PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Natascha1974: Florida 28 okt - 22 nov 2014



Natascha1974
22-07-14, 22:17
Hoi allemaal,


wij gaan van 28 oktober t/m 22 nov 2014 naar florida. We zijn met 4 volwassen en 4 kids (4, 3, 2 en 1 jaar). Ons reisschema ziet er als volgt uit:


28 okt - 4 nov (villa kissemmee); we zitten hier met helloween, iemand nog leuke tips? Verder willen wij deze week in ieder geval 1 dag magic kingdom en 1 dag legoland doen. Zelf zijn wij geen pretpark fanaten maar uiteraard willen wij de kinderen dit niet ontnemen. Verder dachten we aan brevard zoo, is iemand daar geweest? Nog andere tips in de omgeving van Orlando?


4 nov - 11 nov Cape Coral (villa); vanuit hier willen wij fort Meijers, sanibel, THE Everglades bezoeken. Tips wat leuk is om te doen en leuke eettentjes zijn welkom (kindvriendelijk).


11 nov - key largo (hotel) is het verstandig om The Everglades op weg naar key largo te bezoeken? Loop road, air boat?


12 nov - 14 nov key west (hotel) graag tips om te doen met kids en waar kan je lekker eten?


14 nov islamorada ( hotel); ons idee was om deze dag het schildpaddenziekenhuis te bezoeken, is iemand daar geweest?


15 nov - 17 nov (four seasons resort palm beach) graag tips...


17 nov - 22 nov miami beach (loews), graag tips en heeft iemand ervaring met het loews?


alle tips, dingen die we zeker moeten doen zijn welkom.


alvast bedankt voor het meedenken.


grt Natascha

bluedolph1n
24-07-14, 20:16
Hallo Natascha,

Lees in ieder geval veel in het forum. Wij kunnen wel tips geven,maar zoveel mensen zoveel meningen, en je weet zelf het beste wat wel of niet leuk is voor je, dat is voor ons moeilijk in te schatten. De kinderen zijn nog erg jong zie ik, zelf zou ik de dagen niet erg vol gaan plannen. Airboattour op weg naar naar Key Largo moet op zich lukken, maar weet niet of de kinderen daar te klein voor zijn. Mijn kind was al wat ouder toen wij naar Florida gingen, dus die ervaringen heb ik niet.
Op Key West is het treintje misschien leuk voor kinderen, wij vonden de vlindertuin ook erg leuk.