PDA

Bekijk Volledige Versie : wat mag ik meenemen van eten in handbagage



angela67
05-09-14, 13:23
Hallo allemaal,

Weten jullie wat je mee mag nemen voor tijdens de vlucht aan eten. Mijn zoon is een erg moeilijke eter en ik wil van thuis iets meenemen voor tijdens het vliegen, mag dat? We vliegen met United. Bedankt alvast

Ik bedoel met Delta

corrus
05-09-14, 13:33
Maatschappij maakt niets uit, het gaat erom wat je het land in brengt.
In feite mag je ALLES om te eten meenemen, zolang het maar op is voordat je landt in de USA. ;)

Ebelix
05-09-14, 13:54
Je mag alles meenemen van eten in het vliegtuig. Je mag alleen geen verse groenten, vers fruit en vlees invoeren in Amerika. Kaas mag alleen als deze vacuum verpakt is.

angela67
05-09-14, 14:18
Okee bedankt daar kan ik mee verder

Frans1949
05-09-14, 16:54
Angela. denk er alleen aan dat je geen vloeistoffen langs de security mee mag nemen.
En, zoals eerder gezegd, geen vers fruit de USA in.
Ik had dus de laatste keer (mei met Arke reizen) te veel vers fruit bij me.
En toen ik het vlak voor de landing in moest leveren vond ik dat een beetje zonde.
Ik stond dus op van mijn vliegtuigstoel draaide me om en vroeg met luide toon:"Wie wil er nog een appel of een sinaasappel? "
Ik had er van beide twee en er gingen wel tien handen omhoog. :-)
Blij dat ik nog een paar mensen blij kon maken.

angela67
05-09-14, 19:04
Haha inderdaad zonde om weg te gooien

miranda1971
06-09-14, 18:26
Gelden deze regels ook voor de terugweg? Eten en drinken vanuit amerika in je handbage?
Alvast bedankt.

Frans1949
06-09-14, 22:22
Het probleem blijft drinken. Je kan niet door de security met vloeistoffen die de 100 ml te boven gaan. Maar eten kan je best meenemen. Nooit een probleem mee gehad.

mirretje
08-09-14, 21:27
In miami hadden we nog even koffie en donuts gehaald bij dunkin donuts. Omdat die koffie zo heet was had ik hem nog niet op en die moest dus weggegooid worden. Ook alle flesjes water uit de handbagage (hadden we al op gerekend). De donuts, oreo koekjes, pringels en crackers in de handbagage mochten wel mee :-)