PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Lavie74; rondje Florida 4-24 juli 2014



Lavie74
02-07-14, 09:19
Maanden van wachten zijn nu echt voorbij. Nog twee dagen en dan gaan we!
Met z'n vijven tellen we de laatste nachtjes af! De kids kijken uit naar de pretparken, manlief naar de auto (welke gaat het worden?) en natuurlijk de malls.

Het reisblog staat klaar. Iedereen die het leuk vindt om ons te volgen is welkom.

http://2014lavie2florida.blogspot.nl

Moolenschotjes
02-07-14, 12:32
Wij gaan volgen... En vertrekken een week later.

Esther2013
02-07-14, 12:39
Leuk, goede reis! We lezen gezellig mee, nog 17 dgn voor ons....

Ilse_
02-07-14, 17:56
Wij gaan jullie volgens..... wij volgen jullie 2 weekjes later.

Cindy1969
02-07-14, 18:53
Ik ga ook volgen! Heb helemaal geen Florida reisje in het vooruitzicht dus ik geniet zoveel mogelijk mee via de blogs ;)

Jolanda1971
02-07-14, 21:32
Klinkt bekend dat de kids uitkijken naar de pretparken en manlief benieuwd is welke auto het wordt:D.
succes met de laatste voorbereidingen en ik ga jullie volgen. Veel plezier!

Dehillies
02-07-14, 21:45
Ik ben een groentje op dit forum en kwam hier terecht en zag je blog over jullie a.s. reis naar Florida. Heerlijk, wij gaan pas in april/mei 2015, maar nu al lekker aan het inlezen.
Ik las op jullie blog het volgende: 'Op het Florida forum heb ik een tip gelezen over een entreepass voor Seaworld, Busch Gardens en Aquatica. Je kunt dan de parken in, gratis parkeren en korting op eten en merchandise. Hiervan heb ik er een gekocht. Nu nog vier pretpark passen kopen voor de anderen. Maar dat wil ik weer via attractionticketsdirect.de doen.' Een vraagje hierover, via welke site hebben jullie deze pass gekocht? Ik zit ook aan die combi te denken en korting en gratis parkeren klinkt mij erg aantrekkelijk.
Fijne vakantie en ik ga jullie blog volgen

Lavie74
02-07-14, 23:07
Hoi, leuk dat jullie ons allemaal gaan volgen. Jullie uiteraard ook heel veel plezier in Florida. En cindy1969, het was ook leuk jouw blog eerder dit jaar te volgen.

@Dehillies; kijk op dit forum even bij pretparken en overige bezienswaardigheden/ overige attractieparken Florida daar kom je halverwege de pagina het item "supergrover annual pass on sale" tegen. Daar staat hoe ik aan de tip kom. (Of Google op super groover annual pass) Ik vertrouw op alle berichten die er staan en reken erop dat het goed gaat!
Hij komt begin volgend jaar misschien wel weer in de sale ;-)

bluedolph1n
03-07-14, 07:26
Ook wij gaan volgen, alvast een fijne vakantie!

Dehillies
03-07-14, 14:35
Ik heb het gevonden! Bedankt :-)

Maresjes
03-07-14, 22:18
Ook wij gaan volgen! Nog 10 dagen en dan mogen ook wij eindelijk vertrekken:cool:

Lavie74
12-07-14, 14:00
Zo de eerste week zit er op! We hebben alweer een hoop beleefd. Miami, de Everglades, en de stranden van de golfkust. Hoe kan het toch dat we altijd tijd tekort komen... Er is zoveel te zien en te beleven! Maar we hebben nog twee weken!

Lavie74
26-07-14, 16:44
De drie weken zijn voorbij gevlogen. Nu weer veilig terug in Nederland. Bedankt voor het meelezen en wie weet tot een volgende keer!

Esther2013
26-07-14, 21:04
Het was leuk om mee te lezen, sterkte met de jetlag!
Wij genieten nog even 2 wkn hier in Bradenton....