PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] Lelli Kelly: 7 augustus - 26 augustus 2014



Lelli Kelly
05-08-14, 11:52
Over 2 dagen vertrekken we (eindelijk)! We = Leonie, Peter, dochter Resa (6 jaar) en zoon Viggo (2 jaar).
We gaan proberen onze reisblog bij te houden in Florida: www.wij4tjesopvakantie.blogspot.nl

Disneyfan1970
05-08-14, 13:19
Alvast veel plezier, leuk om mee te genieten met jullie reis.

Lelli Kelly
14-08-14, 12:25
Inmiddels bijna een week voorbij... :-(
Het blog is bijgehouden: www.wij4tjesopvakantie.blogspot.nl (http://www.wij4tjesopvakantie.blogspot.nl)
Veel leesplezier!

Esther2013
14-08-14, 18:54
Top vakantie, leuke dagen al gehad....

Big roc
16-08-14, 04:10
Leuk verslag en mooie foto's, je ziet de kids genieten. Nog een fijne vakantie.

Gr Mirjam

Lelli Kelly
18-08-14, 23:51
We zitten inmiddels een paar dagen op Sanibel Island en het is (ook hier weer volop) genieten!!!
www.wij4tjesopvakantie.blogspot.nl (http://www.wij4tjesopvakantie.blogspot.nl)

Lelli Kelly
23-08-14, 13:08
We hebben Sanibel Island verlaten en zitten inmiddels op Treasure Island:
www.wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
We genieten enorm en willen niet naar huis! (zeker niet naar dat Hollandse koude, natte weer!).

Esther2013
23-08-14, 22:30
Ik zou bijboeken.....:cool:

Lelli Kelly
24-08-14, 02:31
Ja zou wel willen Esther!! Hoewel....kwamen er net achter dat Peter's creditcard het niet meer doet (oeps....teveel geshopt? :p) Morgen even bellen met de Rabo wat er loos is....zijn nu niet te bereiken.
Gelukkig heb ik er ook nog eentje.
Jullie alweer stiekem plannen aan het maken?

Esther2013
24-08-14, 08:47
Heb je een Rabo app? Kun je ook op zien of je aan je limiet zit. Hadden wij ook vorig jaar :(
Wel plannen aan het maken, maar niet voor Florida. Een jaartje overslaan en dan willen we weer gaan.
Vakanties plannen blijven nou eenmaal democratische beslissingen en ik ben even in de minderheid :(

Lelli Kelly
24-08-14, 13:17
Heel stom, we zijn de random reader vergeten mee te nemen dus kunnen niet inloggen en de app is ingesteld op mijn creditcard dus daar hebben we niet zoveel aan. We hadden onze limiet tijdelijk verhoogd voor de vakantieperiode en dat bedrag hebben we toch echt nog niet uitgegeven ;-)
Straks even bellen.
Ja dat is het voordeel van kleine kinderen: die hebben nog niks te willen en wij beslissen ;-). Bij grotere kinderen is dat natuurlijk anders. Ik ben benieuwd wat jullie plannen zijn!

Lelli Kelly
26-08-14, 13:45
Het zit er bijna op :(. Vanmiddag vliegen we vanaf Tampa via Atlanta terug naar Amsterdam.
We hebben een topvakantie gehad!
Bedankt voor het meelezen op ons blog en bedankt voor alle tips hier op het forum!!

Lelli Kelly
19-09-14, 22:02
Volgend jaar geen Florida of VS voor ons. Wel weer "ver", we hebben vliegtickets in optie.
Maar ik blijf lekker meelezen op dit leuke forum!

nicolea
20-09-14, 08:44
Je maakt me wel nieuwsgierig Leonie.....wij twijfelen ook ;-)!

Lelli Kelly
21-10-14, 20:23
We hebben een fotoboek gemaakt van onze reis naar Florida. Op onze weblog staat de online versie van het fotoboek: www.wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
Ik heb gemerkt dat het fotoboek helaas niet zichtbaar is op een I Pad.

Pris32
21-10-14, 21:02
Ik vond het erg leuk om jullie blog te lezen. Het fotoboek is ook erg gaaf gedaan.

Mijn jongste zoon van bijna 2 jaar oud is helemaal gek van Elmo, zo te zien komt dat helemaal goed.
Is het de moeite waard om eens met de kinderen in het Rainforest cafe te eten?

Vraagje over jullie vlucht met Delta Airlines, hadden jullie ook een eigen tv schermpje? op de foto is het namelijk net of die er niet zitten.
Wij vliegen ook met Delta Airlines, ben dus wel benieuwd.

Lelli Kelly
21-10-14, 21:10
Pris: leuk dat je ons blog gelezen hebt!
Als je zoontje gek op Elmo is moet je echt de "lunch with Elmo&Friends" boeken in Bush Gardens. Is zo leuk!

We vlogen heen met Delta via Detroit en hadden tot Detroit eigen schermpjes. Van Detroit naar Orlando niet.
Terug vlogen we vanaf Tampa naar Atlanta met Delta, geen eigen schermpjes. En vanaf Atlanta naar Amsterdam met KLM, wel eigen schermpjes.

Het Rainforest Café vonden wij erg leuk met de kids, hoewel ons zoontje (2 jaar) het in het begin wel wat eng vond.

Veel plezier met de voorbereidingen!

Pris32
21-10-14, 21:17
Bedankt voor je snelle reactie.
Lunch met Elmo zet ik meteen op mijn lijstje. Dat vind ik wel erg leuk. En het Rainforest Cafe is voor de oudste 2 wel leuk (5 en 9 jaar oud)

Wij vliegen ook via Detroit, ben erg benieuwd.
Ik maak mij nu al druk over de overstap die we moeten maken. Ben bang dat als de vlucht van Amsterdam naar Detroit vertraagd, we dan het vliegtuig in Detroit missen.

Wij maken straks in mei 2015 onze eerste verre reis, vind het dus wel heel erg spannend.

Lelli Kelly
21-10-14, 21:35
Pris: hoeveel overstaptijd heb je? Wij hadden 2,5 uur en dat was goed te doen. We sloten als laatste aan in de rij voor immigrations (kids moesten nodig plassen dus eerst een WC gezocht). Uiteindelijk hadden we nog best wat tijd over na het "immigrations en koffer gebeuren". Heb zelfs nog een bakkie koffie kunnen halen.
Gaat vast goed komen!

Lelli Kelly
22-10-14, 07:39
Nicolea: ik zie je vraag nu pas. We gaan in de zomervakantie naar Costa Rica. En zijn jullie er al uit?

Pris32
22-10-14, 10:29
Wij hebben maar een overstap van 1,5 uur. Maar neem aan dat er tig mensen ons voor zijn gegaan.

Gaaf naar Costa Rica, hoor ik ook hele goede verhalen over.

Lelli Kelly
22-10-14, 11:02
Hmmmm....1,5 uur is wel kort....ik zou daar zelf persoonlijk niet voor kiezen met kleine kids. Wij hadden wel wat tijd over maar zeker geen uur. De immigrationsprocedure duurt wel even en dan je koffers van de band, op de band en weer door de securitycontrole (schoenen weer uit en aan , handbagage checken etc).
De kans dat je de overstap niet haalt is dan best groot en dan te lopen stressen met de kids onder je arm :-(
Kun je het niet meer omboeken naar meer overstaptijd? Misschien toch een telefoontje aan wagen?