PDA

Bekijk Volledige Versie : Loom



Essie72
15-07-14, 13:57
We wilden voor de meiden hier een Florida eens kijken naar Loomspulletjes, aangezien deze hype uit Amerika is overgevlogen. Maar helemaal nergens iets van loom te bekennen. Is het hier alweer uit?? Iemand tips of en zo ja waar loom te krijgen is?

Mushu
15-07-14, 14:35
Klopt, wij kregen ook de indruk dat het in Amerika al weer uit is. Heb in 1 winkel in Washington een paar dingetjes gezien. In Disney liepen er wel wat kinderen met bandjes om die er op leken maar volgens mij waren dat geen elastiekjes. In Disney niets gezien in de winkels in ieder geval. Ik las laatst in een blog van een van de forumleden dat zij in zo'n crea-winkel loomspullen hadden gekocht (Michaels dacht ik).

Noa
15-07-14, 14:44
Nee hoor, bij Michaels staan de pallets met Loombandjes bijna tot het plafond opgeslagen. In alle kleuren die je wilt hebben! Wij hebben 3 weken geleden een heleboel zakjes plus een grote doos meegenomen voor onze kleindochter.
Bij de Wallmart en Target heb ik ze ook gezien. Alleen niet zoveel en volgens "kenners" zijn de Rainbow Loombandjes de beste en die hebben ze bij Michaels.

Essie72
15-07-14, 15:32
Ok, gaan we even naar Michaels. Die blijkt hier 8 minuten vandaan te zitten:) Kunnen we meteen ook even kijken voor scrapbook-spullen!

marjolijne
15-07-14, 17:12
Volgens mij is het in Amerika nooit zo groot geweest als bij ons.
Ze hebben het wel, maar niet zoals bij ons.