PDA

Bekijk Volledige Versie : incheck aanwezigheid bij online inchecken



Jill
08-09-14, 15:50
Hallo iedereen,

normaal gezien moet je 3u op voorhand aanwezig zijn bij internationale vluchten. Hoe zit het dan als je je thuis al online inchecked, waardoor je enkel nog maar je bagage moet afdroppen? Is 2u dan ook goed of blijft dit 3u ongeacht de online check in?

Onze vlucht gaat om 9.15u.

Groetjes Jill

Ebelix
08-09-14, 16:21
Tussen de 2 en 3 uur is ook goed.

Njit
08-09-14, 16:40
Als je er vertrouwen in hebt dat je geen file hebt, de trein gewoon op tijd is, het heel niet druk is bij de incheck-balie etc etc dan kun je het zelfs met minder nog wel redden. Die 3 uur is een richtlijn, geen verplichting.

Zelf nemen we het liefst een ruime marge al zijn we al online ingechecked. Relaxed de koffers afgeven, beetje rondslenteren op het vliegveld, wat drinken...

Anthon14
08-09-14, 21:03
Tja, wie verteld je hoe druk het is ....

Ik zou de gok niet nemen, wij zijn er altijd ruimschoots op tijd en hebben al eens meegemaakt dat we lange rijen hadden en dus zo goed als rechtstreeks door konden naar het vliegtuig.

Overigens hebben we dit vorig jaar ook gehad op Orlando, keurig op tijd zijn maar door een vreselijk lange wachttijd bij de security bijna te laat voor de vlucht. En dat is ons daar nog nooit gebeurt.

b767-300er
08-09-14, 21:21
Simpel. De richtlijn is van de airline. Hou je je er niet aan, prima, maar zijn eventuel gevolgen voor jezelf
wij hanteren altijd 3 uur. Ingecheckt of niet. Bij de drop offs kan het ook druk zijn..

hrjhaan
09-09-14, 12:40
Liever 4 uur te vroeg dan 1 minuut te laat....
Je vakantie begint al als je van huis gaat. Dus dat uurtje maak je het gewoon al gezellig op het vliegveld.
En de rijen bij de bagage kunnen ook al erg lang zijn.
Wij gaan altijd ruimschoots op tijd van huis.

b767-300er
09-09-14, 13:50
Wij vetrekken 4,5 uur voor vertrek van huis en de luchthaven is 3 kwartier rijden. Dan nog parkeren, naar de terminal meestal als ik binnen stap kan ik meteen inchecken. Koffers kwijt en dan is het vakantie!!