PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag cloggie68: Florida, aug. 2014



cloggie68
13-07-14, 21:02
Het zat niet in de planning maar het gaat toch gebeuren. Over een maand ga ik met mijn zoon van 10 een week naar Florida, dankzij een super aanbieding die ik via Ticketspy tegenkwam. Vlucht met Arkefly en 9 dagen hotel voor € 586,-. Het hotel staat in Fort Lauderdale, scoort best goed in de reviews. We gaan tussendoor ook nog naar Pop Century Resort om een klein beetje Disney op te snuiven.

het blog staat op: www.2inflorida.blogspot.com

Cindy1969
14-07-14, 18:53
Oh wat een geweldige aanbieding!!! Wil ik ook voor komende winter haha! Krijg sinds kort ook de nieuwsbrief van Ticketspy, staat zo'n aanbieding gewoon daarin, of moet je een gerichte zoekopdracht opgeven ofzo?
Veel plezier in ieder geval alvast, ik ga volgen!

cloggie68
14-07-14, 20:04
De aanbieding kwam gewoon voorbij Cindy, als je een iPad hebt kun je het ook in de app zien. Als je het ziet is het niet nadenken maar boeken want vaak zijn het maar een paar stoelen. Een uur later was alles weg!

Cindy1969
15-07-14, 18:51
Las het al op je blog inderdaad, dus gelijk even geliked op FB. Wist niet dat er een app was, zal even kijken of deze ook beschikbaar is voor Android, vast wel. Thanx! En mocht ik idd iets tegenkomen de komende tijd (wil pas in januari/februari, dus zal nog wel even duren voor hier aanbiedingen van komen) sla ik gelijk toe :)

bluedolph1n
15-07-14, 20:08
Wat leuk, ook ik ga volgen!

cloggie68
13-08-14, 12:59
Nog twee dagen, dan vertrekken we.... Morgen nog even een laatste blogupdate vanuit NL en dan... Gaan!