PDA

Bekijk Volledige Versie : WiFi Seaworld/Aquatica/Bush Gardens



Lelli Kelly
04-08-14, 15:57
Weet iemand of er free WiFi is in de Seaworld parken? Kan er niks over vinden op de website van Seaworld.

Esther2013
04-08-14, 16:12
Kan het me niet herinneren dat we vorig jaar hier WiFi hadden, ook niet in de restaurants ��

Ritchie
04-08-14, 21:32
In Busch Gardens en Seaworld , was er op sommige plekken WiFi (tenminste afgelopen maart/april)
Ik weet niet of dit officieel gemeld is door de parken.

PENPE
04-08-14, 22:08
Weet iemand of er free WiFi is in de Seaworld parken? Kan er niks over vinden op de website van Seaworld. Ik zie er ook niets over op de website, maar in April kon ik in Shamu Stadium gebruik maken van free-wifi, volgens mij was dat op dat moment de enige lokatie in het park waar wifi aanwezig was.

bluedolph1n
04-08-14, 23:48
Busch Gardens lukte me het van de week niet, vandaar dat ik het vandaag in Seaworld niet geprobeerd heb. We gaan van de week nog een keer terug, ik zal het uitproberen.

Ritchie
04-08-14, 23:59
In Busch Gardens, in het restaurant "Crown Colony" tegenover "Cheetah Hunt" hadden wij buiten op het terras WiFi, wat overigens ook nog erg snel was.

bluedolph1n
07-08-14, 14:53
In Seaworld in ieder geval in het Shamu Stadium.

zeekoe
07-08-14, 15:30
Als ik me niet vergis is er in BusGardens WIFI (met oplaadmogelijkheden) op het plein voor de rollercoaster "Cheetah".
Ik weet alleen niet welke merken tablets of laptops je daar kunt opladen...
En ik dacht dat er in Seawolrd ook veschillende WIFI punten waren.....
Verder natuurlijk bij alle Starbucks, McDonalds etc....
Greetz,
RuudB

Njit
07-08-14, 15:43
Over die oplaadpunten kun je hier lezen: http://www.buschgardenstampablog.com/new-cell-phone-charging-stations-busch-gardens-and-adventure-island
Je kan gebruik maken van oude en nieuwe Apple aansluiting en micro usb.

Revos
07-08-14, 15:55
Wij zijn net terug en hebben zowel in Buschgardens als Seaworld Wifi gehad. Niet in gehele park maar op sommige plekken zoals eerder al aangegeven bij Shamustadion en bij restaurants. Deze hotspots dekken echter niet gehele park dus je zult in de buurt moeten gaan zitten.