen

We gaan met een groep van 15 personen , leeftijd begint bij 9 en eindigt bij plus 60 :)
volgens mij goed tedoen, we hebben allemaal een eigen auto per gezin(4) zodat het geen verplicht ding wordt

wat vinden jullie van de planning??

Esther2013
08-09-14, 21:11
Ik vind je planning wel ok!
KSC is super voor alle leeftijden, trek daar lekker een hele dag voor uit.
Miami-Key West is een aardige tippel, maar jullie overnachten daar, dus met onderweg een paar leuke breaks (Isla Morada / Bahia Honda State park) goed te doen.
Afgelopen zomer zijn wij 3 wkn naar Bradenton geweest, dus voor tips & trics kun je onze blog nog doorspitten.
Succes met plannen, gr Esther

richard.bosch
25-09-14, 09:53
Leuke planning! Wij hebben in 2011 ook een cruise gemaakt naar de Bahama's. Als je wilt kan je ons blog van die vakantie eens lezen.
Wij hebben net ons reisschema voor juli 2015 geplaatst. We gaan voor de 3e keer naar Florida en 8 dagen cruisen in the Caribbean!