PDA

Bekijk Volledige Versie : Disney hotel of niet Disney resort (community)???



vbosstb
21-07-14, 15:40
Hallo iedereen,

Tussen 21 feb en 13 mrt 2015 zullen wij voor het eerst onze vakantie doorbrengen in Florida.
De eerste week zullen wij in Orlando verblijven, de laatste twee in Cape Coral.
In Cape Coral hebben we intussen een mooi huisje gevonden (http://www.homeaway.com/vacation-rental/p534747), voor Orlando zijn we nog op zoek.

Probleem is het overaanbod aan hotels en resorts, het is zeer moeilijk om hier een keuze in te maken, vandaar dat ik jullie raad nodig heb.
We reizen met een kindje van 4 en uiteraard zal de eerste week in teken staan van Disney en Universal.

Waar wij over twijfelen is of we een Disney hotel of niet Disney resort (community) zouden nemen. De Disney hotels omdat deze dicht tegen de parken liggen en omdat het thema leuk is voor onze dochter. De keerzijde hier is dat het moeilijker is om rust te vinden en je slaapt allemaal op één kamer, iets wat we nog nooit gedaan hebben.

Daarom dat we ook denken aan een niet Disney resort met van die 'Townhomes' of ‘Villas’, blijkbaar hebben die resorts ook enorm veel faciliteiten (zwembaden, enz...) en je hebt ‘s avonds wat meer rust en de mogelijkheid om je kinderen in een eigen kamer te leggen.

Wat voor on belangrijk is:
*Een deftig en rustig resort.
*kort bij Disney/Universal parken
*Mooi zwembad dat ook geschikt is voor kleine kindjes (vb; geleidelijk aflopend zwembad, slides, enz...).
*huisje met min 2 slaapkamers, maximum 3 (mooi zicht achter het huisje zouden wij ook leuker vinden dan op een muur van een ander huis te kijken)
*eigen zwembad is geen must, maar mag als dit in budget valt.
*voorzien budget van 600 a 700 eur. (tax en fees inbegrepen)

Hopelijk beschrijft dit een beetje waar ik naar opzoek ben :rolleyes:

Laat maar weten welke resorts jullie ons aanraden of afraden en waarom.
Moesten jullie specifieke huisjes weten en hadden hier goede ervaringen mee mag je dit ook laten weten.

Alvast bedankt,
Bram, Kathleen en kleine Noa :)

Holandesa
21-07-14, 16:16
Hoi Bram,

Kijk even op Windsor Hills. Dit resort/community is heel dicht bij Disney (3 miles denk ik) en heeft leuke Townhouse, maar ook een leuke Clubhouse met zwembad die jouw wensen voldoen. Voor die periode dat je gaat kun je zeker onderhandelen en een leuke villa/townhouse vinden.

Kijk bijv. op deze site: http://www.windsorhillsbest.com/

Iets verder, maar met een leuke zwembad & lazy river is Regal Palms. Hier hebben ze condos & Townhouse voor een betaalbare prijs.

Een laatste tip: Als je rechtstreeks bij de eigenaar boekt heb je meer ruimte voor onderhandeling ;-)

vbosstb
21-07-14, 16:49
Voor die periode dat je gaat kun je zeker onderhandelen en een leuke villa/townhouse vinden.

Vooreerst bedankt voor de snelle feedback!

Kan je mij vertellen wat ik moet verstaan onder 'onderhandelen' > prijs verlagen? geen servicekosten? geen resortfee? > wat is uw ervaring hiermee?
Is deze periode dan zo kalm?

Holandesa
21-07-14, 17:13
Onder onderhandelen bedoel ik een lagere prijs of bijv. gratis zwembad verwarming indien je een villa boekt.
Februari/Maart is laag seizoen en winter tijd. De huurprijzen zijn dus laag. Lager alleen in September volgens mij.
Ik ben zelfs een keer in Maart geweest en ik vond het geweldig! Geen regen gehad en de temperatuur was rond 24 graden overdag. Tegen de avond werd het fris. :)

Kijk eens bij de reisverslagen topic voor mensen die in de periode zijn geweest, daar kun je veel tips uithalen, maar ook een idee hebben hoeveel men voor de accommodatie heeft betaald voor deze tijd van het jaar.

vbosstb
21-07-14, 17:31
Op boeking.com heb ik iets gevonden, zou in het Encantada resort liggen, iemand ervaring mee.
Herenhuis met 2slaapkamers voor 579eur, lijkt mij een goede prijs?

http://www.booking.com/hotel/us/kissimmee-3070-secret-lake-drive.nl.html?aid=7344099;label=sppctrip-hotel-332777_xqdz-0b23cb4045b474b8528beb8f30c1462e_pool-nl_slice-99999;sid=8d38e035832e953ce405363781cac09c;dcid=1; checkin=2015-02-21;checkout=2015-02-28;ucfs=1;srfid=4d098ccb5801d52a8c49e8f0e5d1ad27f8 f2e049X1#rt-lightbox-open

vbosstb
21-07-14, 17:33
@Holanesa,

Bedankt voor de info!
Hopelijk hebben wij ook 24 graden :cool:

Grt,
Bram

moonlight91
21-07-14, 22:19
wij verblijven graag in het Nick hotel, volledig in de nickelodeon stijl
echt ontzettend leuk voor een kindje van 4 jaar, en dicht bij alle parken
de kamers beschikken over een aparte slaapruimte voor de ouders, er is een zithoek en een klein keukentje aanwezig

Holandesa
22-07-14, 10:15
Hoi Bram,

Persoonlijk vind ik te duur voor een townhome in Februari en met maar 2 slaapkamers voor 1 week.
Ik heb zelf geen ervaring met Encantada. Ik weet dat er andere forum leden daar zijn geweest en zeer positief waren.
Ik zou zelf via Homeaway of VBRO proberen ipv Booking site...