PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Disney Jim Shore beeldjes



kobe_08be
24-07-14, 22:31
Ik ben verzamelaar van disney jim shore beeldjes. jaar geleden waren we op reis naar florida maar hebben er niet veel gevonden. Een paar in disney park en in 1 souvenierstore. Weet er soms iemand waar ik er meer kan vinden in florida? Want volgend jaar zouden we terug gaan.
Alvast bedankt

Njit
24-07-14, 23:51
Zie http://www.jimshore.com/index.php/retail-store-locator . Je dient een Zipcode in te vullen, Orlando is oa 32801.

kobe_08be
25-07-14, 16:00
Bedankt maar dit had ik ook al gevonden. Probleem is verschillende zijn dicht, of vind je geen info over. Andere hebben maar 3 verschillende stuks.
Was eigenlijk opzoek naar zo een winkel als nexis six (antwerpen) of the poohshop (helmond)

marlenes
08-02-15, 12:04
@kobe_08be ik spaar de jim shore traditions en deze zijn prima te vinden in Old Town. Daar zitten 2 souvenirwinkeltjes welke deze verkopen :)

Ritchie
08-02-15, 14:33
@kobe_08be ik spaar de jim shore traditions en deze zijn prima te vinden in Old Town. Daar zitten 2 souvenirwinkeltjes welke deze verkopen :)


Een van die winkeltjes (Wild Billie's Gifts) zit helemaal achterin, rechts, kijk daar maar eens goed rond, want hun hebben regelmatig dingen die niet (meer) in de parken te zijn zijn, en vaak goedkoper dan in de parken.
De vrouw die daar werkt is heel aardig, ze zit er al heel heel lang, wij hebben daar vorige keer wel 45 minuten staan praten met haar.
Succes

kobe_08be
08-02-15, 21:09
oke super, dat ga ik zeker noteren. En dan kunnen we daar eens een kijkje gaan nemen dankje