PDA

Bekijk Volledige Versie : Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)



Pagina's : [1] 2

Marretje
01-08-14, 13:57
Moderator Michael66: In dit onderwerp kun je allerlei vragen, antwoorden en suggesties plaatsen voor vliegtickets voor het hoogseizoen van 2015 (vertrek- en/of terugkeerdatum in juli / augustus). En dus niet voor de andere maanden, want daar is een ander onderwerp voor beschikbaar: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug) (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?16724-Vliegtickets-2015-(excl-juli-aug))

Boekingen graag als volgt posten:

Geboekt bij: -
d.d: -
Periode: -
Route: -
Maatschappij: -
Aantal Personen: -
Totaalprijs: -

--------------

Ook ik ben alweer aan het kijken voor vliegtickets naar Orlando. In het hoogseizoen dus en dat is toch wel veel duurder. Maar het kan niet anders. We gaan met 7 personen. 4 Volwassenen en 3 kinderen. Arke heeft een totaal prijs van € 6800,= Terwijl Cheaptickets ze heeft voor € 4500,=. Dit is met een overstap in Londen-Gatwick. Maar ik blijf zoeken. Misschien kan het nog voor minder????:)

Ebelix
01-08-14, 15:06
Zijn er dan nu al tickets te krijgen voor volgend jaar zomer? De ticketprijzen worden toch pas 330 dagen van te voren bekend? Verder vind ik persoonlijk een prijs van eur. 4500 voor 7 personen in het hoogseizoen een prijs die het overwegen waard is.

P9ol
01-08-14, 15:10
Wij hadden dit jaar voor €1928,33 incl stoelkeuze etc. Een aanbieding bij Aer Lingus.
Dit is voor twee volwassenen en 1 kind.
Vertrek: 08 juli vanaf A'dam via Dublin naar Orlando.
Terug: 29 juli vanaf Orlando via Dublin naar Orlando
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat de prijzen voor volgend jaar ook zo zijn.
Ik heb allemaal nieuwsbrieven aangemeldt en 2 keer per dag diversen ticketsites gecheckt.
Met deze aanbieding was het ook in de ochtend nog volle prijs en in de avond gooedkoop en de volgende ochtend weer oude prijs.

Marretje
01-08-14, 19:10
Ja ze zijn al verkrijgbaar. Bij Arke en ook bij Cheaptickets. Maar ik wacht zelf tot december omdat dan vaak de tickets goedkoper worden aangeboden.Ja de prijs van € 4500 vind ik ook heel schappelijk. Dus ik hou het in de gate!!

Brandsmaatje2
01-08-14, 19:21
Ik kan bij cheaptickets alleen in juni boeken?

Marretje
02-08-14, 10:35
Van de week kon het verder, maar nu ineens tot juni. Ik wacht het maar af.

verbeek
02-08-14, 10:42
Vliegtickets kunnen normaal pas 300 dagen voor vertrek geboekt worden.
Het zal dus nog enkele maanden afwachten zijn.

corrus
02-08-14, 11:40
Bij sommige maatschappijen wél!

Marretje
02-08-14, 13:27
Hoi Corrus,

Welke nog meer dan? Ik kan nu alleen maar Arke vinden.

Iris1990
03-08-14, 12:18
Ik hou ook mijn hart vast wat de ticketprijs volgend jaar gaat doen. Zit een beetje te hopen dat de klm met een goede werelddeal prijs komt. Wij willen van 11juli tm 3 augustus weer richting Florida. We hebben gezegd tegen elkaar, als we tickets zien onder de 750€ pp met mooie vliegtijden boeken we direct.. fingers crossed!

P9ol
03-08-14, 21:28
De aanbieding die wij van Aer Lingus hadden was op 8 januari.

groennom
03-08-14, 22:10
Ik hou ook mijn hart vast wat de ticketprijs volgend jaar gaat doen. Zit een beetje te hopen dat de klm met een goede werelddeal prijs komt. Wij willen van 11juli tm 3 augustus weer richting Florida. We hebben gezegd tegen elkaar, als we tickets zien onder de 750€ pp met mooie vliegtijden boeken we direct.. fingers crossed!

Dat is denk ik ook het beste, voor jezelf een prijs vaststellen waarvoor je het wil doen en er dan voor gaan. Er zijn misschien altijd mensen die een lagere prijs betalen, maar als je zelf tevreden bent.... En dan genieten, zowel van de voorpret als van de vakantie ;)!

Iris02
05-08-14, 08:56
Ik kijk ook geregeld, maar heb nog nergens tickets kunnen vinden voor het hoogseizoen 2015. Wij twijfelen ook nog heel erg tussen Florida (in combinatie met New York) of California (wat een luxe probleem ;D )

Iris1990
05-08-14, 15:09
Dat is denk ik ook het beste, voor jezelf een prijs vaststellen waarvoor je het wil doen en er dan voor gaan. Er zijn misschien altijd mensen die een lagere prijs betalen, maar als je zelf tevreden bent.... En dan genieten, zowel van de voorpret als van de vakantie ;)!

Dat idee had ik ook, je maakt jezelf dan toch gek als je elke keer weer gaat kijken of het niet duurder is of wel duurder is. Daarom hebben we afgesproken onder de €750 boeken we direct. (als er meerdere zijn dan natuurlijk even vergelijken wel of geen overstap en qua vliegtijden. En anders kijken we naar de beste vliegtijden. Voorkeur is smiddags arriveren. Vorig jaar vlogen we voor 570€ kan je niets van zeggen natuurlijk, maar kwamen vrij laat aan op Orlando en betalen liever nu wat meer dat we in het licht naar de villa kunnen rijden..:cool:

Lelli Kelly
05-08-14, 15:19
Ik hou ook mijn hart vast wat de ticketprijs volgend jaar gaat doen. Zit een beetje te hopen dat de klm met een goede werelddeal prijs komt. Wij willen van 11juli tm 3 augustus weer richting Florida. We hebben gezegd tegen elkaar, als we tickets zien onder de 750€ pp met mooie vliegtijden boeken we direct.. fingers crossed!

Helaas is de vakantieperiode eigenlijk altijd uitgesloten van de werelddealdagen :-(
Wij hebben de tickets (Delta/KLM) vorig jaar september geboekt voor deze zomervakantie voor ongeveer € 900,- p.p. De prijzen daarna nog regelmatig gecheckt maar zijn alleen maar duurder geworden. Wij vliegen vanaf Amsterdam dat maakt wel uit in de ticketprijs (Brussel of Dusseldorf zijn vaak goedkoper).

mercike
05-08-14, 22:14
Wij gaan volgend jaar ook weer naar Orlando. Willen het een beetje combineren met Miami/ Key West nu de kinderen wat groter zijn.... We kijken alvast mee uit naar cheap tickets...;-)

petrajessy
05-08-14, 23:28
Wij hebben 2014 last minute geboekt in juni met vertrek hoogzomer Brussel-New York (via Londen)op 14 juli en terug 28 juli ook overstap in Londen. Tickets kwamen op 500 euro pp
Om in Florida te komen hebben we twee losse binnenlandse vluchten genomen.
Het is wel een gepuzzel altijd maar dit was echt een spotprijsje. Totaal waren we kwijt 2800 euro voor 4 personen. Hoogzomer!!!!
Eigenlijk hadden we onze Florida plannen laten varen dit jaar maar toen ik voor iemand anders op zoek ging naar goedkope tickets kwam ik deze superaanbieding van British airways tegen. Ik heb geen idee of het een fout was op de website maar ik heb heel snel geboekt.
De volgende dag zijn we gaan kijken of we wellicht in New York in de buurt gingen rondtoeren of toch richting Florida.
Extra voordeel was wel dat we ook nog twee dagen New York hebben gedaan.
Let op : als je dit soort combi's boekt zorg dan dat de losse binnenlandse vlucht niet te snel aansluiten op je vlucht naar New York. Als je dan de vlucht mist krijg je uiteraard niks vergoed. Wij hebben er voor gekozen om een dag later door te vliegen zodat je ook nog wat van New York kunt zien. Die hotelkosten heb je natuurlijk wel. Maar ook dat kun je ook naar eigen budget invullen. We vlogen van New York naar Orlando, en terug vanaf Fort Lauderdale want aan het eind hebben we de Key's nog gedaan. Echt een aanrader zo'n reis. Je ziet zoveel verschillende dingen! Ik vind het zelf wel een gepuzzel altijd maar het is mijn hobby. Let ook op dat je bijv. niet aankomt op Heathrow en verder vliegt vanaf Gatwick. Ik gebruik verschillende sites : kayak, skyscanner (niet altijd betrouwbaar qua prijs, de vluchten worden vaak duurder na berekening) en vliegwinkel of expedia.
Al drie jaar boek ik last minute en prima prijzen.
Ik heb mijn verhaal expres in dit topic gezet. Wellicht hebben andere hier iets aan bij het zoeken naar low budget manieren.

ietie
06-08-14, 15:34
Ik neem aan dat jullie dan wel heel flexibel zijn in jullie reis datums anders vind ik het wel een hele grote gok .

petrajessy
06-08-14, 21:12
Klopt, ik werk in het onderwijs en heb de basisschoolvakantie. Helaas dus altijd een dure periode. Het is ook maar net wat je wilt. Het maakt ons niet uit of we via Amsterdam of Brussel vliegen. We zijn in al die jaren al op Tampa, Miami, Fort Lauderdale en Orlando geland. Ik heb ook al eens een superdeal gemist. Las Vegas hoog zomer voor 600. Niet meteen geboekt en weg was 'ie. Spijt!

jet
07-08-14, 14:04
Wij zijn net een weekje terug. Super vakantie gehad: 1 weekje Keys en 16 dagen Bradenton. Wij willen weer hetzelfde doen volgend jaar. Onderdak heb ik al, nu alleen nog betaalbare tickets. Dit jaar hebben we rechtstreeks gevlogen van Dusseldorf naar Miami met Air Berlin. Is ERG goed bevallen. Het liefst doen we dit weer.

Revos
07-08-14, 15:58
Ook wij zijn net paar uur terug en ook wij zijn vanaf Dusseldorf gevlogen met AirBerlin. Wat een goede maatschappij, keurig op tijd, aardige crew en prima geprijsd. In totaal waren we 2.750 euro kwijt voor 4 personen (2kids met korting). Geboekt in februari.

jet
07-08-14, 17:19
Wij hadden in November geboekt: 2768 euro bij Budgetair voor 3 volwassenen, 1 kind. Niet slecht, vind ik. Hoop weer op zulke prijzen.

Iris1990
08-08-14, 16:35
Helaas is de vakantieperiode eigenlijk altijd uitgesloten van de werelddealdagen :-(
Wij hebben de tickets (Delta/KLM) vorig jaar september geboekt voor deze zomervakantie voor ongeveer € 900,- p.p. De prijzen daarna nog regelmatig gecheckt maar zijn alleen maar duurder geworden. Wij vliegen vanaf Amsterdam dat maakt wel uit in de ticketprijs (Brussel of Dusseldorf zijn vaak goedkoper).

He bah! Dat wist ik niet dat de dealweken niet voor de vakantieperiode telde.. Nou ik ga gewoon goed zoeken. Düsseldorf vinden ze vanaf hier te ver rijden en teveel bijkomende kosten zoals parkeren.
Hebben we niet als we vanaf Amsterdam vliegen dan worden we gewoon gebracht, en Brussel zou ook nog goed kunnen. Ik vind alles al best als ik de plas maar over kom:D
Het voordeel moet heel veel zijn denk ik als ze naar Dusseldorf willen rijden om vanaf daar te vliegen...

Mads2010
17-08-14, 11:16
Air Berlin (Dusseldorf - Miami v.v.) is inmiddels boekbaar t/m 13 augustus. De prijzen vallen niet mee...Vertrek op 25-07, terug op 12-08 nu voor € 893 volw en € 768 voor onze zoon van vijf.
We willen zelf terugkomen op 19-08, deze datum is echter nog niet te selecteren.

gudu
17-08-14, 16:09
ik weet niet meer precies waar maar ik ben tickets tegen gekomen via madrid met iberia vertrek 4 juli en terug 2 aug voor 665 pp . voor mij nog wat te vroeg terug dus heb het weggeklikt maar vond het een nette prijs

Mads2010
17-08-14, 17:18
Ik hoor altijd niet zo'n goed recensies over Iberia. Weinig beenruimte en slechte verbindingen met veel vertraging.

ietie
17-08-14, 17:49
Heb het ook gezien maar de heen weg is met een tussen stop dat vind ik wat minder ( 11 of 12 juli.
Dit naar aanleiding van het bericht over air berlin.

Iris1990
17-08-14, 23:36
Iberia hoor ik ook telkens mindere verhalen over, dus gaat mijn voorkeur ook echt niet naar uit.. Zag idd bij Airberlin al wel de prijzen staan, beetje rond de €850,00. Dus nog even wachten wat de rest gaat doen.. Nog een week of twee geduld en dan zullen de meeste prijzen voor het hoogseizoen wel beschikbaar zijn!:D

Floridaeasy
18-08-14, 00:26
Wij zijn net terug, gevlogen met Air Berlin op Fort Myers. Hebben net voor volgend jaar onze tickets weer kunnen boeken. We vertrekken op 18 Juli en op 11 Augustus terug, voor vinden wij, een mooie prijs van €790. Rechtstreekse vlucht. Wij verblijven in Cape Coral, dus vliegen naar Fort Myers is voor ons een soort thuiswedstrijd.
Have a nice one :)

Anthonie
18-08-14, 23:13
Vandaag geboekt bij BA.com met Iberia vanaf Dusseldorf naar Miami op 10-07 t/m 07-08-2015.
Prijs 3353,- incl autohuur type SUV, wij zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen (15 en 11)
Hebben er weer zin in.

gr
Anthonie

Iris1990
19-08-14, 12:52
Nette prijs Anthonie! Ga ook eens kijken, Al ben ik geen fan van Iberia.....

b767-300er
19-08-14, 20:55
via madrid? No way.

Mads2010
19-08-14, 22:53
BA.com vanaf 355 dagen. Verder kun je via skyscanner.nl een zoekopdracht uitvoeren bij een aantal aanbieders op internet.

Floridaeasy
19-08-14, 23:48
Wij hebben een definitieve boeking, vliegen met Air Berlin op Fort Meyers. Het is geen zoekopdracht.

Anthonie
20-08-14, 09:01
via madrid? No way.


Verklaar je nader, met dit antwoord kan ik niets.

Alvast bedankt.
Anthonie

b767-300er
20-08-14, 11:17
Hallo Anthonie,
Madrid Barajas vind ik 1 van de meest vreselijkste luchthavens om over te stappen.

Anthonie
20-08-14, 19:43
Wat is er zo verschrikkelijk aan, ik ben er nog nooit geweest hoor dus graag je reactie.

Gr
Anthonie

b767-300er
20-08-14, 20:20
Ik vond het een vreselijke onoverzichtelijke luchthaven. Soort doolhof waar geen einde aan komt
Ik vind Frankfurt, Heatrow en Amsterdam een stuk fijner. Charles de Gaulle is helemaal dramatisch.

Alles is uiteraard persoonlijk.

Ebelix
22-08-14, 17:19
Madrid Barajas heeft tegenwoordig een nieuwe terminal voor Iberia en consorten. Het is een lang uit gestrekt gebouw met ook nog 2 satelliten waar je met een treintje naar toe moet gaan. Evenals de oude terminals is het allemaal nauw, smal en donker.

Frankfurt is ook een crime. Smal en je hebt het idee dat je daar rondjes loopt. Parijs is nu opgeknapt en is nu beter te doen. Het haalt het absoluut nog niet bij Schiphol of Kopenhagen.

Mads2010
22-08-14, 20:10
Wow!! Prijzen rijzen de pan uit. We zoeken tickets voor 2volw. en 1 kind vanaf Düsseldorf of Amsterdam met een retour naar Miami, vertrek op 25 juli en terug op 18 augustus. De prijzen gaan nu naar € 917 p.p. Iemand nog tips of onontdekte prijsknallers?

P9ol
23-08-14, 00:49
Rustig afwachten tot de prijs komt die je wil betalen.
Inschrijven op nieuwsbrieven van ticketsites.
Reiswebsites struinen voor tips zoals oa dit forum.
Wij hebben vorig jaar de tickets in Januari gekocht toen kwam ik een mooie actie tegen.

Iris02
23-08-14, 10:23
Ik denk dat je ook nog te vroeg aan het kijken bent, voor die periode (eind juli/half augustus) zijn nog weinig vluchten beschikbaar. Even geduld nog...... (moeilijk hoor, wij kijken voor dezelfde periode en ik zou ook het liefst al willen boeken!)

Mads2010
23-08-14, 11:21
Aha, gelukkig zijn er nog meer lotgenoten die worstelen met dit luxeprobleem...;)
Wij hebben ook via reisorganisaties een aantal offertes en aanvragen lopen, met name omdat we auto en camper voor deze periode via NL reisorganisatie willen boeken. Die boekingen gaan binnen nu en vier weken definitief worden. En dan zou het mooi zijn (en geruststellend voor mijn gezin) dat ook de tickets geregeld zijn.
Maar begrijp uit de reacties dat geduld ook in dit geval een schone (en besparende) zaak is. Dank en succes voor eenieder!

ietie
23-08-14, 12:52
Ook wij zitten in de start blokken , kijk gemiddeld 3 keer per dag vertrek rond 20 juli, er zijn al wel ticket prijzen bekend voor deze periode maar die passen niet in mijn budget wachten en duimen dus maar !

Ilse_
23-08-14, 16:05
Ook hier wordt alweer gekeken maar aangezien we pas op 1 aug weg willen moeten we echt nog even geduld hebben denk ik. Scholen hebben hier als laatste vakantie komend jaar en we willen aan het einde hiervan ook pas gaan. Terugreis ergens 25/26 aug. Wel zu druk met route en dus huizen/hotels of wat het ook gaat worden.

Iris1990
23-08-14, 21:11
Ik heb al wel prijzen gezien bij Airberlin die nog te overzien zijn, zo rond de 800-850 met mooie vliegtijden. Hou die dus ook goed in de gaten. Maar inderdaad er zijn nog maar weinig maatschappijen die de prijzen hebben vrijgegeven. Ik denk op dit moment alleen nog maar Airberlin, Iberia, Tap, AA/us airways, air canada en lufthansa. Maar bij de laatste zitten de prijzen allemaal boven de 1200. Ik denk dat dat later nog wel aangepast gaat worden... Hoe dan ook wij gaan, villa is al geboekt en betaald. Maar hopen dat de vluchtprijzen nog een beetje gaan zakken.. Fingers crossed!

Yvon22
27-08-14, 10:54
Hoi,

Wat is nu de meest gangbare prijs voor een vliegticket. Wij zijn met 5 personen. 2 volwassenen en 3 kinderen waarvan 1 net in de periode dat wij willen gaan 12 is geworden dus eigenlijk 3 volwassenen en 2 kinderen. Ik zie dat er vanaf Düsseldorf naar Miami een ticketprijs is van 650,-. Reis is van 6 juli tot 3 augustus. Het is onze eerste keer richting Florida...en ik vraag me af of ik gewoon moet wachten tot er vluchten zijn die vertrekken via Schiphol met deze prijzen. Maar dan is de vraag komen die wel??? :)

b767-300er
27-08-14, 12:32
650 is een redelijke prijs hjoor.

ietie
27-08-14, 13:26
Voor 650 zou ik gelijk boeken mooie prijs.

S@skia
27-08-14, 17:04
Ik vind dit een hele mooie prijs hoor.....we zijn net terug van Florida via dezelfde route en hebben €738 betaald.

Jolanda1971
27-08-14, 17:13
€ 650 is zeker een mooie prijs voor de zomermaand. Wij hebben voor afgelopen zomer iets van € 678 pp betaald en dit was zelfs nog met een overstap. Heb daarna de prijzen wel een beetje in de gaten gehouden, maar volgens mij zijn er geen tickets voor veel lagere prijzen te koop geweest.

En Dusseldorf is ons prima bevallen qua vertrek (ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar jullie wonen).
Waar heb je die tickets gezien? (ben ook al weer voorzichtig aan het kijken voor volgend jaar, hahaha)

Yvon22
27-08-14, 17:27
Bij skyscanner gezien.. de ene keer is het s' morgens 650..en dan later loopt hij iets op naar 657...maar uiteindelijk komt hij er toch weer op terug.
Wij hadden 1000,- per ticket begroot.. dus dat scheelt toch 2000,- om te besteden in Florida zelf.. :)
Volgens mij is de reis zelf wel te doen. 1 overstap of in Madrid of in Chigago. Totaal heenreis zo'n 13 uur.

Anthon14
27-08-14, 18:27
Voor die periode denk ik niet dat er vanaf Schiphol zulke prijzen zullen komen, ik zou voor deze prijs inderdaad boeken in het hoogseizoen.

gudu
27-08-14, 18:40
dat blijft koffiedik kijken . ik heb vorig zomer 515 euro betaald vanaf amsterdam en velen met mij . neemt niet weg dat het een prima prijs is . ik zie alleen op tegen de autorit bij terugkomst naar nederland . ik weet hoe moe ik dan ben

Bullyleo
28-08-14, 11:16
Wow!! Prijzen rijzen de pan uit. We zoeken tickets voor 2volw. en 1 kind vanaf Düsseldorf of Amsterdam met een retour naar Miami, vertrek op 25 juli en terug op 18 augustus. De prijzen gaan nu naar € 917 p.p. Iemand nog tips of onontdekte prijsknallers?
Moet het persé Miami zijn? Met Air Berlin vlieg je in die periode vanaf Dusseldorf naar Ft. Myers rechtstreeks voor 753 euro.

ietie
28-08-14, 14:12
Waar heb je deze prijs gevonden ik kom hoger uit via skyscanner.

b767-300er
28-08-14, 14:46
Gewoon op www.airberlin.com (http://www.airberlin.com)?

b767-300er
28-08-14, 14:48
En bij vertrek op 28-07 (3 dagen later) E697,--

ietie
28-08-14, 22:27
Tot max 3 personen 697 vanaf 4 personen 730

Mads2010
30-08-14, 10:16
Dusseldorf - Fort Meyers scheelt voor ons ruim € 300 met zijn drieën. Is overwegen waard, maar betekent wel dat onze hele planning op de kop moet inclusief huren van auto, camper en hotels. Leuk luxeprobleem hoor...Zoeken naar de beste tickets!
Gokken toch op reguliere vlucht Dusseldorf - Miami v.v. Richtprijs waar het voor doen: € 2000-2200 (vertrek 25 juli, terug 18 augustus).

Mads2010
30-08-14, 17:04
Die indruk heb ik zelf ook al. Het is een streven...uiteindelijk gaan we op bepaald moment gewoon boeken. Lees wel op de diverse fora dat nu boeken wellicht nog wat vroeg is. Prijzen van United en Delta zijn bijvoorbeeld nog niet beschikbaar opmaken eigen sites.
Bedankt voor alle tips tot zoverre!

Anne66
30-08-14, 20:53
Dank jullie wel voor de tip. Wij vonden het een mooie prijs in het hoogseizoen voor een rechtstreekse vlucht en hebben vandaag bij AirBerlin voor vier personen geboekt voor €697,- Op 30 juli van Dusseldorf naar Fort Myers en op 25 augustus terug van Fort Myers naar Dusseldorf. Nu kan het plannen weer beginnen. Lekker lang voorpret!

Iris1990
30-08-14, 22:28
Voor die prijs zou ik ook gelijk boeken! Nette prijs! Ik kom voor onze data uit op 846 pp van Dusseldorf naar Fort Meyers. Helaas ik had in mijn hoofd van is het onder de 750 boek ik direct anders ga ik puzzelen:o

Mads2010
02-09-14, 21:19
Misschien een domme vraag...We hebben inmiddels een aantal offertes voor onze voorgenomen reis, inclusief tickets. Nu liggen de ticketkosgen gemiddeld €250 hoger dan de prijzen die ik zelf via internet zie op dit moment. Heeft iemand daar een verklaring voor. Bij onze vorige reis was dit ook het geval en toen kregen wij te horen dat dit te maken heeft met boekingsklasses voor particulieren en tussenpartijen...

Ik ben daar erg benieuwd naar...

b767-300er
03-09-14, 09:14
De vraag is mij niet geheel duidelijk. Als ik het goed begrijp heb je via diverse wegen offertes op laten maken voor een bepaalde reis maar als je de elementen zelf los boekt is het goedkoper?

De tussenpersoon dient ook betaald te worden.
En als je dure offertes hebt en je ziet een en ander goedkoper, dan boek je toch gewoon de goedkopere tickets?
Mijn mening is: als je de zoekmachines van de luchtvaartmaatschappijen zelf goed gebruikt heb je geen tussenpartij nodig. Ticketsites zijn vaak niets anders dan zoekmachines, kopen veelal pas in als de klant reeds gekocht heeft bij ze.
Vaak vind je de zelfde prijs ook op de website van de airline of zelfs nog goedkoper, je moet daar alleen vaak even goed kijken waar je de vinkjes etc zet.
Maar goed. Dat is mijn ervaring.

Mads2010
03-09-14, 13:01
Idd offertes bij reisorganisaties aangevraagd waarbij we dan alles verzorgd hebben. Natuurlijk tellen hun kosten, maar alleen op ticketprijs als ongeveer €100 per ticket vindt ik nogal veel.
We zullen dus idd veel zaken apart boeken als losse elementen.
Tickets via internet middels zoekmachine of corporate websites maakt niet veel uit, dat klopt!

thefreeze
03-09-14, 21:25
Nu op cheaptickets (en andere ticketsites). Rotterdam - Atlanta voor EUR660. 9 juli heen, 31 juli terug.
Wel lang wachten op Heathrow (3 uur heenweg, 5 uur terugweg) maar wél het voordeel van Rotterdam (indien je daar in de buurt woont) en de terugvlucht vertrekt 's avonds om 18;15 dus je kan rustig van Florida naar Atlanta rijden. Heb ik eerder gedaan en is echt een eitje.

Myrthle
04-09-14, 19:29
Yes geboekt !!!! Ik heb vandaag via skyscanner retourtickets geboekt Dusseldorf-Miami van 9 juli t/m 31 juli voor € 660 per ticket ! We vliegen met American Airlines en British Airways. Dat is gelukkig achter de rug, nu een leuk reisplan opstellen en leuke accommodaties boeken :).

Anthon14
04-09-14, 20:06
@mads2010 wij hebben zelf juist de ervaring dat we de tickets goedkoper boeken bij usafunvacations dan dat wij de tickets op internet tegen komen, vandaar dat wij geregeld bij hun boeken. Overigens vergelijken we de prijzen elke keer op verschillende sites maar blijken ze toch meestal goedkoper.

En heb ook wel gelezen dat andere bij de andere reisbureaus ook goedkope tickets vinden.

ietie
09-09-14, 11:09
Gisteren geboekt bij air berlin.
dusseldorf-fort myers 30 juli-20 augustus rechtstreeks 722,- p.p.

Mads2010
09-09-14, 22:33
wow! We hebben oorspronkelijk gekeken naar retour Düsseldorf - Miami maar overwegen nu om terug te vliegen via Fort Myers. Scheelt voor ons ruim €240 voor drie personen...dank voor deze mooie tip!

Iris02
10-09-14, 07:35
722 euro pp ? Wauw, ik kijk voor dezelfde periode maar dan voor Miami of Orlando. Fort Myers is ook prima; ik ga gelijk kijken !

ietie
10-09-14, 13:22
succes wij vonden het ook een mooie prijs .

Moolenschotjes
12-09-14, 16:18
Ook de Moolenschotjes hebben weer geboekt voor Juli/Augsutus 2015.
Bij AirBerlin hebben ze scherpe tarieven voor Düsseldorf - Fort Myers (retour) welke prima binnen het gestelde budget valt... en hierop zijn we wat verder gaan uitzoeken. Düsseldorf - Miami was een stuk duurder - dus die optie is afgevallen.


We gaan aankomende zomer met AirBerlin vanuit Dusseldorf eerst naar New York om daar de omgeving te ontdekken en daarna weer door naar Florida :D

Vanuit Fort Myers gaan we weer retour met AirBerlin naar Düsseldorf.

natalie
12-09-14, 16:57
En wat was je kwijt voor de tickets?

Moolenschotjes
12-09-14, 18:18
En wat was je kwijt voor de tickets?

Natalie, de totaal prijs voor 4 personen is €3044.

Er zullen de komende weken/maanden zeker nog wel een aantal aanbiedingen van andere aanbieders voorbij komen, maar vaak zijn deze vluchten inclusief een overstap met wachttijd op een connecting luchthaven - iets wat wij niet graag doen.

Wij vinden het erg prettig om na 8 of 9 uur op de eindbestemming aan te komen.
Air Berlin heeft een groot aantal rechtstreekse vluchten op Florida met aardig scherpe prijzen vergeleken met een ArkeFly of
andere maatschappijen. (met ArkeFly hebben we ook al eens gevlogen - maar zijn de laatste jaren een stuk duurder geworden).

Service van Air Berlin is erg goed en daarnaast vertrekken veel vluchten vanuit Düsseldorf vroeg (+/- 07.00 uur) waarbij je
dan ergens in de vroege namiddag aankomt in de USA. De meeste retour vluchten vanuit de USA vertrekken omstreeks 16.00 uur,
wat je nog bijna een volle dag op je vakantie geeft. Wij vinden dit na een aantal reizen naar de US te hebben gemaakt... erg prettig.

Kortom een aanrader en wellicht hebben ze voor andere Florida gangers ook interessante ticket prijzen.

natalie
12-09-14, 20:57
Dat is een hele mooie prijs!
Is dat incl vlucht van New York naar Fort Myers? Of doen jullie dat met de auto?

Moolenschotjes
13-09-14, 00:03
Dat is een hele mooie prijs!
Is dat incl vlucht van New York naar Fort Myers? Of doen jullie dat met de auto?

Dat is exclusief de route van New York naar Florida. We willen deze route graag met de auto rijden en onderweg een aantal mooie locatie's aan doen.

Hebben ook naar rechtstreekse vluchten gekeken en deze zijn gemiddeld tussen €119 en € 139 met Delta of United.

Dus dat is ook nog een optie indien de huurauto vanwege de drop-off kosten veel hoger uitvalt...

Iris02
13-09-14, 08:13
Een beetje de reis die wij willen doen, eerst een paar dagen New York en dan Florida :D

Bieg
13-09-14, 12:56
@Moolenschotjes;
En wanneer gaan jullie?

Moolenschotjes
13-09-14, 13:18
En wanneer gaan jullie?

Hoi Monique,

Wij vertrekken 20 Juli (dag voor Nicole's verjaardag) naar New York en waarschijnlijk vanaf 26 Juli weer richting Floirda waar we tot 18 Augustus blijven.
Weer een heerlijk lange vakantie :cool:

FrankS
13-09-14, 15:31
Zojuist geboekt, AirBerlin, Düsseldorf - Ft Myers, 2 volwassenen en 1 kind (9 jaar), heen 4 augustus 2015, terug 25 augustus 2015. Totaal: € 1925. We hadden de service card al geboekt (á €119), dus vrije stoelkeuze en 2x32 Kg bagage.

Iris02
13-09-14, 22:04
Ik heb ook geboekt :D Dusseldorf - Ft Myers; heen 21 juli en terug 4 augustus (rekening houdende met vakantieverschillen in scholen en universiteiten was dit de enige mogelijk); 5 personen voor 3800 euro. Wat een heerlijk vooruitzicht weer :D

edbet
14-09-14, 10:00
Zeker een heerlijk vooruitzicht! Wij zijn ook aan het kijken maar wij komen niet op die prijzen van jullie uit. Wij willen echt van AMS naar MCO. We blijven kijken natuurlijk. Want we gaan zeker :D

Iris02
14-09-14, 10:14
De vluchten vanaf Amsterdam zijn al duurder richting Florida, en volgens mij zijn momenteel alle vluchten richting MCO duurder. Dusseldorf/Brussel/Parijs-MCO komen allemaal hoger uit dan richting Miami of zoals wij doen Ft Myers. Ik vind 200-300 euro per ticket een enorme besparing ! Wij kiezen ervoor om 1-2 nachten aan de Golfkust te blijven, maar als het zou moeten dan is Ft Myers-Orlando prima aan te rijden.

edbet
14-09-14, 11:13
Ik vind het erg slim! Bij ons is het puur gemakzucht hoor.

b767-300er
14-09-14, 13:41
Inderdaad. Af Amsterdam is het vaak duurder en MCO spant altijd de kroon qua tarief. Met genoeg alternatieven eromheen zou ik het wel weten.
in het hoogseizoen voor lager dan 950 naar MCO ga je vrees ik niet vinden.

edbet
14-09-14, 14:14
Toch blijven we hopen. Hoop doet leven :p

b767-300er
14-09-14, 14:18
Met het risico dat het alleen nog maar duurder wordt en de goedkope tickets naar omliggende velden ook weg zijn.
Succes evengoed!

Ilse_
14-09-14, 14:35
Hier wordt ook nog flink gezocht. We willen 1 aug weg tm 25/26 aug. Willen eerst wat dagen naar Miami en dan door naar de Cape Coral ( dat is al geboekt )
Zijn nu aan t kijken of Fort Myers ook goed te rijden is naar Miami.... zoals we er nu tegenaan kijken moet dit kunnen. Iemand ervaring????

Iris02
14-09-14, 14:38
Van Fort Myers naar Miami is prima te doen :D. Je kan kiezen voor de route door de Everglades (dan ben je wat langer onderweg) of via de snelweg.

Mads2010
14-09-14, 20:18
Hier wordt ook nog flink gezocht. We willen 1 aug weg tm 25/26 aug. Willen eerst wat dagen naar Miami en dan door naar de Cape Coral ( dat is al geboekt )
Zijn nu aan t kijken of Fort Myers ook goed te rijden is naar Miami.... zoals we er nu tegenaan kijken moet dit kunnen. Iemand ervaring????
Wij hebben hetzelfde probleem. Wij gaan waarschijnlijk voor tussenoplossing kiezen. Aankomst vanuit DUS naar Miami. Vervolgens terug vanuit Fort Myers naar Düsseldorf, alles met Air Berlin. Weliswaar is het voordeel minder maar (in ons geval) toch nog ruim €200, twee volwassenen en kind van vijf. Vinden wij de moeite waard.

tussentijds gaan wij per camper van Miami naar Orlando, daar blijven we ruim een week. Op de laatste dag gaan we dan richting Fort Myers voor de laatste overnachting.

Moolenschotjes
14-09-14, 21:37
Hier wordt ook nog flink gezocht. We willen 1 aug weg tm 25/26 aug. Willen eerst wat dagen naar Miami en dan door naar de Cape Coral ( dat is al geboekt )
Zijn nu aan t kijken of Fort Myers ook goed te rijden is naar Miami.... zoals we er nu tegenaan kijken moet dit kunnen. Iemand ervaring????

Hoi Ilse,

Vorig jaar hebben we in Cape Coral gezeten en de rit vanuit Miami (via Tamiami Trail) was prima te doen.
Uiteraard is Fort Myers iets wat verder, maar moet geen probleem zijn.

Je kunt onderweg ook nog een airboat ride doen - er zijn voldoende mogelijkheden langs deze (helaas lange) weg.

LRJ
15-09-14, 20:33
Wij vonden dit weekend tickets met TAP via Brussel via Lissabon naar Miami, zondag 19 juli retour 3 wkn later voor 800 euro. Maar uiteindelijk geboekt via WTC met Air Berlin, heen 17e via NY naar Miami en terug directe vlucht naar Dusseldorf voor 860 euro. Via WTC was t iets goedkoper dan direct bij Air Berlin. (Voordeel ipv TAP voor ons:vakantiedag extra en directe terugvlucht)

Moolenschotjes
15-09-14, 21:31
Super aanbieding toch en fijn dat het gelukt is. - hebben jullie PM ontvangen.
Veel plezier met de verdere voorbereidingen.

edbet
16-09-14, 14:12
Inderdaad. Af Amsterdam is het vaak duurder en MCO spant altijd de kroon qua tarief. Met genoeg alternatieven eromheen zou ik het wel weten.
in het hoogseizoen voor lager dan 950 naar MCO ga je vrees ik niet vinden.

Toch gelukt! Net geboekt voor 905,33 bij Tix. Wel duurder dan via de omliggende vliegvelden. Maar wij wilden echt alleen maar AMS - MCO (met 1 tussenstop) dus wij zijn superblij! Nu verder zoeken naar appartement en cruise :cool:

b767-300er
16-09-14, 15:20
Goed te horen!

b767-300er
16-09-14, 15:21
Welke maatschappij?

edbet
16-09-14, 17:42
Lufthansa/United

Doedz
16-09-14, 20:56
Wij gaan in de zomer richting Miami. Paar dagen Miami en 1 week een Cruisen. Dankzij dit forum, de tip om vanuit Dusseldorf naar Fort Myers te vliegen, heb ik me veel geld bespaart!
4 tickets (incl. kind van 10 jr) betaald: € 2.589,40 en door de aanschaf van een service kaart, alleen voor 1 kind (16jr) de stoelreservering (bijna € 50 retour) hoeven te betalen! :cool:
Bedankt.

Mads2010
16-09-14, 21:32
Héhé...Ook geboekt via Air Berlin! Op 25 juli van Dusseldorf naar Miami en op 18 augustus weer terug via Fort Myers naar Dusseldorf! Dat alles voor € 849.12 per persoon. Wij zijn er blij mee en we kunnen verder in de planning!
Nog een tip: ik had de, achteraf domme, fout gemaakt om een Topservicecard aan te vragen en deze in te schrijven met mijn roepnaam i.p.v. naam op paspoort...Met als gevolg dat je bij wijziging van de naam bij de boeking geen recht hebt op gratis stoelreservering en extra bagage...
Via de helpdesk wordt nu mij card aangepast en kan ik alsnog daarmee aan de slag, prima service via de helpdesk en niet zo slim van mijzelf...

Nog een andere vraag: bij het boeken wordt gevraagd om een "re-dressnumber", we hebben erop gegoogled en schijnbaar kon die leeg blijven, boeking is ook gewoon goedgekeurd. Iemand enig idee waar dit voor is?

b767-300er
16-09-14, 22:14
Als jij bijvoorbeeld standaard in Amerika gescreend wordt omdat jouw naam op een of andere lijst staat, maar je bent niet die persoon, kan je een re-dress nummer aanvragen. Je wordt dan gescreend, krijgt een nummer en daarna ondervind je geen problemen meer.
Als je bijvoorbeeld John Smith heet, kan dat problemen geven Als er bijvoorbeeld 1 John Smith op de lijst staat, wordt iedereen met die naam gecontroleerd bij binnenkomst. Een re-dressnummer voorkomt dat jij met diezelfde naam ook gecontroleerd wordt.

Mads2010
16-09-14, 22:33
Als jij bijvoorbeeld standaard in Amerika gescreend wordt omdat jouw naam op een of andere lijst staat, maar je bent niet die persoon, kan je een re-dress nummer aanvragen. Je wordt dan gescreend, krijgt een nummer en daarna ondervind je geen problemen meer.
Als je bijvoorbeeld John Smith heet, kan dat problemen geven Als er bijvoorbeeld 1 John Smith op de lijst staat, wordt iedereen met die naam gecontroleerd bij binnenkomst. Een re-dressnummer voorkomt dat jij met diezelfde naam ook gecontroleerd wordt.

dank voor deze snelle reactie...Weer wat geleerd vandaag...

FeBeRoJe
17-09-14, 18:17
Ja hoor, wij hebben ook de vliegtickets voor volgend jaar zomer geboekt.
We vliegen met Air Berlin 28 juli van Düsseldorf naar Fort Meyers en 18 augustus weer terug met ook een rechtstreekse vlucht, voor € 757,= p.p. Onze voorkeur ging uit naar een rechtstreekse vlucht nadat we vorig jaar 8 uur op Washington hebben "gehangen".
Dankzij dit forum gekeken bij Air Berlin en landen op Fort Meyers.
Zo, nu kan het verdere plannen beginnen:D

Iris02
18-09-14, 07:38
Mooe prijs ! We mogen onderhand wel groepskorting krijgen bij Air Berlin ;)

Moolenschotjes
18-09-14, 20:16
Leuk om te horen dat meerdere mensen bij AirBerlin via FT Myers hebben geboekt.
Het wordt druk met FloridaForum vakantiegangers op 18 Augustus in Fort Myers. Zie dat Mads2010 en FeBeRoje ook op die dag terug gaan.

Wij gaan op de 18e Juli ook vanuit Ft Myers terug...

Mads2010
18-09-14, 22:16
Leuk om te horen dat meerdere mensen bij AirBerlin via FT Myers hebben geboekt.
Het wordt druk met FloridaForum vakantiegangers op 18 juli in Fort Myers. Zien dat Mads2010 en FeBeRoje ook op die dag terug gaan.

Wij gaan op de 18e Juli ook vanuit Ft Myers terug...

18 augustus toch.....;)

Palmcoast
20-09-14, 11:14
Nauwelijks terug van onze vakantie, de tickets voor volgend jaar alweer geboekt. Gisteren geboekt bij KLM met 4 volwassenen voor 1946,56 euro. Echt een koopje, kon het zelf niet geloven.
Ons vluchtschema is echt grappig, want we vliegen vanaf dusseldorf, maar maken een tussenstop in amsterdam. Maakt mij niet uit voor deze prijs.

10 juli Dusseldorf-Amsterdam-Boston
7 augustus Miami-Detroit-Amsterdam-Dusseldorf

Zo nu kunnen we verder met de planning.

Anita74
20-09-14, 14:50
Mag ik vragen waar je deze tickets geboekt hebt? Klinkt wel heel aantrekkelijk :rolleyes:

Anthon14
20-09-14, 15:04
Gisteren geboekt bij KLM .....

Staat er toch echt bij Anita74. ;) :D

Anita74
20-09-14, 15:09
Ja klopt :D, maar als ik bij de site van KLM op dezelfde data DUS-BOS en MIA-DUS invoer vlieg ik via Parijs heen en via Atlanta en Parijs terug. Op zich niet zo erg, maar dan moet ik voor deze vlucht slechts € 3.975 p.p. betalen :(.

Anita74
20-09-14, 16:05
Heb hem gevonden op KLM, maar helaas is de prijs voor dezelfde periode met 4 volwassenen nu € 3.026,56 :(. Heenvlucht via Parijs is ook nog € 2.948,44, dus helaas...

Iris1990
23-09-14, 22:17
Wij hebben ook weer geboekt! Zaten ook te kijken voor de vlucht van Dusseldorf-Fort Myers met airberlin maar hebben toch gekozen om op Orlando te vliegen met de KLM.
We vliegen nu op 13-07-2015 van ams via atl naar mco en op 3-08-2015 mco-atl-ams. Totaal €3640,00/€910,00 pp. met KLM en Delta

Is misschien wat duurder, maar wij zijn er blij mee en kunnen weer wat afstrepen!

b767-300er
24-09-14, 10:04
En bij welke maatschappij of broker heb je dit geboekt, dat is juist wel leuk om te weten in dit topic ;)

hockey
24-09-14, 10:29
Voor wie Florida met New York wil combineren : via (oa) travelgenio.nl Brussel-JFK in het hoogseizoen voor € 462,- . Retourtje New York-Florida komt daar nog bovenop.

Anita74
24-09-14, 15:23
Ja, ik :D. Ongelofelijke prijs zeg, daar ga ik eens even in duiken vanmiddag. Zou ons in totaal zo'n 1000 euro schelen :p.
We willen eerst rondje noordoosten (NY-Boston-Niagara Falls-Washington) en daarna weten we het nog niet. Of nog verder rondreizen of weekje Florida.
Bedankt voor de tip!

hockey
25-09-14, 17:49
Ik ben wat aan het zoeken op basis van het tarief van € 462 van Brussel naar JFK. Als ik BRU-JFK / JFK-MIA / MIA-JFK / JFK-BRU invoer via multicity kom ik op een bedrag van totaal € 640. ( wel dan 2 binnenlandse vluchten waar voor de bagage betaald moet worden) Toch veel lager dan veel tarieven die ik nu langs zie komen. Wij willen eerst een weekje Cape Cod alvorens misschien nog een weekje Florida te doen. Tja, keuzes

Marco Tiel
25-09-14, 22:52
Na een jaar overgeslagen te hebben hebben wij zojuist onze vluchten ook voor 2015 geboekt. Wij hebben reeds driemaal op Fort Myers gevlogen en dat is niet voor niks. Mijn favoriete airport in Florida aangezien customs daar ook altijd zeer vlot zaken afhandelt.
30 juli heen en 20 augustus terug. Prijs totaal was 2842 euro. Happy days

ietie
26-09-14, 10:50
Leuk Marco wij gaan ook dezelfde dagen als jullie. Voor ons de eerste keer van dusseldorf ben benieuwd.

Marco Tiel
26-09-14, 12:06
Leuk Marco wij gaan ook dezelfde dagen als jullie. Voor ons de eerste keer van dusseldorf ben benieuwd.

Ons is het elke keer uitstekend bevallen met twee kleine kinderen (niet schrikken, ze gedragen zich keurig als ervaren vliegers in een vliegtuig...)
Na de vlucht verbleven wij elke keer in een hyatt Place hotel nabij de airport voor de eerste nacht om bij te komen van een drukke hectische dag. Volop mogelijkheden via priceline voor een aantrekkelijk tarief. Wij doen dit liever dan meteen een paar uur door te rijden.

Anita74
26-09-14, 16:14
Yes, geboekt :D!! 4 tickets Brussel-New York met tussenstop in Londen, heen 23 juli en terug 20 augustus. Geboekt via Gate1.nl en we vliegen met BA, voor € 455,-- p.p.
Of we nog naar Florida gaan weten we nog niet. Het wordt in ieder geval een rondreis noordoosten, misschien rijden we daarna door naar het zuiden/Orlando en terugvlucht naar New York.
Eerst maar eens rustig alle mogelijkheden bekijken en weer heel veel reisverslagen lezen. Maar één ding is zeker: USA here we come!!

Iris02
26-09-14, 19:26
Dat is wel een hele mooie prijs !

Anita74
26-09-14, 20:31
Ja, vonden wij ook ;). Toen ik ging boeken was de prijs € 471, maar tijdens het boekingssysteem ging er nog eens een korting van € 16 af.

Moolenschotjes
26-09-14, 21:25
Super mooie prijs hoor... Het voordeel is ook mooi meegenomen want NYC is aardig aan de prijs.
Wij gaan deze zomer ook naar NYC en vertrekken op 18 Juli en 20 Augustus retour via Ft Myers.

Anita74
26-09-14, 23:07
Ja, klopt. Had ook al gezien dat de prijzen van de hotels niet mis zijn. Dan komt zo'n goedkoop ticket mooi uit ��.
Gaan jullie daar ook nog een rondreis maken of alleen naar NY en daarna meteen naar Florida?

keppie
26-09-14, 23:25
Ben een klein beetje nieuw hier dus mss is niet de gewoonte dat ik dit hier plaats maar willen met ons gezin(4pers) 16/17 dagen Florida doen , dus is onze vraag....vanwaaruit het best boeken, de periode is voor ons gelijk jul/aug...
alle tips welkom

Grts Jurgen

Mads2010
27-09-14, 09:00
Ben een klein beetje nieuw hier dus mss is niet de gewoonte dat ik dit hier plaats maar willen met ons gezin(4pers) 16/17 dagen Florida doen , dus is onze vraag....vanwaaruit het best boeken, de periode is voor ons gelijk jul/aug...
alle tips welkom

Grts Jurgen


Qua prijs is Airberlin met vertrek vanuit Düsseldorf het beste. Dan kun je kiezen uit vliegen op Fort Meyers of Miami. Eerstgenoemde is het voordeligst. Gebruik skyscanner.com voor een mooi vergelijk. Succes en enjoy.

kijk ook eens terug in deze topic, daar staan veel tips en links naar boekingssites.

Ilse_
27-09-14, 11:30
Hier wordt nog steeds alles goed in de gaten gehouden maar we zijn er wel uit dat we op Miami willen vliegen en ook via Miami terug..... verder maakt Amsterdam, Brussel of Dusseldorf niet veel uit dus dat zal prijs afhankelijk zijn..... We worden een beetje ongeduldig dus het boeken zal wel niet lang meer duren...... Wat ons wel op valt is dat we vorig jaar veel minder kwijt waren voor de tickets dan toen hadden we zelfs ook nog een binnenlandse vlucht New York - Orlando ........ Toen vlogen we met KLM/Delta maar die prijzen zijn nu echt enorm hoog dus dat zal het em niet gaan worden denk ik....... ff zoeken nog en wat geduld.

damian08
27-09-14, 11:48
Wij zijn hier ook druk aan het zoeken hoor en ook ik schrik nog steeds van de prijzen. Ze zijn echt hoog op het moment, maar ik hou goede moed en hoop dat ze eind van het jaar nog wel zullen zakken.
Voor ons maakt het ook niet echt uit vanaf waar we vliegen, liefst natuurlijk via AMS maar meestal is het vanaf AMS toch wel wat duurder en ook wij kijken naar de centen.
Ben toch blij dat dit forum er is zodat we met zn allen de sites in de gaten kunnen houden..

Iris1990
27-09-14, 15:29
Sorry idd dom van me!!! Aangepast! maar vliegen met KLM en Delta

b767-300er
28-09-14, 14:23
Uhm, als jij 27 juli terugvliegt en 28 juli aankomst in Amsterdam en dan op 28 juli AMS_DUS vliegt heb je toch geen stop over? Of bedoel je 29-7 AMS-DUS?

nerba
28-09-14, 15:24
excuses. Idd 29-7 AMS - DUS

Ilse_
28-09-14, 16:49
Domme vraag misschien maar wat betekend een Stop-over....???

Anthon14
28-09-14, 16:52
In IATA-termen spreekt men van stopover als een passagier in een stad tussen begin- en eindpunt zijn reis langer dan 24 uur onderbreekt


Aldus de IATA.

Ilse_
28-09-14, 19:53
Oke, thnx.

b767-300er
28-09-14, 20:06
oftewel landen, nachtje slapen en dan weer verder, in gewoon NL ;)

mblokland
28-09-14, 20:41
Airberlin is nog steeds de goedkoopste en ook nog eens rechtstreeks, via http://www.momondo.nl/ vind je de goedkoopste Airberlin tickets (goedkoper als bij chaser.nl en als bij airberlin).

YBodur
28-09-14, 23:20
Net geboekt voor volgend jaar, met Arkefly 29 juni naar Miami en 14 juli retour vanaf Sanford.
Dit was per persoon 80 euro goedkoper als retourtje Sanford. We hebben nu 609 per ticket betaald.

Nu kunnen we lekker gaan puzzelen en een mooie route in elkaar zetten.

Moolenschotjes
29-09-14, 14:46
Ja, klopt. Had ook al gezien dat de prijzen van de hotels niet mis zijn. Dan komt zo'n goedkoop ticket mooi uit ��.
Gaan jullie daar ook nog een rondreis maken of alleen naar NY en daarna meteen naar Florida?

Wij gaan waarschijnlijk vanuit New York in ongeveer 5 dagen naar Florida reizen, maar hebben nog geen route uitgestippeld.
Dit staat nog in de planning. Hebben ook naar tickets van NYC naar Florida gekeken en die zijn gemiddeld toch nog zo'n 130 dollar PP exclusief bagage kosten.
Nu zullen de drop-off kosten van de huurauto ook niet goedkoop zijn, maar dan krijgen we wel een leuke indruk van een aantal staten waar we nog nooit eerder geweest zijn.

Nog veel uit te zoeken dus.....
.

natalie
29-09-14, 14:53
Airberlin is nog steeds de goedkoopste en ook nog eens rechtstreeks, via http://www.momondo.nl/ vind je de goedkoopste Airberlin tickets (goedkoper als bij chaser.nl en als bij airberlin).

Voor welke periode geld dit en welke route, ik kom in de zomervakantie nl niet goedkoper uit..

TeeLTee
02-10-14, 17:35
Zojuist geboekt Dusseldorf (4 augustus) - Miami (25 augustus) voor 535 euro per persoon met British Airways. Is ook op andere data en tijden in juli en augustus te krijgen voor vergelijkbare of net iets lagere prijzen (met oa American Airlines of Iberia), maar deze vliegtijden kwamen ons net iets beter uit. Mooie prijs voor hoog zomer leek me.

Ilse_
02-10-14, 18:10
Vanmiddag geboekt bij AirBerlin, Dusseldorf - Miami. Van 31 juli t/m 26 augustus. ( € 830 pp)
Best aan de dure kant maar toch zijn we er blij mee en voelt t goed. Nu verder met de rest.

2theUSA
02-10-14, 19:00
Vandaag gezien op skyscanner.nl van Dusseldorf naar Miami in juli vanaf 520 euro!

Iris02
02-10-14, 19:24
Mooie prijs ! Maar let wel op de tijden, want bij sommige vluchten ben je ruim 20 uur onderweg.

Dybrkema
02-10-14, 20:23
Klopt,hebben vanmiddag ook geboekt dus-Madrid ,,,,Madrid -Miami van 8juli -6aug met Iberia,,,voor een mooie prijs 520 euro pp. Heerlijk voor uitzicht !

b767-300er
02-10-14, 21:46
Wel eens op Madrid geweest?

Dybrkema
02-10-14, 22:25
Nee zijn we niet geweest ,,meestal gaan we via Engeland Heatrow /manchester / gatwick , en afgelopen zomer met Arke rechtstreeks .
voordeel van internet is dat je alles kunt opzoeken ,welke terminal je aankomt en ook weer vertrekt,,,,zal vast weer goed komen .
gaan nu de route uitstippelen ,en bedenken wat we allemaal willen gaan doen .
Na al die jaren zijn we nog steeds niet uitgekeken.

Iris02
03-10-14, 07:39
Linksom of rechtsom uiteindelijk komen we allemaal aan in ons geliefde Florida :D

S@skia
03-10-14, 08:20
Wij zouden dus een jaartje overslaan.....met veel pijn in het hart. Maar dan zie je bovenstaande prijzen langs komen en gooi je gewoon dat voornemen achter je en boeken maar. dus YES de Gadetjes gaan weer naar Florida in 2015!!!
Geboekt bij BA Dusseldorf-Madrid-Miami en retour Miami-Heathrow-Dusseldorf, goede tijden en dat voor een prijs van € 528 per ticket.....helemaal happy dus.

2theUSA
03-10-14, 09:00
Wij hebben gisteren ook geboekt, konden de goede prijzen ook niet weerstaan.

Waren wel al van plan om naar naar Florida te gaan, maar gaan door de scherpe prijzen eerst naar New York, daarna door naar Florida. Ook daarvoor kwamen we gister op een heel mooie prijs uit! Yes, we gaan weer.......!!

Chubber
03-10-14, 10:28
Ook hier weer iemand die gisteren geboekt heeft. Eind juli tot half augustus naar Miami voor € 517, pp. Onwijs goed aanbod. Nog nooit zo vroeg (en zo goedkoop) geboekt. Ondanks dat we dit jaar een andere bestemming wilden, zijn we toch overstag gegaan.
Florida gaat ons nooit vervelen, ook niet na zoveel keer. Elke reis is toch weer uniek en het is gewoon lekker om daar te zijn, al doe je niets. Ja, er ging gisteren wel een klein gejuich op hier in huis...:). Nu weer een leuk rondje plannen.

damian08
03-10-14, 10:40
En ook wij zijn van de partij, wat een super mooie prijs! Dit had ik nooit verwacht om voor zo'n prijs in het hoogseizoen te vliegen.
Wij vliegen 18 Juli DUS-Madrid-Miami en 8 Augustus terug Miami-ORD-DUS voor een mooie prijs van €526!
Wij zijn helemaal in onze nopjes, nu kan het plannen echt gaan beginnen :rolleyes:
Geboekt bij WTC

Esther2013
03-10-14, 15:23
Lekker zeg die goede prijzen! We slaan een jaartje over, maar dit zijn wel super prijzen.
Ik ga het nog eens even in de groep gooien?
Bij wie hebben jullie geboekt? BA of nog anderen?

S@skia
03-10-14, 17:15
Hey Esther, wij hebben rechtstreeks bij BA geboekt...... Dus wie weet hè, ook wij wilden eigenlijk een jaar overslaan maar konden dit niet voorbij laten gaan hahahaha.....

cloggie68
03-10-14, 19:25
Niet doen jongens... die prijzen daar kan ik heeeeel slecht tegen :cool:

S@skia
03-10-14, 20:31
Niet doen jongens... die prijzen daar kan ik heeeeel slecht tegen :cool:
Hahaha wij ook daarom hebben we ook geboekt......waren we niet van plan :rolleyes:

Cindy1969
03-10-14, 21:15
Haha ben hier even aan het lezen, kijk hier bijna nooit omdat ik niet in hoogseizoen ga, maar jee, wat zijn jullie allemaal lekker bezig zeg :cool:

natalie
03-10-14, 21:59
Ook wij hebben weer geboekt.
Dit keer bij WTC, 16 juli heen dus-mad-mia, terug 7 aug mia-Londen Heathrow-dus voor 515€ pp
Wij zijn happy! Back to Florida, love it!

gudu
04-10-14, 00:40
wij gaan ook :o 3 juli heen en 10 aug terug met BA via londen heattrow voor 525 pp . wel lang gezocht naar vluchten met echt BA ipv AA omdat de stoelruimte bij het vliegtuig van AA echt heeeeeel erg krap schijnt te zijn . geen idee of we alleen in florida gaan blijven . zit nog stiekum te denken aan een retour las vegas voor een rondje nationale parken.
wel nog de bibbers dat we zo lang gaan maar afgelopen jaar 5 weken geweest naar zuid amerika en caribean en dat was goed te doen . nu op zoek naar accomodatie etc

camilleri
04-10-14, 11:40
Hey allen, ook wij hebben geprofiteerd van het huidig aanbod ;). wij hebben onze boeking geplaatst Dus/LHR/MIA ( 30/06-3/8 )en omgekeerd via expedia 538 euro pp . Via skyscanner zijn er zelf vluchten van 504euro met mooie uren.
Waarom we de duurdere vluchten hebben gekozen is omdat de vlucht via skyscanner geboekt konden worden met Tripair? ik kende deze boeking site niet en heb na wat zoeken geen bevestiging gevonden dat deze betrouwbaar was.
De tweede reden is omdat sommige goedkopere vluchten vliegtuigtoestellen hadden waar er geen schermpje in de hoofdsteunen zaten wat met kinderen (volgens ons) toch handig is.
De vluchten staan heen onder AA en terug onder BA geboekt maar als je gaat kijken naar de vluchten zelf (via Seatguru) kan je zien dat het allemaal BA vluchten zijn er daar kan je onmiddellijk de grote en accommodatie van het vliegtuig terug vinden.
Wij hebben ondertussen al zin om te vertrekken en hopelijk is deze info voor sommige ( die nog niet naar de VS zijn geweest) nuttig.
groetjes.

oetie69
04-10-14, 14:35
Hallo Allemaal,

Na een periode van 3 jaar willen wij ook weer naar Florida. Wij kijken om te vliegen vanaf Dusseldorf in het hoogzeisoen naar Miami en kom op een prijs van € 525,- en 550,- pp.
ik kijk via skyscanner.nl
wanneer jullie tips hebben om goedkoper te vliegen of voor dezelfde prijs maar dan dichterbij, horen wij dat graag.

S@skia
04-10-14, 16:11
Hallo oetie69, zoals je kunt zien op de voorgaande bladzijdes hebben wij met velen heel snel geboekt voor deze prijs. Om in het hoogseizoen nog goedkoper te kunnen vliegen moet er volgens mij een wonder gebeuren hahahaha. Ik weet niet waar je woont natuurlijk maar een voorovernachting in Dusseldorf en je auto bij het hotel laten staan is misschien een optie.
succes......

Chubber
04-10-14, 16:45
Hallo Oetie, als je echt wil gaan zou ik heel snel boeken. Over 10 minuten kan het zomaar weg zijn. Ik ben er speciaal voor naar huis gereden en als een gek de tickets geboekt. Blij dat het nog geldig was. Maar lager ga je ze niet krijgen.

jet
04-10-14, 21:24
We hebben ook geboekt!

Geboekt bij: Gate1
dd : 03-10-2014
periode: 7 juli - 30 juli 2015
route: Dusseldorf - London Heathrow - Miami/ Miami-London Heathrow-Dusseldorf
maatschappij: BA en AA
aantal personen: 6
totale prijs: € 3148.77 (525,- per persoon)
Ben super blij met deze prijs. Afgelopen zomer gingen we met z"n vijven en betaalden we 3600,- (wel rechtstreeks met Air Berlin)

Jolanda1971
05-10-14, 16:25
Met dank voor de tip kiezen wij er ook voor om volgend jaar zomer weer naar Florida te gaan. Vandaag de tickets geboekt: 19 juli - 13 aug Dusseldorf - Madrid - Mia met Iberia, 4 pers € 528 pp. Wij happy, bij de kids een luid gejuich :-). Lekker weer aan de slag met plannen en zoeken.

MMJJOli4
06-10-14, 11:30
Ook wij hebben gebruik gemaakt van deze mooie prijs! Rechtstreeks bij BA geboekt met een overstap in Londen. Mooie vluchttijden ook dus wij zijn blij! 539 euro pp omdat we de kortste reistijd hebben gekozen (die was net iets duurder ;-)). We gaan van 10 juli tot 30 juli

Njit
06-10-14, 12:38
Zijn inmiddels al meer dan 10 Florumleden die voor deze prijs geboekt hebben. Goede tip :up: :cool:

groennom
06-10-14, 17:26
Ook ik heb op basis van deze tip van het weekend geboekt! Wij vliegen over Madrid. Super aanbieding !! Het loont om meerdere redenen dus om het forum in de gaten te houden :cool:!

mblokland
06-10-14, 22:07
Ook wij hebben geboekt, wel bewust gekozen voor DUS-LHR-MIA en MIA-LHR-DUS. Deze route scheelt 2 uur vliegtijd (heen en terug) in vergelijking met Madrid. Hiernaast gekeken naar gunstige tijden met snelle overstap (vertrek om 10.55 en retour om 19.05). De afgelopen drie jaar met Airberlin gevlogen nu op basis van prijs gekozen voor BA.

Geboekt bij: BA.COm
dd : 06-10-2014
periode: 11 juli - 6 augustus 2015
route: Dusseldorf - London Heathrow - Miami/ Miami-London Heathrow-Dusseldorf
maatschappij: BA en AA
aantal personen: 4
totale prijs: € 2356 (589 pp)

nicolea
07-10-14, 08:34
Tsjeeee....wat een mooie prijzen allemaal. Eigenlijk dit jaar besloten in mei op vakantie te gaan (en eigenlijk ook niet naar Florida), maar voor dit geld vlieg je nog niet naar Kreta ;-)

Wolf2014
07-10-14, 21:32
Ook hier zijn we blij. Toen ik op dit forum kwam, moest ik lachen om opmerkingen dat Florida verslavend is. Dit jaar voor het eerst geweest, volgend jaar maar weer:rolleyes:
Voor €550 pp vliegen we op 12 juli vanaf Düsseldorf, via Londen, naar Miami met BA, om op 7 augustus weer terug te gaan, Miami-Londen-Düsseldorf.
Nu de rest van de reis gaan bedenken, zoeken en plannen. Er zijn vervelender dingen om je mee bezig te houden.

karin smits
07-10-14, 21:45
Als je het niet erg vind om van af brussel te vliegen moet je jetair.be eens in de gaten houden. Ze hebben steeds redelijke prijzen met een week of 6 vooraf goede aanbiedingen dan vlieg je voor 450 euro naar Orlando of Miami..

keppie
08-10-14, 22:49
Zijn ze bij jetair al online de tickets???

pietjepuk
13-10-14, 19:38
Yes de vliegtickets zijn binnen!!!
wij hadden afgelopen januari een flinke vertraging opgelopen op een reis naar las vegas met american airlines.
we hadden recht op de maximale vergoeding van €600,- maar aa kwam met een voorstel van $1750 pp aan vlieg vouchers aangezien we met zijn twee waren $3500,-. Deze hadden wij geaccepteerd en werden per post verstuurd.
Eenmaal binnen moesten we nog even wachten Totdat de vliegtickets voor de zomer beschikbaar waren.
Na leuke tickets gevonden te hebben kwam het verzilveren. Een heel gedoe je moet eerst online boeken en de boeking op hold zetten dan bellen en alle gegevens doorgeven endat allemaal op zijn engels en een slechte telefoonverbinding. Zogezegd zo gedaan. Ik moest die vouchers opsturen naar engeland(liverpool). Je stopt toch even $3500 in een envelopje.
deze aangetekend verstuurt. Na een week niks gehoort te hebben en via track&trace stond nog steeds de melding moet nog bezorgd worden begin je het toch te knijpen.
En toen Zaterdagochtend kwamen er ineens 4 mails binnen met de vliegtickets. helemaal happy.
we vliegen nu met 2 volwassen en 2 kinderen 26 juli naar new york en vliegen 30 juli naar orlando om de 19 augustus weer via miami terug te vliegen naar nederland. De kids kunnen we weer blij maken.
Ik zeg american airlines BEDANKT!!!

oma van tijn
14-10-14, 08:05
Mooi hoor... zo houd je des temeer over voor de echte vakantiepret

mercike
25-10-14, 23:49
De tickets zijn online bij jetair ondertussen.....prijzen vallen wat tegen....:-(
Ook kan je ni meer rechtstreeks comfort pack bijboeken, kan pas 14d voor vertrek en is niet gegarandeerd.....
Ondertussen ne prijs van united gekregen.....
Ik durf precies ni goe wachten om te boeken...vanaf nu zullen de prijzen alleen maar del ucht ingaan....tot een paar weken voor vertrek....maar wat als er dan toch geen aanbieding komt??????

b767-300er
26-10-14, 11:10
Comfortclasse (Comfortpack) gaat op de long-haul bij Jetair verdwijnden (net zoals bij de hele TUI groep zo ook zoals de Star Class bij ArkeFly.
Straks heb je op longhaul alleen nog 2 klassen over, "Premium Economy" en "Economy". (Te vergelijken met "Economy comfort" en "comfort" van bv KLM)
De economyclass krijgt standaard meer beenruimte (33") Das meer als bij KLM, Delta of United in economyclasse
De premiumeconomyclass krijgt 38"beenruimte, en dat is ook meer als bij de "Reguliere" carriers...

mercike
30-10-14, 21:44
Bedankt voor de info b767-300er!

Zoveel uitleg konden ze mij bij jetair ni geven.... ;-)
Gisteren tickets geboekt bij united.....we hebben het zekere voor 't onzekere genomen...

b767-300er
31-10-14, 09:32
En wat heb je betaald voor hoeveel personen?

mercike
31-10-14, 10:15
Als ik die prijzen hier lees, durf ik da bijna ni zeggen.....;-)
5206 euro voor 6 personen, 5 volwassenen en 1 kind.
07/07/15 Bru-Mco
03/08/15 Mia-Bru

karin smits
03-11-14, 14:43
Vraagje, ik zie dat sommigen voor 550 a 6oo euro pp een ticket hebben geboekt. Als ik nu kijk zie ik niets goedkoper dan 850 of meer. Zoek ik niet goed, of ligt het aan het moment en is het een kwestie van elke dan kijken en geluk hebben. Ik zoek nu met skyscanner. Heeft iemand tips wanneer ik het beste kan kijken of kan ik beter nog een paar maandjes wachten.. We gaan met vijf man en dan scheelt het al snel een boel als het wat goedkoper is. Alvast dank..

Ebelix
03-11-14, 14:56
Geef ook aan in welke periode je wil reizen. Dat is voor iedereen makkelijker vergelijken en eventueel zoeken. Normaal gesproken komen een soort van aanbiedingen begin januari en in maart. Maar resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

MMJJOli4
03-11-14, 15:21
De plaats van vertrek maakt ook wel wat uit in prijs. Tot nu is Dusseldorf dit jaar behoorlijk goedkoop, maar ook vanaf Brussel zijn soms goede prijzen te vinden.

karin smits
03-11-14, 16:06
Dank voor de reactie, we zoeken tickets voor juli/ augustus. Zijn flexibel qua tijd rond 18 juli heen en dan drie weken blijven. Qua vertrek plaats ook flexibel zag inderdaad dat dusseldorf goede prijzen heeft. Liefst vliegen op miami of fort myers dan met de auto naar cape coral.

Mads2010
04-11-14, 22:04
Heb je al rechtstreeks bij air Berlin gekeken? Daarnaast is vlucht op Fort Meyers goedkoper dan Miami. Wij hebben al in augustus geboekt voor een mooie prijs. Zoek goed op datum en dan een beetje schuiven met de data.

succes!!

b767-300er
04-11-14, 22:15
Op dit moment is AB alweer een stuk duurder en loopt het rond de 900 euro. Dieptepunt was 640 geloof ik

karin smits
05-11-14, 10:49
Geboekt bij: supersaver
d.d: 5-11-14
Periode: 20-7 tm 10-8
Route: bru-jfk-mia
Maatschappij: klm delta
Aantal Personen: 5
Totaalprijs: 2665,-

zojuist geboekt, 533 per persoon. Wel lange heenreis maar omdat we met vijf gaan scheelt t wel een hoop geld. Nu de rest van de reis plannen.. :up: :o Ik ben een blij mens met deze vooruitzichten... Love it..

mercike
05-11-14, 11:57
Helemaal ni slecht Karin!

Nu kan het echte plannen beginnen... .;-)

karin smits
05-11-14, 14:10
Zeker weten Mercike..

karin smits
05-11-14, 18:00
Kan iemand me helpen met hoe ik stoelen op de vlucht kan reserveren. De laatste keer dat wij gingen deed ik dat netjes 24 uur van te voren en waren op onze vijf na alle stoelen bezet.. Zaten we verspreid door t vliegtuig.
Is het mogelijk eerder stoelen te reserveren en zo ja hoe dan? Heb bij supersaver geboekt een klm vlucht.

Ebelix
05-11-14, 18:04
Als het goed is heb je een boekingscode gekregen of staat er een ticketnummer op je e-ticket. Hiermee kan je inloggen op de website van de KLM en dan kan je de stoelen vastleggen.

De boekingscode bestaat uit cijfers en letters en heeft 6 posities. Het ticketnummer moet met 074 beginnen als het een KLM ticket is. Je moet wel inloggen met degene die als hoofdboeker bekend staat.

Njit
05-11-14, 19:06
Deze pagina: http://www.klm.com/travel/nl_nl/prepare_for_travel/checkin_options/internet_checkin/index.htm

karin smits
05-11-14, 19:22
Dank voor de tips en de link.. :up::up:

b767-300er
05-11-14, 21:54
wellicht helpt dit je:

http://www.klm.com/travel/nl_nl/prepare_for_travel/on_board/Your_seat_on_board/select_your_seat.htm

b767-300er
05-11-14, 21:55
Excuus, zie dat er al antwoord gegeven is.

Revos
23-11-14, 19:16
Zomer 2015 (medio juli + 3 weken) plannen... We hebben idee om eerst een paar dagen naar New York te gaan. AirBerlin maakt een tussenlanding in NY en vliegt 3 uur later weer door. Weet iemand of we deze 3 uur kunnen omzetten in 3 dagen zonder veel meerkosten? Ticketprijzen zijn nog wel hoog in vergelijking tot de oktoberprijzen.

Moolenschotjes
23-11-14, 23:18
Indien jullie al geboekt hebben zal omboeken voor extra drie dagen in NY lastig zijn bij AirBerlin. Het is ook mogelijk om tickets te boeken naar New York en terug bijvoorbeeld vanaf Fort Myers Florida met AB.

Dit Hebben wij voor aankomende zomer ook gedaan.
Je kan dan evt een lokale vlucht boeken van NY naar Ft Myers.

Revos
23-11-14, 23:42
Dank voor je reactie. Nee nog niet geboekt. We kwamen op het idee door die tussenlanding met AB. Heb net nog gezocht maar ik denk dat je in de tussentijd het vliegveld niet af kan. Dan is inderdaad de keuze om zoals jullie een mooie rit te maken (NY-WAS-ATL-.. denk ik) of een binnenlandse vlucht.

Ilse_
24-11-14, 11:55
Wij hebben afgelopen zomer n binnenlandse vlucht gehad van NY - Orlando. Wel tegelijk op 1 ticket geboekt dit ivm de bagage.

We hebben gevlogen met KLM / Delta

muriel
25-11-14, 16:15
Heb de indruk dat ze dit jaar toch duurder geworden zijn. Wij vliegen 2 * per jaar en Pasen net geboekt aan 780 met delta. Voor Aug geraakt ik niet onder de 1000

greetd
08-12-14, 07:36
Hallo, wij hebben voor 2015 ook nog eens geboekt (laatste keer was 2012). We wilden een stopover van 3 dagen maken in New York. We vonden tickets bij United Airlines voor 3643 euro voor 2 volwassenen en 2 kinderen (9 en 11). Het wordt Brussel - New York JFK - Fort Lauderdale. Terug is via Newark ipv JFK
We hebben spijtig genoeg Orlando moeten skippen, was veel duurder, maar gaan misschien nog 1 of 2 dagen naar Miami. We denken dat we een mooie prijs hebben, stopovers kosten ook wel wat.
Bedankt iedereen voor de goeie raad.

Bieg
08-12-14, 23:06
Ook wij hebben weer geboekt voor de zomer via Tix.nl. Vertrek op 4 juli en retour op 13 augustus naar MCO, we vliegen zowel heen als terug met Lufthansa (overstap van 1.20 uur in Frankfurt) voor de prachtige prijs van 3415 euro voor 4 personen. De prijs lag overigens drie dagen later al weer 300 euro hoger...... Prima deal gesloten vinden we zelf!

mio_natasja
14-12-14, 14:16
wij gezin van 6 personen gaan in juni 2015 voor het eerst naar florida,wie kan mij helpen met het vinden van goedkope vliegtickets en wanneer is het beste om die te kopen,want arke gaat wel rechtstreeks maar ik zag dat deze duurder zijn geworden,eerst was een ticket 609 euro nu 698 waarom vraag ik mij af.

Gunther84
14-12-14, 14:26
Jetairfly, 500 Euro p.p. van Brussel naar Miami rechtstreeks en terug ook.

Bieg
14-12-14, 14:58
wij gezin van 6 personen gaan in juni 2015 voor het eerst naar florida,wie kan mij helpen met het vinden van goedkope vliegtickets en wanneer is het beste om die te kopen,want arke gaat wel rechtstreeks maar ik zag dat deze duurder zijn geworden,eerst was een ticket 609 euro nu 698 waarom vraag ik mij af.

Wil je naar Orlando of naar Miami? Wij hebben zelf via Tix.nl geboekt voor een mooie prijs in juli, stuur me anders maar even een privé-berichtje dan kan ik je misschien helpen. Groetjes, Monique

Michael66
15-12-14, 06:36
Geboekt! Hoogseizoen voor iets meer dan €600 per persoon.

Geboekt bij: lastminute.de (via kayak.de)
d.d: 15-12-2014
Periode: 27-07 t/m 18-08-2015
Route: Düsseldorf-Madrid-Miami en Miami-LondonHeathrow-Düsseldorf
Maatschappij: BA, maar uitgevoerd door resp. Iberia Express (voor Air Berlin), Iberia, American Airlines en BA.
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: €1824 = €608 pp

Edit:
Net op tijd geboekt vanmorgen om 5.00u.
Keek om 12u nog eens en zelfde vlucht kost nu .... €878! Ook alle andere vluchten in de dagen eromheen zijn nu die prijs of nog hoger.

mamavan3boys
20-12-14, 20:21
Geboekt bij: cheaptickts
d.d: 20-12-2014
Periode: 08-08 t/m 29-08-2015
Route: AMS-NYC retour MIA-AMS (wij willen eerst paar dagen NY, vervolgens Chicago, en vanuit Chicago afzakken naar Florida)
Maatschappij: BA, maar ook American Airlines.
Aantal Personen: 2 volwassen en 2 kinderen
Totaalprijs: €2426 (inclusief alle bijkomende reserveringskosten ed) = 599 voor volwassen en 598 voor kinderen

helemaal blij!!!

De afgelopen weken alles bijgehouden en waren bijna via een omweg (dusseldorf, zweden, noorwegen nyc) gevlogen. Maar dan hadden we ook nog per koffer moeten betalen. De tijden zijn iets minder, maar ale, we gaan weer naar USA ;-). Gisteren nog gecheckt via Momondo, was het nog steeds minimaal 2700 euro (retour NYC) vandaag was die plots 2278, dus meteen gekeken voor de route die wij wilden, en zie hierboven het resultaat!!

Succes voor diegene die nog moeten boeken!

mblokland
20-12-14, 21:35
Tickets Amsterdam - Miami (b.v. 17 juli tm 2 aug) 535 euro (http://www.chaser.nl/zoekresultaten/?uq=Q6zaxWVB8ffWFXoYalUZ&tt=Retour&na=1&nc=0&ni=0&dd=20150717&rd=20150802&ori=Nederland%20en%20omstreken%20(NL)&des=Miami,%20FL,%20Verenigde%20Staten%20(MIA)&prefnonstop=false) met hele mooie (overstap) tijden voor 542 euro

gudu
20-12-14, 22:07
ik wil het niet weten . was ik al bang voor toen ik de dusseldorf miami tickets boekte maar ja de aanbieding had net zo goed niet kunnen komen:eek:

mblokland
21-12-14, 13:01
Tickets Amsterdam - Miami (b.v. 17 juli tm 2 aug) 535 euro (http://www.chaser.nl/zoekresultaten/?uq=Q6zaxWVB8ffWFXoYalUZ&tt=Retour&na=1&nc=0&ni=0&dd=20150717&rd=20150802&ori=Nederland%20en%20omstreken%20(NL)&des=Miami,%20FL,%20Verenigde%20Staten%20(MIA)&prefnonstop=false) met hele mooie (overstap) tijden voor 542 euro

ook veel andere data in juli/augustus voor 1580 (drie volwassen personen), gunstige tijden vanaf Amsterdam, zelf geboekt dus - mia. Tja was heel blij maar had liever (achteraf) van Amsterdam gevlogen.

P9ol
21-12-14, 14:05
Geboekt bij: British Airways
d.d: 21-12-2014
Periode: 07-07 t/m 28-07-2015
Route: AMS-MIA retour MIA-AMS met overstap in London
Maatschappij: BA
Aantal Personen: 2 volwassen en 1 kind
Totaalprijs: €1466,22 (orginele prijs was €1646,22 maar had nog Avios punten van BA dus ging €180 af) P.P. €548,74

betsydijkstra
21-12-14, 21:44
Ik heb deze aanbieding van BA ook bekeken, maar ik zag dat je ook vliegt op Heathrow en vertrekt vanaf Gatwick terug naar Amsterdam. Een transfer tussen Heathrow en Gatwick moet je zelf regelen. Met een coach is dat nog weer 75 minuten. Voor de mooie prijs van €2200 die de reis ons zou kosten (3 volw/1 kind) is het de moeite waard, maar wel een gedoe. Klopt mijn info van dat vliegveld wisselen?

P9ol
21-12-14, 22:40
Dat hoeft niet,als je goed kijkt zie je dat ze ook gewoon verder gaan vanaf hetzelfde vliegveld.
Ik heb daar speciaal opgelet want ben niet van plan om van vliegveld naar vliegveld te stressen.

hannie
22-12-14, 08:25
Ik heb idd vluchten gezien waarbij je moet wisselen van vliegveld. Goed opletten dus voordat je boekt.

betsydijkstra
22-12-14, 16:41
De mooie prijzen zijn alweer achterhaald...ze zijn ge-update..helaas

mblokland
22-12-14, 16:59
ook veel andere data in juli/augustus voor 1580 (drie volwassen personen), gunstige tijden vanaf Amsterdam, zelf geboekt dus - mia. Tja was heel blij maar had liever (achteraf) van Amsterdam gevlogen.

En weg zijn de lage prijzen... (vandaag weer 998 pp)

mblokland
24-12-14, 16:23
Nu super prijzen vanaf Brussel naar miami (550 euro). http://www.momondo.nl/flightsearch/?Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=BRU&SD0=MIA&SDP0=12-07-2015&SO1=MIA&SD1=BRU&SDP1=07-08-2015&AD=3&CA=11&TK=ECO&DO=false&NA=false#Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=BRU&SD0=MIA&SDP0=12-07-2015&SO1=MIA&SD1=BRU&SDP1=07-08-2015&AD=3&CA=11&TK=ECO&DO=false&NA=false

mhagman
25-12-14, 12:52
Dit ziet er echt geweldig aantrekkelijk uit, dan komt Florida 2015 toch weer in het zicht, maar heeft iemand ervaringen met G1?????????????????? Allemaal fijne dagen, ik hoop op snelle reacties om gebruik te maken van deze actie

mhagman
25-12-14, 13:43
zojuist geboekt toch gekozen voor iets duurdere tickets via Expedia, prettiger gevoel bij, heen 5 juli via brussel - miami terug 31 juli gunstige tijden, vliegen met ba en virgin met goede overstap op heatrow, prijs 595, YES, wij gaan ook weer, straks nog een extra kerstkado voor de kids tijdens de brunch want die hebben geen idee

Esther2013
25-12-14, 13:45
Super kerst kado!

Bieg
25-12-14, 14:50
zojuist geboekt toch gekozen voor iets duurdere tickets via Expedia, prettiger gevoel bij, heen 5 juli via brussel - miami terug 31 juli gunstige tijden, vliegen met ba en virgin met goede overstap op heatrow, prijs 595, YES, wij gaan ook weer, straks nog een extra kerstkado voor de kids tijdens de brunch want die hebben geen idee

Als ze daar niet blij mee zijn dan weet ik het ook niet meer ;)

mhagman
25-12-14, 15:23
Door het dolle heen, Ron en Monique!!! :) Jullie hele fijne dagen daar en zo blij dat wij ook weer gaan

mio_natasja
25-12-14, 16:30
We hebben vliegtickets voor zes personen gekocht bij jetairfly,vanuit Brussel naar miami in de aanbieding voor 600,00 p.p voor juni 2015

alberdinamud
28-12-14, 14:44
wij hebben ook weer geboekt met tickets voor een topprijs vind ik zelf.
heen 10 juli brussel- manchester- Orlando
terug 31 juli Orlando- manchester- brussel
met virgin atlantic voor 500 euro per persoon :)

Michael66
28-12-14, 15:18
Boekingen graag als volgt posten:

Geboekt bij: -
d.d: -
Periode: -
Route: -
Maatschappij: -
Aantal Personen: -
Totaalprijs: -

mblokland
29-12-14, 21:02
Mooie tarieven naar Orlando met redelijke tijden voor 509 euro (http://www.chaser.nl/zoekresultaten/?uq=95eYQjKwpIRp9ONBxpGJ&tt=Retour&na=1&nc=0&ni=0&dd=20150710&rd=20150802&ori=Nederland%20en%20omstreken%20(NL)&des=Orlando,%20FL,%20Verenigde%20Staten%20(MCO)&prefnonstop=false&ori2=null&des2=null) (10-7 tm 2-8). Let op bij de tarieven van 514 euro zit een luchthaven switch

b767-300er
01-01-15, 16:07
en overstaps van zon 15 tot 20 uur?

mblokland
02-01-15, 00:26
en overstaps van zon 15 tot 20 uur?
Heen 3 uur en terug 8 uur overstap best lang idd maar wel voor een tarief van 500 EUR p.p. En het was maar een tip....

A3
02-01-15, 21:43
30/7 Brussel - Manchester- Orlando en 23/8 Orlando-Manchester-Brussel €489 via Flugladen.de

MVG
A3

lisje
02-01-15, 22:53
Eindelijk... Het is sinds december 2012 geleden dat wij nog eens naar ons zo geliefde land konden.
Doordat ik studeer voor mijn bachelor, konden wij helaas niet vroeger teruggaan. Maar gisteren plots heel aanlokkelijke prijsjes gevonden en dus toch maar geboekt.
Wij kunnen eindelijk terug uitkijken.... En verlangen... :-)

Geboekt bij: - ebookers.be
d.d: - 01-01-2015
Periode: - van 15 juli tm 2 augustus
Route: - Brussel - Manchester - Orlando Miami - Heathrow - Brussel
Maatschappij: - Virgin
Aantal Personen: - 3 (2 volw en 1 kind van 9j)
Totaalprijs: - 1680 € (annulatie + kosten gebruik visa inbegrepen)

Tussenstop van bij het opgaan 3u30 en het terugkomen 2u30

JenR
03-01-15, 15:28
Geboekt voor supermooie prijs van 2329,99 voor 2 volwassenen en 3 kids. Helemaal blij, ook nog goede tijden en korte overstaptijden! Wees er snel bij
Geboekt bij: -budgetair
d.d: -3-1-2015
Periode: -5-7-2014 tot 26-7-2015
Route: -brussel-manchester-orlando
Maatschappij: -virgin atlantic
Aantal Personen: -5
Totaalprijs: -2329,99

betsydijkstra
04-01-15, 11:21
Morgen start Arke haar ticket sale. Zullen er mooi geprijsde Florida tickets aangeboden worden? Wat denken jullie?

b767-300er
04-01-15, 14:05
Ongetwijfeld. Maar niet voor juli augustus!

fitnessmouse
07-01-15, 16:57
Geboekt bij: - Budgetair.nl
d.d: - 4-1-2015
Periode: - 11-7 t/m 24-7
Route: - BRU-MAN-MCO-MAN-BRU
Maatschappij: -Virgin
Aantal Personen: -6 (5 volw +1 kind)
Totaalprijs: -2895 € (488/457)

overstap heen 3.30 uur en terug 3.00 uur
Wij zijn blij!

Frans_Natasja
13-01-15, 22:25
Dit jaar gaan wij helaas niet maar voor de mensen die het niet erg vinden om vanaf Luxemburg te vliegen heeft ticket spy hele leuke prijzen
British Airways Ticket Luxemburg – New York €384
British Airways Ticket Luxemburg – Los Angeles €580
British Airways Ticket Luxemburg – San Francisco €580
British Airways Ticket Luxemburg – Las Vegas €576
British Airways Ticket Luxemburg – Orlando €475
British Airways Ticket Luxemburg – Miami €471
British Airways Ticket Luxemburg – Dallas €558
British Airways Ticket Luxemburg – Houston €579
British Airways Ticket Luxemburg – Chicago €544
British Airways Ticket Luxemburg – Washington €540
British Airways Ticket Luxemburg – Boston €495
British Airways Ticket Luxemburg – Philadelphia €538
British Airways Ticket Luxemburg – Seattle €626
British Airways Ticket Luxemburg – Honolulu €787

boeken zo snel mogelijk
Wanneer reizen: heen in juli 2015, terug in juli of augustus 2015

mirjam78
13-01-15, 23:26
Ik heb op 2 januari geboekt bij Gate1, voor het eerst vanaf Brussel naar Orlando :D....
We vliegen op 11 juli en terug op 25 juli en de tussenstops (2 en 3 uurtjes) in Manchester.
Prijs was 480,- en 440,- volw. en kind.
Maatschappij Virgin.

Ik zag hierboven nog 1 van jullie vertrekken op 11 juli ook met tussenstop Manchester! Is dat ook die van 9.55 uur?

Revos
22-01-15, 14:51
Dankzij Frans_Natasja zijn we op het idee gekomen om dit keer vanuit Luxemburg te vliegen. Wat een prijsverschil, we vliegen nu voor 450 Eur pp van en naar Miami.

betsydijkstra
22-01-15, 16:17
Hi Revos
Wat zijn dan de vlucht duren...als ik zoek (en ik heb al wat gezocht:() zit ik voor dat bedrag (€ 450) op heen 25 uur en retour 19 uur met 2 tussenstops..... dat is dan als voorbeeld 28-7 heen en 17-8 retour...

Larsvh
22-01-15, 21:12
Hey allemaal, hoeveel kost een vliegticket naar Orlando ongeveer deze zomer? Kom nu op skyscraper alleen maar prijzen van rond de 950 tegen, met een redelijke tussenstop. Worden deze prijzen nog goedkoper? (Wil misschien naar een gastgezin, lang verhaal, check bij interesse mijn topic) Heb waarschijnlijk wel een uncomppanied minnion optie nodig... Ben gewoon nieuwsgierig...

Anthon14
22-01-15, 21:45
Beste Larsvh, aangezien je deze vraag in het juiste topic stelt kun je ook even door de pagina's heen lezen en dan heb je meteen je antwoord. Je zal zeker wat meer zelf moeten gaan uitzoeken als je zo'n trip wil gaan maken aangezien je tijdens je trip ook niet voor elk dingetje iemand om raad kan gaan vragen.

En uiteraard zijn we hier op het forum om ook jou te helpen maar het is wel de bedoeling dat je zelf ook tijd investeert in dingen uit te zoeken en de verschillende topics door te lezen.

Larsvh
22-01-15, 22:59
Beste Larsvh, aangezien je deze vraag in het juiste topic stelt kun je ook even door de pagina's heen lezen en dan heb je meteen je antwoord. Je zal zeker wat meer zelf moeten gaan uitzoeken als je zo'n trip wil gaan maken aangezien je tijdens je trip ook niet voor elk dingetje iemand om raad kan gaan vragen.

En uiteraard zijn we hier op het forum om ook jou te helpen maar het is wel de bedoeling dat je zelf ook tijd investeert in dingen uit te zoeken en de verschillende topics door te lezen.
Hallo Anthon,
Ik heb inderdaad al even teruggebladerd, maar aangezien de prijzen per dag veranderen en wisselen heb ik daar niet zoveel aan, heb wel wat sites/aanbieders afgezocht, maar op dit moment met een tussenstop allemaal rond de 950/1000. Voor een ervaren reiziger, gaat dit nog goedkoper worden?

Anthon14
22-01-15, 23:05
Dan heb je je antwoord grotendeels ook al gevonden, de tickets voor de zomervakantie zijn doorgaans duurder dan buiten de vakantie periode. En wat de ticket prijzen doen is voor iedereen een grote vraag, niemand kan de prijzen voorspellen.

Zo kan het zomaar zijn dat er een maatschappij met zijn prijzen gaat stunten, tja dan is het zaak daar op tijd bij te zijn om te boeken.

De prijzen die je hier tegen komt in de periode wanneer jij weg wilt zijn dus allemaal prijzen die voorkomen, ook de duurdere prijzen die je nu dus ziet. Het is gewoon zaak een van goed opletten en dagelijks veel sites af te struinen naar gunstige ticketprijzen. En uiteraard het forum in de gaten houden voor aanbiedingen die door andere gespot zijn.

Larsvh
24-01-15, 23:49
Als je een overstap hebt binnen Europa, en vervolgens doorvliegt naar de USA, heb je toch niet dat je je bagage weer van de band moet halen, en weer door de controles? Heb je toch alleen bij overstap in USA zelf?

corrus
25-01-15, 00:10
Klopt helemaal!

j@cintha
25-01-15, 16:01
Ooh dat wist ik niet.. begrijp ik goed dat als we een overstap hebben in Newark we de koffers opnieuw moeten inchecken?

Anthon14
25-01-15, 16:36
Niet echt inchecken, je moet de koffers na de immigratie van de bagageband afhalen en zelf door de douane controle meenemen, daarna wordt je door medewerkers opgewacht die de ruimbagage koffers weer aannemen en op de band zetten. Het gaat er alleen om dat je zelf je eigen koffers Amerika in meeneemt zodat ze zeker zijn dat de koffers van jouw zijn.

Ze zijn immers al door gelabeld naar je eindbestemming dus opnieuw inchecken is het niet.

j@cintha
25-01-15, 17:03
Dank je Anthon. Dat moet wel lukken in Newark!

Revos
26-01-15, 16:42
We stappen over in Londen met overstaptijden 2,5 uur heen en 1,5 u terug. Ik heb ook gezien dat er nu wel hele vreemde en lange overstaptijden zijn.

Yvon22
30-01-15, 13:47
Super happy... net vlucht geboekt bij AA. 2 volwassenen 3 kinderen (alhoewel de oudste wordt gezien als een volwassene) voor € 2096,80
van 3 juli tot 3 augustus.... Vertrek vanaf Lxemburg... maar dat mag de pret niet drukken!!! :)

Geboekt bij: - American Airlines
d.d: - 30-01-2015
Periode: - 3 juli 2015 tot en met 3 augustus 2015
Route: - 3 juli 20:45 van LUX- LHR 21:05... volgende dag: 4 aug LHR 9:45- MIA aankomst 14:10
Maatschappij: - AA
Aantal Personen: - 5
Totaalprijs: - € 2096,80

fransje
30-01-15, 16:05
Yvon22, lees ik het goed dat jullie zo'n lange overstap in Londen hebben? 12 uur 40 zie ik op de site van AA. Gaan jullie dan in een hotel? verder wel een hele mooie prijs inderdaad.