PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Meultje: Florida, April/Mei 2015



Meultje
13-08-14, 10:33
Beste Forumleden,
In april reis ik met mijn gezin voor de eerste keer af richting Florida,det ickets zijn geboekt net als ons verblijf in Orlando.
Na een dag lid te zijn ben ik al een stuk wijzer v.w.b. navigatie (ben nu Sygic aan het testen) maar ben er nog niet uit qua auto,ik reis met 3 grote koffers.
Daarnaast staan diverse routes en locaties nog open dus suggesties en tips zijn meer dan welkom!
Hierbij mijn voorlopige reisschema,schiet maar raak!

Dag 1: aankomst Miami
Dag 2: Miami (Ducktours?)
Dag 3: Miami/Homestead(Everglades Alligator Farm?)
Dag 4: Miami richting Naples via Tamiami trail (Sharkvalley?)
Dag 5: Naples
Dag 6: Sanibel Island
Dag 7: Clearwater
Dag 8: Clearwater
Dag 9 t/m 18 Orlando (pretparken,outlets etc)
Dag 19: Miami
Dag 20: vertrek Miami

Ik kijk uit naar jullie reacties

richard.bosch
25-09-14, 10:23
Hoi, jullie reisschema ziet er leuk uit! Wij zijn in 2011 en 2013 ook naar Florida geweest en we hebben een aantal dingen gedaan die jullie ook op de planning hebben staan. Als je het leuk vindt, kan je onze blogs eens doorlezen voor wat ideetjes. Wij hebben in 2013 via Hertz een Ford Edge gehuurd en daar pasten onze 3 grote koffers, 1 kleine koffer en alle handbagage in.
Wij hebben net ons reisschema voor juli 2015 geplaatst, we gaan dan voor de 3e keer naar Florida en 8 dagen cruisen in the Caribbean.
Veel succes en plezier met de voorbereidingen!

Dehillies
26-09-14, 10:13
Wij gaan ook volgend jaar april/mei voor de eerste keer naar Florida en ik heb er nu al zin in door alle leuke ervaringen op dit forum.
Vraagje aan Richard; welk hotel zaten jullie in Fort Lauderdale?

richard.bosch
26-09-14, 12:45
Hoi, wij zaten in Fort Lauderdale in Hotel Courtyard by Mariott Fort Lauderdale Beach. Mooie betaalbare kamer, leuk zwembad erbij, direct aan het strand en de boulevard. Om de hoek zit de Las Olas Boulevard. Op ons blog van 2013 staan wat foto's van het hotel. Veel plezier met alle voorbereidingen!

Dehillies
27-09-14, 18:18
Ik zag idd de foto's op jullie site, ziet er goed uit! Ga ik ook eens naar kijken.