PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] Holandesa: Florida, 25 April t/m 14 Mei 2015



Holandesa
18-07-14, 15:03
Ok, ik ga het proberen een blog bij te houden over onze reis naar Florida in 2015. :cool:

Natuurlijk zullen de posts nu gaan over de voorbereidingen en de planning.

Voor wie interesse heeft: http://holandesatravel.wordpress.com/ :o

Dehillies
19-07-14, 08:32
Wat leuk, wij gaan ook in dezelfde periode naar Florida en ook onder het mom 10-jarig huwelijk met onze twee kids van dan 8! Wij houden ook een weblog bij via wordpress, moet ik alleen weer eens up-daten. Ik heb die van jullie gezien en aangeklikt om jullie te volgen. Nu nog op zoek naar leuke en betaalbare acco`s voor onze trip. Genoeg info hier op dit forum. Groetjes Esther

Holandesa
19-07-14, 11:50
Hoi Esther,

Wat toevallig, he?! :)
Laat je nog jouw weblog weten? Ik vind het ook leuk om jullie te volgen!

En ja, hier ga je zeker veel informatie vinden over alles en nog wat. Super-handig en ook heel leuk als voorpret!

Mushu
19-07-14, 19:56
Wat een leuk huis! Ga jullie avonturen volgend jaar zeker volgen (al ben ik op dat moment ook vakantie aan het vieren op de Disney cruise) want misschien gaat die combi van AMI en Orlando ook op mijn vakantie-verlanglijstje.

Holandesa
20-07-14, 14:05
Hoi Mushu,

Ja, de villa in AMI heeft onze verwachting overtroffen! :) Ik hoor veel positieve ervaring over AMI. Daar mogen geen hoge gebouwen worden gebouwd (hoger dan 2 verdiepingen dacht ik) en is de sfeer heel relax en te vergelijken met de keys! En de stranden, tsja, die zijn ook mooi als ik de foto's zie! :rolleyes:

Nu zijn wij bezig met de villa voor de laatste week (voor 4 dagen) in Orlando. Voor de eerste week (dan zitten wij ook in Orlando) hebben wij al een villa geregeld.

Wat is het leuk om de vakantie in Florida te plannen! Zo veel keuzes, zo veel mogelijkheden en oh, zo mooi! eh... oh! ik heb de Florida virus echt te pakken!:o

Mushu
21-07-14, 10:59
Heerlijk dat Florida virus (of het vakantie virus). Ik kan me uren vermaken met zoeken op internet naar leuke dingen om te doen, accomodaties, routes en reisverslagen lezen. Wij zeggen altijd dat we al minstens 10 keer op reis geweest zijn voordat we geboekt hebben :). En nu weer een optie er bij, kan ik weer lekker aan de slag!

marcelis10
13-08-14, 22:17
Ook wij hebben net geboekt voor die periode. Helaas moeten wij op 8 mei al terug aangezien de kids dan weer naar school moeten. We moeten nog een beetje uitstippelen wat we precies willen gaan doen. Waarschijnlijk de laatste week in Orlando. We hebben daar meestal een villa in Lake Berkley. We vliegen op Tampa en willen dan nog een paar dagen Fort Myers of zo doen. Alvast veel voorpret.

Groetjes Monique

Ilse_
19-08-14, 15:18
Ik heb me ook alvast aangemeld voor jullie blog. Wij zijn nu 2 jaar achter elkaar geweest en nu net een weekje thuis, ja we zijn al weer aan het praten over volgend jaar. Ook hier het virus te pakken. ga lekker met je meelezen in de voorbereidingen wie weet haal ik er leuke tips uit. Onze data zal ergens liggen tussen 25 juli en 20 augustus.....

Wen
29-09-14, 22:12
Wij vertrekken ook de 25ste ;)

Holandesa
02-10-14, 07:38
Hoi Wen,
Ook vanuit Dusseldorf met Air Berlin naar Miami?

Moolenschotjes
02-10-14, 11:48
Leuke plannen... wij gaan gezellig meelezen.
Inmiddels ook weer geboekt voor de zomer maar combineren Florida deze keer met New York.

Wen
02-10-14, 21:52
Hoi Wen,
Ook vanuit Dusseldorf met Air Berlin naar Miami?

Nee wij vertrekken dit keer vanuit Schiphol, en gaan naar Orlando.. We zijn wel in 2011 van Dusseldorf naar Miami met air berlin gevlogen..

Holandesa
03-10-14, 12:12
Hi Moolenschotjes,

Leuk! Ik ben al op jullie blog gaan kijken! :o

Anita74
03-10-14, 13:25
Mooie villa's hebben jullie gevonden! Ook ik ga jullie volgen hoor :).

Holandesa
04-12-14, 13:53
Zojuist het hotel geboekt voor de eerste nacht in Florida!
Een kamer met zeezicht en 2 queens bedden!
Het is Fort Lauderdale Marriott Pompano Beach Resort & Spa (https://www.marriott.com/hotels/travel/fllpm-fort-lauderdale-marriott-pompano-beach-resort-and-spa/?pid=corptbta&scid=b661a3c4-9c47-48c8-9e13-75b66089dd79)

Dit heb ik geboekt met mijn Marriott Rewards (het reizen voor mijn werk levert toch wat op! :-))

En blog is ook geupdated!

PENPE
04-12-14, 21:53
En blog is ook geupdated! Leuk, net als de villa trouwens !!! ( Nog beschikbaar voor de periode die ik wil dus ga de eigenaar eens een mooi aanbod doen ;) )

Holandesa
04-12-14, 22:05
Leuk, net als de villa trouwens !!! ( Nog beschikbaar voor de periode die ik wil dus ga de eigenaar eens een mooi aanbod doen ;) )
Hoi Penpe!

Leuk, zeg! En over welke villa bedoel je? Die van Championsgate? :-)

PENPE
04-12-14, 23:21
Hoi Penpe!

Leuk, zeg! En over welke villa bedoel je? Die van Championsgate? :-) Jep, dat is ie :cool:

Holandesa
11-12-14, 14:41
Auto geboekt & Blog geupdated! :-)

Wij hebben een midsize SUV Toyota RAV4 or similar geboekt.

Maar ik denk dat wij liever voor een Ford Escape of Dodge Durango gaan! :rolleyes:

Holandesa
07-04-15, 13:23
Inmiddels zijn er wat aanpassingen gebeurd in onze voorbereidingen zoals het hotel van de eerste avond en de auto, maar nu is het echt alles bijna klaar.
Esta's zijn aangevraagd, alleen voor mijn dochter moet ik nog wachten tot 4 dagen voor onze reis (al een reminder gezet op de agenda) want dan loopt haar ESTA af.

Verder komt ook wat familie van ons van het noorden USA naar ons toe in AMI voor een kleine reunie. Het is altijd leuk en gezellig en zo houden wij ook goed contact!
Nog iets minder dan 3 weken te gaan, maar hoh, wat wou ik al morgen vertrekken als ik het kon... :rolleyes:

En ja, blog is up to date!

Viviane
07-04-15, 13:59
Mooi Hotel in Fort Lauderdale Holandesa, ziet er echt super uit! Ik zie dat we de eerste 1 1/2 week hetzelfde reisschema hebben, wie weet komen we elkaar tegen in Orlando of op Anna Maria Island :-)

Holandesa
07-04-15, 14:06
Leuk! Volgens mij is AMI best populair geworden. Ik zie steeds meer voorkomen in de reischema's van mede-forum-leden.
Ja, wie weet komen wij elkaar tegen! :o

2theUSA
12-04-15, 10:54
Hoi Wen,

wij gaan jullie ook volgen, heb mij net aangemeld. We zitten er tegelijkertijd. We gaan alleen een dag eerder en iets korter, maar gaan in de zomer weer terug.
Alvast een goede reis en heel veel plezier met veel zon!

groet Christa

Holandesa
26-04-15, 11:48
We zijn er! Blog is geupdated...

Holandesa
30-04-15, 02:53
vandaag voor de errste keer bij Legoland geweest. Blog is up to date!

mhagman
30-04-15, 12:48
Wat later ingeschakeld maar ook ik volg je nu :)

Holandesa
02-05-15, 03:24
Leuk! :o
Het is voor mij de eerste keer dat ik een reisverslag maak via een blog, nadat ik tientallen heb gelezen en gevolgd! :)

Esther2013
03-05-15, 12:46
Weer even bijgelezen, mooie foto's! Heel veel plezier op AMI!

Holandesa
03-05-15, 13:26
Dank je! We hebben het enorm naar onze zin!
Straks gaan wij naar een shopping mall in Tampa, lunchen bij Texas do Brazil en dan naar het nieuwe huis in AMI.
��

Holandesa
09-05-15, 15:57
Blog is up to date!

Esther2013
09-05-15, 19:33
Geweldig huis hebben jullie op AMI, lijkt me heerlijk zo dicht bij het strand!
Veel plezier nog!

Holandesa
10-05-15, 00:49
Het huis en AMI waren super! De sfeer van het eiland is heel relax. De restauranten vonden wij beter dan in Siesta key. Deze plaats is erg leuk! Ook al vinden we het strand van Siesta Key net iets mooier, vinden wij AMI voor herhaling vatbaar!!! 😊